saako pankki seurata yksityisasiakkaan tilin maksuliikennettä?
Eli esimerkiksi katsoa, miten ja missä olen visaani vinguttanut? Ja saavatko he käyttää tätä tietoa vaikka luottorajan nostoa päätettäessä?
Kommentit (7)
koska olin vuoden sisällä tehnyt liian monta luottorajan nostoa (pientä). kun oisin tiennyt, niin olisin nostanut kerralla enemmän...nyt sitten syynäävät missä olen korttiani käyttänyt. mitään maksuhäiriöitä ei ole koskaan ollut!!!
Itsekin olen nostanut ja laskenut tarpeen mukaan luottorajaa eikä mitään tilien syynäämistä ole ollut (tai mistä sitä tietää)
Tuskin pankki nyt mitään irti saa sun kortin käytöstä. Joskus visalaskulla veloittaja on aivan toinen kuin mistä tavarat on ostanut.
Miksi ne sun visaosotoksia syynäävät ? et ole pystynyt maksamaan laskua, vai miksi ? luottorajaa saa nostaa 10 kertoja vuodessa ilman mitään ongelmaa.
...ja toisaalta pankki vielä kannustaa visan käyttöön, koska kerryttää bonareita ;)
ja kaikki olen aina ajallani maksanut
luottorajaani nostettavan tai laskettavan.
...ja paikallispankki kertoi että olivat syynänneet....kivakiva. Mitään kokemuksia esim. tapiola-pankista? ;)
hoidat laskusi täsmällisesti, itse olen aina nostanut rajaa puhelimitse, kun on tarvinnut, eli soittanut suoraan luottokuntaan.