Yksi suihku päivässä ei riitä?
Mulla on ainakin ihan älyttömän nuhjuinen olo päivän päätteeksi. Olisi joskus kiva mennä vaikka töiden jälkeen jonnekin suoraan, mutta tuntuu ikävältä kun pelkää haisevansa tai jotain.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan sitä ajoittaa urheilun niin, että tarvitsee käydä suihkussa vain kerran päivässä. Käy lenkillä aamulla, ja suihku sen jälkeen. Tai jos käy sekä lenkillä että salilla, käy ne peräkkäin.
2-3 kertaa päivässä suihkussa käyminen on aika rajua iholle.Minä käyn työpäivinä 2 kertaa suihkussa, vapaapäivinä kerran. Iho on kestänyt mainiosti. Ei siellä suihkussa tarvitse joka kerta läträtä puolta tuntia ja käyttää kaikkia mahdollisia pesuaineita. Itse käyn aamuisin ennen töihin lähtöä suunnilleen kahden minuutin suihkussa ja pesen pelkällä vedellä. Se riittää virkistymään ja raikastumaan. Illalla liikunnan jälkeen pesen perusteellisemmin.
En yhtään enää ihmettele naisten alapää voiteiden mainosten määrää.
Ja hienhajua.
Ei. Perschereikä vaatii ja anelee
Vierailija kirjoitti:
Käyn suihkussa aamulla ja illalla. Ei tulisi mieleenkään mennä likaisena petivaatteisiin nukkumaan.
Pistä elämä risaiseksi ja ota petivaatteet pois.
Mulla ei ole juoksevaa vettä kotona. Olen viimeksi käynyt suihkussa 2017. Piha saunassa pesulla käydessä pesuun kuluu 5 litraa vettä joka löylykauhalla tulee kaadettua omaan niskaan. Talvella kun pumppua ei voi pakkasen takia käyttää on sulatettava lunta kiukaan vesisäiliössä. Toivottavasti taas tulee lunta ettei tarvi yleisestä vesipisteestä kaupungista lähteä pesuvettä hakemaan. On teilläkin murheet!
Mies töissä varastossa ja kierrätyskeskuksessa. Pyörilee työmatkat. Joskus 40 km / päivä.
Ei käy pesulla töiden jälkeen.
Munan pesee WC-lavuaarissa. Olen nähnyt.
Olisko työmatkalla taipumus jäädä leppäilemään ja saamaan ihobakteereita naiselta tai mieheltä kotiin.
Mutta ei välitä.
Vierailija kirjoitti:
Käyn suihkussa aamulla ja illalla. Ei tulisi mieleenkään mennä likaisena petivaatteisiin nukkumaan.
Illalla käyt petivaatteiden takia, mutta miksi ihmeessä käyt aamulla?
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole juoksevaa vettä kotona. Olen viimeksi käynyt suihkussa 2017. Piha saunassa pesulla käydessä pesuun kuluu 5 litraa vettä joka löylykauhalla tulee kaadettua omaan niskaan. Talvella kun pumppua ei voi pakkasen takia käyttää on sulatettava lunta kiukaan vesisäiliössä. Toivottavasti taas tulee lunta ettei tarvi yleisestä vesipisteestä kaupungista lähteä pesuvettä hakemaan. On teilläkin murheet!
🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Käyn suihkussa joka toinen päivä ja hyvin riittää.
Tämä riittää ehkä mummoille, jotka eivät tee mitään ja käy missään.
Edelliseen lisäten: en välitä minäkään.
Etoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Illalla käyt petivaatteiden takia, mutta miksi ihmeessä käyt aamulla?
Kun en vaihda ikinä petivaatteita ja siksi aamulla likainen olo.
Mä oon harventanu suihkupäiviä, 2-3 kertaa viikossa riittää, haiskoot hiki jos haisee, hikoilen muutenki vaihdevuosien takia, tuntuu turhalta käydä liian usein suihkussa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤣🤣🤣
Mikäs nyt noin naurattaa?
Yksi suihku päivässä ei riitä minulle, töiden jälkeen on pakko käydä suihkussa koska olen niin hikinen ja vastaavasti ennen nukkumaan menoa. Toki yritän olla mahdollisimman nopea ja sammutan hanan saippuoinnin ajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn suihkussa joka toinen päivä ja hyvin riittää.
Tämä riittää ehkä mummoille, jotka eivät tee mitään ja käy missään.
Eiköhän se riitä kaikille, jotka ei hikiliikuntaa harrasta päivittäin tai tee työtä missä tulisi hiki.
Minäkin pyörilyhemmo 😁
Käyn suihkussa vain koska suihku :
Orgastinen Kokemus.
Hiuksia ei ole pitkiä tms.., mutta helposti nautin suihkussa 15 mins.
Nimim: mä oon 9kolmen minuutin muna
Viittaan munalla edelliseen: virhe :
En 9 minuutin, vaan klassisesti 3 minuutin muna
Sisään, ulos ja ravistus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤣🤣🤣
Mikäs nyt noin naurattaa?
No onhan tää nyt ihan kauheeta luettavaa että joku pesee itsensä lumella ja toinen huljauttaa munansa lavuaarissa🤣🤮
Vierailija kirjoitti:
Yksi suihku päivässä ei riitä minulle, töiden jälkeen on pakko käydä suihkussa koska olen niin hikinen ja vastaavasti ennen nukkumaan menoa. Toki yritän olla mahdollisimman nopea ja sammutan hanan saippuoinnin ajaksi.
Hiki lähtee vedellä, mitään saippuaa ei tarvita. Ihon saippuointi vain häiritsee ihon normaalia toimintaa. Eri asia jos iholla on silmin näkyvää likaa, silloin voi käyttää saippuaa. Muutenkin saippualla on tarkoitus pestä vain kainalot ja taipeet.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon harventanu suihkupäiviä, 2-3 kertaa viikossa riittää, haiskoot hiki jos haisee, hikoilen muutenki vaihdevuosien takia, tuntuu turhalta käydä liian usein suihkussa
Taidat olla sinkku?
Siinä ketjussa käytiin kyllä niin kuumana että joutuivat vissiin istumaan jääkylmässä suihkussa jatkuvasti. Ihmis polot.