Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies haluaa mielummin suuseksiä kuin yhdyntää?

Vierailija
20.10.2022 |

Miksihän mies haluaa mielummin suuseksiä kuin yhdyntää? Vaihtelunhalu? Paremmantuntuista? Mikä voisi olla syynä?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ja siisti homma paineen purkuun. Ensiksi vaimolle kieltä ja sitten rouva imaisee kuivat. Kun paremmin aikaa niin naidaan kunnolla kun kumpikaan ei pidä pikaisesta.

No eihän tuossa nainen saa kuin pahan mielen. Nuolet varmaan vaimolle orkut ja saat itse sitten joskus kun on paremmin aikaa?

Siis miten niin nainen ei saa tuossa kuin pahan mielen?

Hänhän kirjoitti, että ENSIN VAIMOLLE KIELTÄ.

Miten täällä käy niin paljon lukutaidottomia ja niin pohjattoman negatiivisia ihmisiä? Sinäkin väännät aivan väkisillä tuosta jotain pahaa, vaikka siellä selkeästi lukee mitä nainen siinä saa.

Huoh.

Elämäntapana väärin ymmärtäminen, oikeassa oleminen ja miesten solvaaminen.

Katkera vanhapiika mielenterveysongelmilla höystettynä.

No mitä nämä ketjun turhasta loukkaantuvat väärinymmärtäjämiehet on?

Mitä ne on tässä ketjussa kirjoittanut?

42/47 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan paremmat orgasmit. Mutta miehet eivät ole tässäkään asiassa samasta muotista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottava kysymys koska tarjoaa oikein mahdollisuuden haukkua naisen alapäätä. Muistattehan rakkaat kanssasiskot, että yksikään näistä kommenteista ei ole aikuisen, aidosti hyvän rakastajan suusta! Hävetköön omassa epävarmuudessaan ja surkeudessaan.

Suurin osa meistä varmaan nauttii monipuolisesta ja vaihtelevasta seksistä. On hyödytöntä suhtautua eri asioihin mustavalkoisesti tai toisensa poissulkevina. Mieheni rakastaa työntyä minuun. Pimppiin ja peppuun. Hän myös rakastaa kun menen hänen eteensä polvilleen ja otan kunnilla suihin.

Vierailija
44/47 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka minäkin tykkään ottaa mieheltäni suihin, ei siinä. Ja niin myös hän, himoitsee antaa mulle suuseksiä, joka on todella ihanaa.

Mutta yhtälailla hän haluaa nautiskella minun Pillusta, ja hänen erityinen herkku on akti takaapäin, minä polvillaan sängynreunalla ja hän seisten mun takana, ja myönnän tykkään ihan sairaasti, pääsen klitalle sormin varmistamaan oman orkun.

Joten minun on vaikea kuvitella että mies ei halu naida. Mutta ehkä voi näinkin olla

Vierailija
45/47 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka minäkin tykkään ottaa mieheltäni suihin, ei siinä. Ja niin myös hän, himoitsee antaa mulle suuseksiä, joka on todella ihanaa.

Mutta yhtälailla hän haluaa nautiskella minun Pillusta, ja hänen erityinen herkku on akti takaapäin, minä polvillaan sängynreunalla ja hän seisten mun takana, ja myönnän tykkään ihan sairaasti, pääsen klitalle sormin varmistamaan oman orkun.

Joten minun on vaikea kuvitella että mies ei halu naida. Mutta ehkä voi näinkin olla

Löysää ei ole kiva naida. Ihan sama mikä asento kyseessä.

Vierailija
46/47 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään uutta tässäkään ole. Kun rakastellaan kovalla kiireellä.Ei minkäänlaista itse(-valvontaa) kontrollii.

Aivan normaalia sutta & sekundaa kuin bordellussa käynnit "koko rahan" edestä..joopajoo.

Tätä se kun "aivot jätetään narikkaan" makuuhuoneessa, ja kun pitää kaikki (leikit) niin "halvalla" saada? Ei oo mitään rotia. Tollasessa.

Ei se sitten mitään uutta ole jossei seksikään suju

Vierailija
47/47 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään uutta tässäkään ole. Kun rakastellaan kovalla kiireellä.Ei minkäänlaista itse(-valvontaa) kontrollii.

Aivan normaalia sutta & sekundaa kuin bordellussa käynnit "koko rahan" edestä..joopajoo.

Tätä se kun "aivot jätetään narikkaan" makuuhuoneessa, ja kun pitää kaikki (leikit) niin "halvalla" saada? Ei oo mitään rotia. Tollasessa.

Ei se sitten mitään uutta ole jossei seksikään suju

Miten tää nyt liittyy kysyttyyn kysymykseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi