Yksi suihku päivässä ei riitä?
Mulla on ainakin ihan älyttömän nuhjuinen olo päivän päätteeksi. Olisi joskus kiva mennä vaikka töiden jälkeen jonnekin suoraan, mutta tuntuu ikävältä kun pelkää haisevansa tai jotain.
Kommentit (65)
Onneksi ei enää käydä töissä, ei tarvitse hikoilla eikä nuhjaantua.
Sauna kerran viikossa riittää.
Menen kuntosalilta kaupan kautta kotiin ja vasta kotona suihkuun.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei enää käydä töissä, ei tarvitse hikoilla eikä nuhjaantua.
Sauna kerran viikossa riittää.
Tädit ituoksuu.
Vierailija kirjoitti:
Hyi vttu..inhoan hikisissä urheiluvaatteissa ruokakaupassa hieltä haisevia asiakkaita. En ikinä menisi juoksulenkin tai salin jälkeen suoraan ruokakauppaan! Todella ällöttävää, etkö yhtään osaa ajatella muita asiakkaita?
Käyn suihkus 2-3 kertaa päivässä. Liikun sen verran paljon että hiki tulee niin on pakko käydä suihkussa monta kertaa.
Kaksi on minimi. Aamulla ja liikunnan jälkeen.
Tarviiko aina olla jokin syy. Ihan muuten vain.
Käyn suihkussa joka toinen päivä ja hyvin riittää.
Mä käyn joka kolmas päivä ja se on minulle yksi hailee mitä muut siitä ajattelee.
Käyn kerran viikossa pesulla ja alapääni haisee sillille.
Vierailija kirjoitti:
007 - Kun yksi suihku päivässä ei riitä
Taitaa olla niitä 007 ketjun hikoilevia naisia.
Voihan sitä ajoittaa urheilun niin, että tarvitsee käydä suihkussa vain kerran päivässä. Käy lenkillä aamulla, ja suihku sen jälkeen. Tai jos käy sekä lenkillä että salilla, käy ne peräkkäin.
2-3 kertaa päivässä suihkussa käyminen on aika rajua iholle.
Käyn suihkussa aamulla ja illalla. Ei tulisi mieleenkään mennä likaisena petivaatteisiin nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi vttu..inhoan hikisissä urheiluvaatteissa ruokakaupassa hieltä haisevia asiakkaita. En ikinä menisi juoksulenkin tai salin jälkeen suoraan ruokakauppaan! Todella ällöttävää, etkö yhtään osaa ajatella muita asiakkaita?
Joku parin sekunnin kohtaaminen romuttaa sinun elämäsi? :D
Vierailija kirjoitti:
Voihan sitä ajoittaa urheilun niin, että tarvitsee käydä suihkussa vain kerran päivässä. Käy lenkillä aamulla, ja suihku sen jälkeen. Tai jos käy sekä lenkillä että salilla, käy ne peräkkäin.
2-3 kertaa päivässä suihkussa käyminen on aika rajua iholle.
Minä käyn työpäivinä 2 kertaa suihkussa, vapaapäivinä kerran. Iho on kestänyt mainiosti. Ei siellä suihkussa tarvitse joka kerta läträtä puolta tuntia ja käyttää kaikkia mahdollisia pesuaineita. Itse käyn aamuisin ennen töihin lähtöä suunnilleen kahden minuutin suihkussa ja pesen pelkällä vedellä. Se riittää virkistymään ja raikastumaan. Illalla liikunnan jälkeen pesen perusteellisemmin.
Ei suihkussa tarvitse käydä edes päivittäin ellei ole erittäin likaisessa työssä. Kriittiset paikat saa pestyä lavuaarin ja pesulapun avulla. Taitaa olla aika moni pulassa kun tulee sähkökatkoja eikä suihkuun pääse. Katkoja varten itselläni on useampi pakkaus isoja kosteuspyyhkeitä. Niillä pärjää hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2-3 kertaa päivässä suihkussa käyminen on aika rajua iholle.Minä käyn työpäivinä 2 kertaa suihkussa, vapaapäivinä kerran. Iho on kestänyt mainiosti. Ei siellä suihkussa tarvitse joka kerta läträtä puolta tuntia ja käyttää kaikkia mahdollisia pesuaineita. Itse käyn aamuisin ennen töihin lähtöä suunnilleen kahden minuutin suihkussa ja pesen pelkällä vedellä. Se riittää virkistymään ja raikastumaan. Illalla liikunnan jälkeen pesen perusteellisemmin.
En yhtään enää ihmettele naisten alapää voiteiden mainosten määrää.
Eikö yksi suihku riitä työpäivän jälkeen? Monta kertaa sä sitten käyt suihkussa työpäivän ja vapaa-ajan menojen välissä?
007 - Kun yksi suihku päivässä ei riitä