Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

saako pankki seurata yksityisasiakkaan tilin maksuliikennettä?

Vierailija
22.08.2008 |

Eli esimerkiksi katsoa, miten ja missä olen visaani vinguttanut? Ja saavatko he käyttää tätä tietoa vaikka luottorajan nostoa päätettäessä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoidat laskusi täsmällisesti, itse olen aina nostanut rajaa puhelimitse, kun on tarvinnut, eli soittanut suoraan luottokuntaan.

Vierailija
2/7 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olin vuoden sisällä tehnyt liian monta luottorajan nostoa (pientä). kun oisin tiennyt, niin olisin nostanut kerralla enemmän...nyt sitten syynäävät missä olen korttiani käyttänyt. mitään maksuhäiriöitä ei ole koskaan ollut!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen nostanut ja laskenut tarpeen mukaan luottorajaa eikä mitään tilien syynäämistä ole ollut (tai mistä sitä tietää)

Tuskin pankki nyt mitään irti saa sun kortin käytöstä. Joskus visalaskulla veloittaja on aivan toinen kuin mistä tavarat on ostanut.

Miksi ne sun visaosotoksia syynäävät ? et ole pystynyt maksamaan laskua, vai miksi ? luottorajaa saa nostaa 10 kertoja vuodessa ilman mitään ongelmaa.

Vierailija
4/7 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja toisaalta pankki vielä kannustaa visan käyttöön, koska kerryttää bonareita ;)

ja kaikki olen aina ajallani maksanut

Vierailija
5/7 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

luottorajaani nostettavan tai laskettavan.

Vierailija
6/7 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittivat ja kertoivat ?

Vierailija
7/7 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja paikallispankki kertoi että olivat syynänneet....kivakiva. Mitään kokemuksia esim. tapiola-pankista? ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi