Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

divetyoksidi

Vierailija
22.08.2008 |

Kuulin, että useissa elintarvikkeissa on paljon divetyoksidia. Se on kuulemma liikaa nautittuna tappava aine. Tutkikaa mitä syötte ja etenkin juotte, tuota myrkkyä on kuulemma etenkin juomissa paljon! Mitä tässä enää uskaltaa syödä ja juoda, kun joka ruuassa on jotain myrkkyä.

Toivottavasti tuo divetyoksidi saadaan kiellettyä EU:n tasolla ettei lastemme tarvitse sen myrkyn haitoista kärsiä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kävin elintarvike paketteja läpi, enkä mä löytänyt mistään mitään mainintaa siitä! mistä mä tiedän, olenko syönyt sitä? kuinka paljon sitä pitää syödä, että tulee oireita?

Vierailija
2/18 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän sitä sanotaan, että kohtuus kaikessa.

Divetyoksidi on kuitenkin paljon vaarallisempaa hengitettynä kuin syötynä tai juotuna. :D

Divetyoksidi tunnetaan myös nimillä; H2O sekä vesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

persuuut apua, nyt olis taas näytön paikka?

Vierailija
4/18 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pitää vain yrittää pitää tasapaino liian ja liian vähän divetyoksidin suhteen. Ikävä kyllä sitä ei myöskään läheskään aina mainita tuoteselosteessa, vaikka sitä tuotteessa olisikin, joten todella hankala laskea sitä sopivaa määrää :(

Vierailija
5/18 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: H2O

Vierailija
6/18 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisestähän on 70 % sitä samaa myrkkyä. Voi meitä raukkoja, taitaa olla sukupuuttoon kuoleminen edessä.

Vierailija
7/18 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo ollaan melkein kuin kurkkuja. Varsinaisia vihanneksia!

Vierailija
8/18 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/18 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

can be deadly if accidentally inhaled.

Vierailija
10/18 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta tulee eka av-mamma kyselemään, että miten voin poistaa lapsestani tämän myrkyn... :D

Vierailija
11/18 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

can be deadly if accidentally inhaled.

No onhan se tappavaa hengitettynä :D

Vierailija
12/18 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun luulin että liki kaikki myrkyt poistuvat kunhan elintarvikkeet vaan keittää kunnolla :/

Ja tappavuudesta, telkusta tuli vähän aikaa sitten juttua tuosta ja ihan kamalia kohtaloita oli :(

Vierailija
13/18 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun luulin että liki kaikki myrkyt poistuvat kunhan elintarvikkeet vaan keittää kunnolla :/

Itse asiassa tuo inha aine todella poistuu keittämällä!

Kokeilin itse, kattilallinen divetyoksidia oli haihtunut kattilasta kauppareissun aikana!

Vierailija
14/18 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin itse, kattilallinen divetyoksidia oli haihtunut kattilasta kauppareissun aikana!

ja pitkäaikainen altistus sille kaasumaisena muuten aiheuttaa vaatteisiin hajuhaittoja ja hometahroja...

Vierailija
15/18 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on vain muuttunut kaasuksi ja levinnyt huoneilmaan. Tuo on todella vaarallista! Äkkiä pois sieltä huoneistosta.

Itse asiassa tuo inha aine todella poistuu keittämällä!

Vierailija
16/18 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dihydrogen monoxide:

* is called "hydroxyl acid", the substance is the major component of acid rain.

* contributes to the "greenhouse effect".

* may cause severe burns.

* contributes to the erosion of our natural landscape.

* accelerates corrosion and rusting of many metals.

* may cause electrical failures and decreased effectiveness of automobile brakes.

* has been found in excised tumors of terminal cancer patients.

Despite the danger, dihydrogen monoxide is often used:

* as an industrial solvent and coolant.

* in nuclear power plants.

* in the production of styrofoam.

* as a fire retardant.

* in many forms of cruel animal research.

* in the distribution of pesticides. Even after washing, produce remains contaminated by this chemical.

* as an additive in certain "junk-foods" and other food products.

Vierailija
17/18 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on helppoa kun laittaa saunaan eikä päästä pariinpäivään pois ja pitää lämmöt korkealla!!! Saattaa miehiä tai snaisia jotka ovat pukeutuneet sinisiin vaan tuon myrkyn poiston jälkeen tulla kylään ja sitten he kutsuvat tämän äidin vielä kylään kivitaloon ja vielä vaatettavat harmaaseen pukuun ja antavat oman huoneen jossa on tosi turvallinen ovi josta ei niin vaan rosvot pääse käymään! Saa vielä vierailla pitkään ja ruoka ja juoma tulee ihan ilmaiseksi ja jopa ryhtyvät personal trainereiksi kun ulkoiluttavat päivittäin! Eikä pöntttökään mene helpolla rikki joten siihenkään ei tarvitse heti soitella korjaajaa tai käydä K-raudassa ostoksilla!!!!!    

Soru että tämä tulee hieman myöhässä mutta kun tuo kyseinen myrkky piti minua vallassaan nämä kaikki vuodet ja siihen oli sekoitettu vielä humalluttava vaikutus!!!!

Vierailija
18/18 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vierailija, itsekin olen viime aikoina lukenut divetyoksidin vaaroista ja olen sen kokonaan jättänyt pois rukavaliostani, nykyään ostan divetyoksiditonta vettä joka on niin paljon parempaa se kyllä saa voimat takasin. Tämä aihe on minulla hyvin lähellää sydäntä koska minun mummoni kuoli divetyoksidi myrkytykseen kun hän hengitti sitä tietämättään liikaa :( 

Jos haluatte tästä ja muista ilkeistä aineista ja kemikaaleista mm. rokotteista ja mäkkärin kananugeteista jotka muuten tehdään pienistä alieneista, menkää pliis katsomaan tämä nettisivu.  www.GokysYourself.org

Hyviä jatkoja vaan teille kaikilla ja pysykää poissa näistä kauheuksista !!!! joku päivä meidät vielä jeesus pelastaa. 

1 like = prayer