Vanhanaikainen nainen tämän päivän tapailukulttuurissa
Mitä luulette, olisiko hieman vanhanaikaiselle naiselle vientiä enää tänä päivänä?
Vanhanaikaisella tarkoitan naista, joka haluaa hoitaa lapsia kotona, tehdä ns. naisten töitä ja pitää miehestä huolta.
Valmis s*ksiin ja haluaa olla "miehen kontrollissa".
Tästä hyvästä nainen odottaa mieheltä hyvää käytöstä ja tietty ehdotonta luotettavuutta. Mies tuo ns. ruuan pöytään ja palvoo rouvaansa. Tiimi toimii tällä tavalla, molemmat ovat tyytyväisiä.
Haluaako mies tänä päivänä tasavertaisen kumppanin?
Kommentit (61)
Tuolla haetaan.
https://www.singlefarmersdating.com
https://www.farmersdatingapp.com/
https://www.farmersonly.com
Mutta saanen antaa neuvon? Neuvoja siksi ettet huku vastaavien naisten jalkoihin. Konservatiivinen nainen ei sinällään ole mikään harvinaisuus. Elatuskykyisiä ja ennen kaikkea haluisia miehiä et näe joka oksalla. Profiilikuvan lisäksi jossa olet mekko päällä esittelemässä kakkua tarvitaan kykyä hoitaa treffit maaliin. Maaliin osumiselle en tarkoita nudekuvia (niille ehdoton ei)
Vie ensitreffeille pieni lahja. Lahjan mukana saa tulla itsetehty kortti pienellä runolla. Älä anna itsestäsi koskaan kaikkea kerralla. Tämä sen takia ettet uuvu turhaan ja toisekseen ettei mies kyllästy. Opettele mielenkiinnon mukaan uusia reseptejä, kutomista ja burlesque, sylitanssia sekä tankotanssia. Järjestä miehen jaksamisen puitteissa romanttisia iltamia unohtamatta 1-3x kuussa kehityskeskusteluita, jotta kumpikin pysyy kartalla suhteen tilasta.
Ei kai kukaan ilmaiseksi ole kotona? Haluaisin 3000 € palkkaa kuussa siitä, että teen kotitöitä. Siivoan, käyn kaupassa, laitan ruokaa, pesen pyykkiä jne.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan ilmaiseksi ole kotona? Haluaisin 3000 € palkkaa kuussa siitä, että teen kotitöitä. Siivoan, käyn kaupassa, laitan ruokaa, pesen pyykkiä jne.
Ja nytkö kun teet samat hommat yksineläjänä niin joku maksaa sulle tuon?
Niin sotaaikana Suomalaiset naiset tekivät työt kotirintamalla.
No voihan nyt taas. Enempi rahaa kotiin kun molemmat käy töissä.
Miks sinä viennistä kyselet, kun kotirouva kerrot jo olevas?
Eiköhän jokainen tiedä tuolla raitilla kulkiessaan suurin piirtein markkina-arvonsa.
Vai joko rupsahdit?
Olen itsekin miettinyt että jos lapsia tekisin, pitäisi miehen mahdollistaa, että voisin olla pikkulapsiaikana täyspäiväisenä kotiäitinä. Varsinkin jos lapset on lyhyellä ikäerolla, niissä riittää kyllä töitä, plus sitten vielä kotityöt. Mulla on tietyt standardit kodin siisteyden suhteen. Ei hullukaan lähde tuohon lapsirumbaan enää tänä päivänä niin, että samalla tekee töitä. Niin paljon helpommalla pääsee kun asuu itsekseen ilman lapsia, käy töissä ja huolehtii vain itsestään.
Oli niin oudosti kirjoitettu aloitus, että olisin luullut aloittajan olevan tosi nuori, kunnes tuli juttua teini-ikäisestä lapsesta. Oman arvioni mukaan naiset eivät olleet tuollaisia ennenkään. Eikä se edes mennyt niin, että miehet olisivat tyytyväisinä hoitaneet oman osuutensa, vaikka naiset olisivatkin hyysänneet. Miehet pettivät minkä ehtivät, eikä niistä oikein edes ollut elättäjiksi. Taitavat myöskin olla sellaiset äitien työpaikat harvassa nykyään, on niin vahva kokoaikatöiden ja palkattomien ylitöiden kulttuuri tässä maassa. Jos nyt kuitenkin tuollaisia aloituksessa kuvailtuja palvojamiehiä nyt olisi jossain, tuskin missään tindereissä.
Mielellään kelpaisi. Lapsistakin tulisi normaaleja kun joku kasvattais niitä kotona eikä mikään alipalkattujen työntekijöiden laitos hirveessä kiireessä.
Harmi kun nykyään ei pysty duunari enää työllään elättämään perhettä.
Pidä toi linja hei kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nytkö kun teet samat hommat yksineläjänä niin joku maksaa sulle tuon?
No ei tietysti maksa. Mutta kahden hoitaminen on työläämpää. Vaatteita pitää silittääkin.
Olen ollut omaishoitajana, pidin sitä työnä.
Työssä on myös velvollisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Mun mummo hoiti maatilan yksin sodan aikana. Karjaa oli ilmeisesti, peltoja ei välttämättä viljelty, kun ei ollut työvoimaa. Oli viisi lasta.
Pappa oli sodassa. Venäläisiä sotavankeja oli apuna. Illaksi lukittiin ne huoneisiinsa, jotta eivät karkaa. Mutta mihin olisivat karanneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mummo hoiti maatilan yksin sodan aikana. Karjaa oli ilmeisesti, peltoja ei välttämättä viljelty, kun ei ollut työvoimaa. Oli viisi lasta.
Pappa oli sodassa. Venäläisiä sotavankeja oli apuna. Illaksi lukittiin ne huoneisiinsa, jotta eivät karkaa. Mutta mihin olisivat karanneet.
Kai se oli hiukan pelottavaakin, kun oli vieraita venäläisiä miehiä kotona. Kaikki oli varmaan pelottavaa ja raskasta.
Vierailija kirjoitti:
Nieletkö mällit mällykkeet?
Aina välillä 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli yleistä. Naiset tekivät miesten hommat, kun miehet olivat rintamalla. Naiset olivat tehtaissa ja pelloilla töissä. Miten ehtivätkin tehdä kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana muutamakin mies ehdotti tuollaista järjestelyä. Silloin ajatus ahdisti ihan hirveästi, tuntui naisen alistamiselta.
Nyt vanhentuneena ja rupsahtaneena olisi ihan ok ajatus. Paitsi kukaan mies ei huolisi minua siihen rooliin enää.
Höpsis ihana🤗 Koskaan ei ole liian myöhäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pappa oli sodassa. Venäläisiä sotavankeja oli apuna. Illaksi lukittiin ne huoneisiinsa, jotta eivät karkaa. Mutta mihin olisivat karanneet.Tämä oli yleistä. Naiset tekivät miesten hommat, kun miehet olivat rintamalla. Naiset olivat tehtaissa ja pelloilla töissä. Miten ehtivätkin tehdä kaiken.
Pakkosauma ja hyvä johto. Eikä kaikkeen ollut aikaa.
Vanhanaikainen nainen nykypäivän tapailu kulttuurissa? Kyllä teidän sellaista kaipaavien täytyy tilata itsellenne sellainen robottinainen.
On aina kotona, palvelualttiina.
Palstalla on paljon miehiä, joille kelpaisi nainen joka tekee kotityöt ja hoitaa lapset. Sillä erotuksella ap:n toiveisiin, että eivät halua elättää naista eivätkä lapsia.
Tai ei siis vaatinut mitään. Harmi, että hänellä oli niin pienet tulot, että raha oli esteenä.
Muutenkin oletti, että osaan laittaa ruokaa hyvin, koska olen nainen. Tai lapsenhoito sujuu tuosta vain, koska olen nainen.