Jos selviäisi, että treffikumppanillasi on ollut 113 suhdetta
viimeisen kahden vuoden aikana ja hän pitää suureen osaan vielä yhteyttä, mitä tekisit?
A. Lopettaisit suhteenne saman tien kyselemättä
B. Vaatisit, että kaikki yhteydenpito exiin on loputtava
C . Vaatisit että seksisuhteet on lopetettava, mutta yhteyksiä saa pitää
D. Et välittäisi ja sallisit uudetkin seksisuhteet
E. Innostuisit ja ehdottaisit seuraavaksi kimppakivaa
Kommentit (84)
Ei helvetti mitä moralisteja tää palsta täynnä :D No, ne jotka osaa pitää hauskaa ja nauttia elämästään ei kai notku täällä kaiket päivät hahaha
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sellainen "aisti", että jokaisesta intiimistä kohtaamisesta jää ihmiseen sen toisen ihmisen energiaa. Ja jos olisin yhdessä sellaisen kanssa, joka on maannut sadan kanssa, minuun siirtyisi mahdollisten tautien lisäksi myös joku energiasiirtymä näistä kaikista edellisistä tai vain siitä panijasta, jonka energia olisi häiriintynyt näistä kumppaneista. Ei pysty selittämän, mutta oma puhtaus on tärkeää, ei jatkoon, ei edes alkuun.
Rainwoman?
Olisikos kivaa tietää olevansa se numero 113...
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sellainen "aisti", että jokaisesta intiimistä kohtaamisesta jää ihmiseen sen toisen ihmisen energiaa. Ja jos olisin yhdessä sellaisen kanssa, joka on maannut sadan kanssa, minuun siirtyisi mahdollisten tautien lisäksi myös joku energiasiirtymä näistä kaikista edellisistä tai vain siitä panijasta, jonka energia olisi häiriintynyt näistä kumppaneista. Ei pysty selittämän, mutta oma puhtaus on tärkeää, ei jatkoon, ei edes alkuun.
Mielenkiintoinen näkökulma, mutta en ihan ymmärrä :o koskeeko pelkästään naisia vai esim. panomiesjulkkiksiakin? Ovatko monen kanssa panneet miehet jotenkin vähemmän itsejään?
En osaa samaistua tilanteeseen, kun en treffaile baarihoratsuja.
Ohjaisin treffikumppanin terapiaan. Luultavasti tullut lapsena hyväksikäytetyksi, usein se oireilee noin. Sillä tavalla hyväksikäytetty yrittää saada itselleen hallinnan tunteen hyväksikäyttäjäänsä. Eli usein se ei todellakaan kieli mistään iloisesta vapautumisesta vaan ihan muusta.
Iltapaskakansa inisee :D Ahahahaha
Vierailija kirjoitti:
En osaa samaistua tilanteeseen, kun en treffaile baarihoratsuja.
No meillähän on täällä oikeen siveyden sipuli. Taidat olla niin siveellinen ettet ole poikuudestakaan päässyt vielä eroon.
Vierailija kirjoitti:
Ohjaisin treffikumppanin terapiaan. Luultavasti tullut lapsena hyväksikäytetyksi, usein se oireilee noin. Sillä tavalla hyväksikäytetty yrittää saada itselleen hallinnan tunteen hyväksikäyttäjäänsä. Eli usein se ei todellakaan kieli mistään iloisesta vapautumisesta vaan ihan muusta.
Yhyyy pakko olla jotain vikaa tossa ku se on erilaine ku mä byyyyyh se pitää hoitaa kuntoon
Toim. huom: siementen laskeminen ränniin ei ole suhde.
Neitsytmiehet inisee :D Sitten kuitenkin runkkaavat illalla itsensä uneen katsellen vielä kovemman tason horatsujen taidonnäytteitä
A, HYI... maksimi on 7 naisella, muute lähtee ku leppäkeihäs.
F. Kysyisin ainakin, että onko ne juoksut nyt sitten juostu varmasti loppuun ettei tässä tarvitse odotella yllätyksiä. Yleensä tuollainen viittaa päävikaisuuteen, mutta ei aina.
Eihän se soutamatta kulu. Eikun siis.
B ja asuinpaikan vaihdos. En todellakaan jaksaisi jatkuvasti taistella mehiläisiä vastaan hunajapurkin edessä.
Tässä on hauska oletus että palstamies muka tuollasten kanssa pääsis treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen näkökulma, mutta en ihan ymmärrä :o koskeeko pelkästään naisia vai esim. panomiesjulkkiksiakin? Ovatko monen kanssa panneet miehet jotenkin vähemmän itsejään?
Olen heteronainen, joten itselläni tämä koskee vain miehiä. Osa ihmisistä vain panee, osalle se on jotain enemmän ja syvempää.
Jouduin kerran erään miehen huijaamaksi ja tunsin ihan ihme asioita ollessamme sängyssä. Totuus paljastui vähän myöhemmin. Hän oli myös paha, sekin saattaa vaikuttaa asiaan. Esitti siis hyvää ja kunnollista. Ei ollut kumpaakaan. Hän osasi valehdella, kehonsa ei. Tunsin itseni jotekin likaiseksi ja häiriintyneeksi, ikään kuin jonkun kontaminaation saaneeksi pitkään. Ja se tosiaan alkoi jo ennen kuin edes tiesin totuutta hänestä. Olen aina ollut tarkka siitä, kehen kosken ja kuka koskee minua enkä harrasta panemista ilman tunnetta ja tuntemista.
Vierailija kirjoitti:
Säilyykö tuo vieras energia siinä ihmisessä ikuisesti vai haihtuuko vaikka kymmenen vuoden päästä, jos meneekin selibaattiin? Onko ihminen siis mielestäsi ikuisesti pilalla?
Hörönaurut.
T. Sirkka-Liisa