Miksi mies haluaa mielummin suuseksiä kuin yhdyntää?
Miksihän mies haluaa mielummin suuseksiä kuin yhdyntää? Vaihtelunhalu? Paremmantuntuista? Mikä voisi olla syynä?
Kommentit (47)
Hyvä ja siisti homma paineen purkuun. Ensiksi vaimolle kieltä ja sitten rouva imaisee kuivat. Kun paremmin aikaa niin naidaan kunnolla kun kumpikaan ei pidä pikaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan miehiäkin on erilaisia?
Hengailin joskus hetken aikaa sellaisen miehen kanssa, joka halusi ensimmäiset kerrat vaan läheisyyttä, suuseksiä ja runkkailua.
Tuo mies ei ollut sellaista ns. panija-tyyppiä muutenkaan ja ennen kuin lähti ylipäätään mukaani, vaati minua lupaamaan että annan myös läheisyyttä.En tiedä alkoiko sillä sitten tunteet nousta vai mitä, kun samoihin aikoihin alkoi lässytys ja halu päästä purkautumaan pillluun. Edelleen halusi siis käsipeliä/suuta, mutta lopussa aina nousta päälle ja laittaa viimeiset työnnöt ja siemenet pilllun perukoille.
Tuo on kyllä ainoa tuollainen tapaus mitä tiedän, eli tuskin on kovin yleistä? Useinhan miehet on yhdyntäkeskeisiä.
Siis miehellä vai sinulla alkoi nousta tunteet pintaan? Lässytys? Eli naiset eivät kestä miesten helliä tunteita vaan haluavat pelkän panomiehen. Asia selvä.
No itselle kyllä se paneminen on niin tärkeää, että haluan miehen, joka myös sitä tekee mielellään. Ei siihen tarvitse sotkea mitään romantiikkaa. N31
Vierailija kirjoitti:
No suuseksissä ei tarvitse muuta kuin nauttia ja jos on hyvä kullinimijä niin mikäs siinä.
Jooo silloin kun sinulle annetaan ei tarvitse kuin nauttia, mutta ainakin itse tarkoitan suuseksistä puhuessani molemminpuolista suuseksiä.
AP kirjoitti myös _suuseksi_ eli EI suihinotto, joten oletin tietysti kyseessä olevan normaali molemminpuolinen suuseksi jossa molemmat nauttii ja antaa. En tiedä sitten mitä AP tarkoitti?
Outoa kyllä, että joillekin tulee edes mieleen pelkkä suihinotto mieheltä, kun puhutaan suuseksistä? Siis kuten sinulle nyt tässä.
Tosin ei yllätä tällä palstalla. Pitäisi varmaan itsekin alkaa seikkaperäisesti selostamaan jotain mies nuolee/minä imen/sitten sormetetaan/hierotaan klitorista/runkataan penistä-juttuja, jos täällä on paljonkin noin onnetonta porukkaa, jotka luulevat suuseksin tarkoittavan pelkkää miehelle annettua?
Aika karua kieltä kyllä kerrotte itsestänne näillä oletuksilla.
-8
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hengailin joskus hetken aikaa sellaisen miehen kanssa, joka halusi ensimmäiset kerrat vaan läheisyyttä, suuseksiä ja runkkailua.
Tuo mies ei ollut sellaista ns. panija-tyyppiä muutenkaan ja ennen kuin lähti ylipäätään mukaani, vaati minua lupaamaan että annan myös läheisyyttä.En tiedä alkoiko sillä sitten tunteet nousta vai mitä, kun samoihin aikoihin alkoi lässytys ja halu päästä purkautumaan pillluun. Edelleen halusi siis käsipeliä/suuta, mutta lopussa aina nousta päälle ja laittaa viimeiset työnnöt ja siemenet pilllun perukoille.
Tuo on kyllä ainoa tuollainen tapaus mitä tiedän, eli tuskin on kovin yleistä? Useinhan miehet on yhdyntäkeskeisiä.
Oli tauti ja kun se oli hoidettu rupesi pano maistumaan
Ei ruvennut erityisemmin siltikään maistumaan, tykkäsi selkeästi enemmän suuseksistä ja sormetuksesta/hieronnasta/runkkaamisesta. Halusi lähinnä laueta pillluun.
Palstamiehet antaa taas itsestään niin upeaa kuvaa :D
Yksi uliseee loukkaantuneena jotain omiaan ihme päätelmineen (ja yläpeukuista päätellen muutama muukin komppaa turhaa loukkaantumista omien negatiivisten tulkintojen pohjalta) ja toinen luulee suuseksin tarkoittavan vain kullin imemistä :D
Onneksi ei tavata muualla kuin täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miehellä vai sinulla alkoi nousta tunteet pintaan? Lässytys? Eli naiset eivät kestä miesten helliä tunteita vaan haluavat pelkän panomiehen. Asia selvä.
No itselle kyllä se paneminen on niin tärkeää, että haluan miehen, joka myös sitä tekee mielellään. Ei siihen tarvitse sotkea mitään romantiikkaa. N31
Mulla taas riippuu tyypistä, mutta tyydytyn kyllä läheisyydellä ja suuseksilläkin enkä kaipaa sellaista hirveää paukutusta. Tuo kyseinen mies oli tosi söpö ja kaikinpuolin sellainen, etten kaivannut itsekään yhdyntöjä, vaan tyydytyin oikein hyvin sillä läheisyys+hieronta+suuseksi-kombolla.
Itse sotken romantiikan mielelläni aivan kaikkeen, vaikka ei seksin tietenkään aina tarvitse olla romanttista.
Jos edellinen nainen on ollut tiukka ja nykyinen ei ole, silloin se suuseksi ja ne taidot nousevat arvoon arvaamattomaan. Ennen kuin kaksinaismoralistit päästävät raivonsa purkautumaan: ei kai tässä ole mitään ihmeellistä, samahan se on kun nainen haaveilee eksänsä kookkaasta munasta, vaikka muu elämä hänen kanssaan ei onnistunutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ja siisti homma paineen purkuun. Ensiksi vaimolle kieltä ja sitten rouva imaisee kuivat. Kun paremmin aikaa niin naidaan kunnolla kun kumpikaan ei pidä pikaisesta.
No eihän tuossa nainen saa kuin pahan mielen. Nuolet varmaan vaimolle orkut ja saat itse sitten joskus kun on paremmin aikaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän tuossa nainen saa kuin pahan mielen. Nuolet varmaan vaimolle orkut ja saat itse sitten joskus kun on paremmin aikaa?
Siis miten niin nainen ei saa tuossa kuin pahan mielen?
Hänhän kirjoitti, että ENSIN VAIMOLLE KIELTÄ.
Miten täällä käy niin paljon lukutaidottomia ja niin pohjattoman negatiivisia ihmisiä? Sinäkin väännät aivan väkisillä tuosta jotain pahaa, vaikka siellä selkeästi lukee mitä nainen siinä saa.
Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Jos edellinen nainen on ollut tiukka ja nykyinen ei ole, silloin se suuseksi ja ne taidot nousevat arvoon arvaamattomaan. Ennen kuin kaksinaismoralistit päästävät raivonsa purkautumaan: ei kai tässä ole mitään ihmeellistä, samahan se on kun nainen haaveilee eksänsä kookkaasta munasta, vaikka muu elämä hänen kanssaan ei onnistunutkaan.
Vain nainen joka ei ole kiihottunut on tiukka. Kiihottuessa vagina laajenee ja kostuu.
On aivan todella harvinaista että nainen on oikeasti poikkeuksellisen tiukka. Gynekin tutkii liukastetuilla kahdella hanskasormella emätintä ja ne sormet sujahtavat kaikille sisään.
Minulla oli sellainen suhde, missä nainen oli todella taitava ja innokas antamaan suuseksiä. Hän myös itse halusi saada suuseksiä ennemmin kuin yhdyntää. Suhteen viimeisenä vuonna harrastimme edelleen aktiivisesti seksiä, mutta pelkästään suuseksiä (kumpaankiin suuntaan siis). Nykyisin en niin paljon välitä suuseksistä saavana osapuolena juuri sen takia, että en ole tavannut ketään joka osaisi pelkästään suutaan käyttämällä saamaan minut laukeamaan niin voimakkaasti.
Nii-i. Miksi kaikkia ihmisiä kiihottaa välillä yksi asia ja seuraavaksi taas toinen.
Tätä sopiikin taivastella vappuun saakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänhän kirjoitti, että ENSIN VAIMOLLE KIELTÄ.Miten täällä käy niin paljon lukutaidottomia ja niin pohjattoman negatiivisia ihmisiä? Sinäkin väännät aivan väkisillä tuosta jotain pahaa, vaikka siellä selkeästi lukee mitä nainen siinä saa.
Huoh.
Elämäntapana väärin ymmärtäminen, oikeassa oleminen ja miesten solvaaminen.
Katkera vanhapiika mielenterveysongelmilla höystettynä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain nainen joka ei ole kiihottunut on tiukka. Kiihottuessa vagina laajenee ja kostuu.
On aivan todella harvinaista että nainen on oikeasti poikkeuksellisen tiukka. Gynekin tutkii liukastetuilla kahdella hanskasormella emätintä ja ne sormet sujahtavat kaikille sisään.
Sinä et vaan ole koskaan päässyt panemaan KIIHOTTUNUTTA JA TIUKKAA.
Minäpä olen ja tiedänkin miten hyvältä sellainen tuntuu. Joten lopeta paskapuheesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänhän kirjoitti, että ENSIN VAIMOLLE KIELTÄ.Miten täällä käy niin paljon lukutaidottomia ja niin pohjattoman negatiivisia ihmisiä? Sinäkin väännät aivan väkisillä tuosta jotain pahaa, vaikka siellä selkeästi lukee mitä nainen siinä saa.
Huoh.Elämäntapana väärin ymmärtäminen, oikeassa oleminen ja miesten solvaaminen.
Katkera vanhapiika mielenterveysongelmilla höystettynä.
No mitä nämä ketjun turhasta loukkaantuvat väärinymmärtäjämiehet on?
Itse ainakin halusin suhteen alussa enemmän yhdyntää, nyt vuosien jälkeen enemmän kaikkea muuta,ehkä kaikkea mikä jossain lasketaan esileikiksi.
Olen itse itseäni analysoinut, että en halua seksin olevan nopeasti ohi ja tulen monesti yhdynnässä nopeasti, joten siksi en halua nopeasti yhdyntään. Hipsuttelu, runkkaus läheisyys ja suihinotto on parasta.
Toki tämä vähän voi johtua myös siitä, että en enää, niin palavasti halua juuri tätä naista, vaan seksiä yleisesti
Olen mies
Onkohan niin ettei teidän alapäät ihan natsaa keskenään. Kukapa mies ei tykkää suihinotosta, mutta ei se pillua voita. Tai no mieltymykset on monet, kysypä siltä mieheltä syytä.m
M45