Yksi suihku päivässä ei riitä?
Mulla on ainakin ihan älyttömän nuhjuinen olo päivän päätteeksi. Olisi joskus kiva mennä vaikka töiden jälkeen jonnekin suoraan, mutta tuntuu ikävältä kun pelkää haisevansa tai jotain.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Mitä kokosuihkua sitä muka aamulla ennen töitä tarvitaan, normaali kriittisten paikkojen pesu riittää aamuisin.
Itse käyn kokosuihkussa aamulla vain joskus, jos on hiuksetkin niin likaiset, ja edellisenä päivänä ei ole viitsinyt suihkuun mennä.
Siinä kyllä herää paremmin, jos aamulla käy kokosuihkussa, mutta ei sellaista lotraamista joka aamu edes suositella, jos ei ole kunnolla likainen.
On olemassa myös näitä väkeviä miehiä/naisia (hajujen puolesta).
Miten vaikeaa on ymmärtää että ei olla kaikki samanlaisia. Voi kait sitä käyttää omaa järkeäkin, vaikka ei sitäkään tasapuolisesti ole jaettu.
Vierailija kirjoitti:
Ei suihkussa tarvitse käydä edes päivittäin ellei ole erittäin likaisessa työssä. Kriittiset paikat saa pestyä lavuaarin ja pesulapun avulla. Taitaa olla aika moni pulassa kun tulee sähkökatkoja eikä suihkuun pääse. Katkoja varten itselläni on useampi pakkaus isoja kosteuspyyhkeitä. Niillä pärjää hyvin.
No minä olen erittäin likaisessa työssä enkä ole ainut. Todellakin olen pulassa jos ei suihkuun pääse. Joku sangosta veden kaataminen ei ole sama asia.
Vierailija kirjoitti:
Ei suihkussa tarvitse käydä edes päivittäin ellei ole erittäin likaisessa työssä. Kriittiset paikat saa pestyä lavuaarin ja pesulapun avulla. Taitaa olla aika moni pulassa kun tulee sähkökatkoja eikä suihkuun pääse. Katkoja varten itselläni on useampi pakkaus isoja kosteuspyyhkeitä. Niillä pärjää hyvin.
Mitä lyhyt 1-2 tuntinen sähkökatko vaikuttaa suihkussa käyntiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä käyn joka kolmas päivä ja se on minulle yksi hailee mitä muut siitä ajattelee.
Onko kivaa, kun joku oksentaa joutuessaan sinun jälkeesi wc-koppiin? Näin minulle kävi, kun wcssä leijaili niin kuvottava pesemättömyyden haju.
Sösses, jos sä haiset kolmen päivän päästä kuvottavalle normi elämisellä (ei siis hikisiä töitä) niin kannattaa käväistä ehdottomasti lääkärillä. Normaalin ihmisen iho ei ala erittää kolmessa päivässä törkeitä tuoksuja.
Minä en ollut tässä se haisuli enkä ole kolmea päivää peseytymättä..
Sösses, jos sä haiset kolmen päivän päästä kuvottavalle normi elämisellä (ei siis hikisiä töitä) niin kannattaa käväistä ehdottomasti lääkärillä. Normaalin ihmisen iho ei ala erittää kolmessa päivässä törkeitä tuoksuja.