Kaipaan neuvoja: ylipainoinen mies ja seksi
Kaipaan kokemuksia, että minkä painoisena teillä on ylipainolla ollut jotain vaikutusta seksiin vai onko sillä ollut? Vaikeuttaako etektiota? Entä laukeamista? Tai ylipäänsä yhdyntään? Vai onko vaikuttanut mitenkåån? Kiitos vastauksista.
Kommentit (9)
Itse olen 150kg vatsakas mies ja sen olen huomannut että vaimo ei anna enää doggy-asennossa. Hän puolet koostani ja pelkää selkäänsä. Erektioon ei vaikuta. Halukkuus seksiin on kyllä vähempi kuin silloin kun olin hoikempi. Testot korkeammalla ja pystyi paremmin liikkumaan sängyssäkin.
Rasva lisää estrogeenia ja estrogeeni lisää rasvaa.
Ja korkea estrogeeni alentaa testotasoja.
Erittäin negatiivinen itseään ruokkiva kierre, jos ei saa hyrrää ajoissa pyörimään toiseen suuntaan.
Ylipaino varmasti vaikuttaa asentoihin ja siihen p*niksen kokoonkin. Ja kunto on huonompi tosi toimissa myös. Se niemittäin jää vähän rasvan alle.
vaikutusta seksiin vai onko sillä ollut? Maha tiellä niin ei näe naisen anaalia niin hyvin
Vaikeuttaako etektiota? Ei
Entä laukeamista? Ei
Tai ylipäänsä yhdyntään? Ei
Vai onko vaikuttanut mitenkåån? no tuo eka
BMI 35
runkkaan 2 kertaa päivässä
seksiä 5 kertaa viikossa
Tämä on tosi
Vierailija kirjoitti:
vaikutusta seksiin vai onko sillä ollut? Maha tiellä niin ei näe naisen anaalia niin hyvin
Vaikeuttaako etektiota? Ei
Entä laukeamista? Ei
Tai ylipäänsä yhdyntään? Ei
Vai onko vaikuttanut mitenkåån? no tuo eka
BMI 35
runkkaan 2 kertaa päivässä
seksiä 5 kertaa viikossa
Tämä on tosi
pelkääkin laihtumista jos se seksin nälkää lisää vielä, hyi että
Paino ei ole se juttu, mutta jos ei liiku niin ongelmia tiedossa jossain kohtaa.