Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut kuvittelevat keski-ikäisenä edelleen näyttävänsä parikymppisiltä?

Vierailija
20.10.2022 |

Taas eräs puolituttu kehaisi miten näyttää edelleen 20-vuotiaalta ja miten muut hänen ympärillään rupsahtavat. Kyseessä 46v mies, jolla hiusraja pakenee ja ihokin näyttää ihan ikäisensä iholta. Lehdissä ja somessa taas on välillä ihan ikäisensä näköisiä naisia makkarankuoriasuissa, joita omien puheidensa mukaan luullaan päivittäin parikymppisiksi. Onko tämä jotain itsepetosta, vai kuvittelevatko muiden uskovan näitä juttujaan?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon näyttänyt aina vanhemmalta, ryppyjä ei toki oo ollut, mutta olen ilmeisesti jotenkin vanhemman oloinen, tiedä sitten minkä ikäiseltä nyt nelikymppisenä vaikutan :D.

Yksi työkaveri on 40 ja näyttää ihan kakskymppiseltä. Hän on lyhyt ja hoikka, täysin virheetön iho, eikä puhettakaan rypyistä, ja jotenkin todella tyttömäinen muutenkin. Kaiken kruunaa se, että hän lopetti pari vuotta sitten hiusten värjäämisen, joten hänellä on täysin harmaat hiukset, mutta silti häntä pidetään usein harjoittelijana tms. koska näyttää niin älyttömän nuorelta. Hän itse on ehkä enemmänkin ärsyyntynyt nuoresta ulkonäöstään, eikä todellakaan kehuskele sillä.

Vierailija
42/43 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He tuntevat itsensä ikinuoriksi ja käyttätyvät sen mukaisesti. He kieltäytyvät vanhenemasta.

Onneksi on noita hölmöjä joille voi nauraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ihmiset oikeasti on ilmeisesti jotenkin sokeita omille ikääntymismuutoksilleen. Samoin kuin moni on sokea omille painonmuutoksilleen, mielikuva kehosta muuttuu paljon hitaammin kuin keho itse. Mutta mitäpä siitä, antaa heidän ajatella näyttävänsä edelleen kaksikymppiseltä, mukavaahan se varmasti on. 

Myös kanssaihmiset ovat sokeita, kun luulevat minua huomattavasti nuoremmaksi?

N41