Miksi mies haluaa mielummin suuseksiä kuin yhdyntää?
Miksihän mies haluaa mielummin suuseksiä kuin yhdyntää? Vaihtelunhalu? Paremmantuntuista? Mikä voisi olla syynä?
Kommentit (47)
Saan paremmat orgasmit. Mutta miehet eivät ole tässäkään asiassa samasta muotista.
Inhottava kysymys koska tarjoaa oikein mahdollisuuden haukkua naisen alapäätä. Muistattehan rakkaat kanssasiskot, että yksikään näistä kommenteista ei ole aikuisen, aidosti hyvän rakastajan suusta! Hävetköön omassa epävarmuudessaan ja surkeudessaan.
Suurin osa meistä varmaan nauttii monipuolisesta ja vaihtelevasta seksistä. On hyödytöntä suhtautua eri asioihin mustavalkoisesti tai toisensa poissulkevina. Mieheni rakastaa työntyä minuun. Pimppiin ja peppuun. Hän myös rakastaa kun menen hänen eteensä polvilleen ja otan kunnilla suihin.
Vaikka minäkin tykkään ottaa mieheltäni suihin, ei siinä. Ja niin myös hän, himoitsee antaa mulle suuseksiä, joka on todella ihanaa.
Mutta yhtälailla hän haluaa nautiskella minun Pillusta, ja hänen erityinen herkku on akti takaapäin, minä polvillaan sängynreunalla ja hän seisten mun takana, ja myönnän tykkään ihan sairaasti, pääsen klitalle sormin varmistamaan oman orkun.
Joten minun on vaikea kuvitella että mies ei halu naida. Mutta ehkä voi näinkin olla
Vierailija kirjoitti:
Vaikka minäkin tykkään ottaa mieheltäni suihin, ei siinä. Ja niin myös hän, himoitsee antaa mulle suuseksiä, joka on todella ihanaa.
Mutta yhtälailla hän haluaa nautiskella minun Pillusta, ja hänen erityinen herkku on akti takaapäin, minä polvillaan sängynreunalla ja hän seisten mun takana, ja myönnän tykkään ihan sairaasti, pääsen klitalle sormin varmistamaan oman orkun.Joten minun on vaikea kuvitella että mies ei halu naida. Mutta ehkä voi näinkin olla
Löysää ei ole kiva naida. Ihan sama mikä asento kyseessä.
Ei mitään uutta tässäkään ole. Kun rakastellaan kovalla kiireellä.Ei minkäänlaista itse(-valvontaa) kontrollii.
Aivan normaalia sutta & sekundaa kuin bordellussa käynnit "koko rahan" edestä..joopajoo.
Tätä se kun "aivot jätetään narikkaan" makuuhuoneessa, ja kun pitää kaikki (leikit) niin "halvalla" saada? Ei oo mitään rotia. Tollasessa.
Ei se sitten mitään uutta ole jossei seksikään suju
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään uutta tässäkään ole. Kun rakastellaan kovalla kiireellä.Ei minkäänlaista itse(-valvontaa) kontrollii.
Aivan normaalia sutta & sekundaa kuin bordellussa käynnit "koko rahan" edestä..joopajoo.
Tätä se kun "aivot jätetään narikkaan" makuuhuoneessa, ja kun pitää kaikki (leikit) niin "halvalla" saada? Ei oo mitään rotia. Tollasessa.Ei se sitten mitään uutta ole jossei seksikään suju
Miten tää nyt liittyy kysyttyyn kysymykseen?
Mitä ne on tässä ketjussa kirjoittanut?