Mies jätti puhtaat pyykkinsä sohvan selkänojalle, ovat olleet siinä jo päivän ja nyt niitä ei voi enää laittaa kaappiin,ne menevät takaisin pyykkiin!!!
Miksi pitää jättää levälleen! Nyt ne on pestävä uudelleen! Ei noin pitkään anneta puhtaiden vaatteiden nuhjaantua lojumassa pitkin poikin, ne kerää itseensä kaiken pölyn ja muut!
Kommentit (61)
Anna niiden olla siinä. Sinä et ainakaan niitä pese.
Jos haluat itsellesi turhaa työtä sekä ison sähkölaskun, niin pese toki ne uudestaan.
Elämästä voi tehdä juuri niin vaikeaa kuin haluaa.
Mä jo luulin, että se ongelma miehessä, jonka mielestä ne pyykit likaantuu sohvalla ollessaan, mutta ongelma olikin ap itse.
Ihan puhtaita ne on!
Tee miehelle lisää tilaa vaatekaappiin.
Jos olivat kuivia niin mitä ihmettä mesoat? Jos märkinä jätti niin sitten ymmärrän.
Vierailija kirjoitti:
Mä jo luulin, että se ongelma miehessä, jonka mielestä ne pyykit likaantuu sohvalla ollessaan, mutta ongelma olikin ap itse.
Ihan puhtaita ne on!
Tee miehelle lisää tilaa vaatekaappiin.
Miksi se mies pitää sinne vaatekaappiin laittaa? Pysyy puhtaana ja tarvii harvemmin suihkua?
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat itsellesi turhaa työtä sekä ison sähkölaskun, niin pese toki ne uudestaan.
No sehän tässä suututtaa, turha sähkölaskun kasvatus ja veden kulutus. Muttaei ne ole enää puhtaita eikä kelpaa kaappiin. KAAPISTA VAHINGOSSA PUDONNUTTAKAAN VAATETTA EI SAA LAITTAA TAKAISIN VAAN SE MENEE PESUN KAUTTA SINNE!
MIKSI ON CAPSLOKKI PÄÄLLÄ?????? EI MENE POIS???
Onpa teillä likaista jos ne sohvalla likaantuvat...
Vierailija kirjoitti:
Tuossa sohvassa on paskaa.
Ap
Miten niin ei ole puhtaita? Onhan ne! Lopeta sekoilu.
Ap on nyt ihan sekaisin. Menes nyt vähäksi aikaa rauhottuun äläkä huuda sille miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne pitää pestä uudelleen?
No kun ne on sohvalla. Pyykkinarulta vaatteet menevät puhtaana suoraan kaappiin jos lojuvat jossain menee puhtaus pilalle.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei ole puhtaita? Onhan ne! Lopeta sekoilu.
Eivät ole.
Miks pitää olla noin anaalinen ettei voi kaappiin laittaa puhtaita vaatteita? Mitä lutikoita siitä sohvasta on niihin siirtynyt? Laita ittes sinne kaappiin niin huomaat ettei se kaappikaan aivan puhtoinen ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa sohvassa on paskaa.
Ap
Meillä ei ole pskaa muualla kun vessan pöntössä aamuisin sen ajan kun kakitaan.
Ihmiset ovat ihan sekoja pyykinpesunsa suhteen.
Puhdasta pyykkiä pestään turhaan uudestaan.
Miksi päivän sohvan selkänojalla olleet pestyt pyykit olisivat likaisia?
Miksi maahan pudonnut puhdas vaate pitäisi laittaa pyykkikoneeseen?
Turhaa veden- sähkön- pesuaineen- ja pesukoneen kulutusta.
Hermoista puhumattakaan. Relatkaa nyt hiukan.
No nyt on taas niin typerää provoa, etten edes usko.
Ok.