Yksi suihku päivässä ei riitä?
Mulla on ainakin ihan älyttömän nuhjuinen olo päivän päätteeksi. Olisi joskus kiva mennä vaikka töiden jälkeen jonnekin suoraan, mutta tuntuu ikävältä kun pelkää haisevansa tai jotain.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn suihkussa aamulla ja illalla. Ei tulisi mieleenkään mennä likaisena petivaatteisiin nukkumaan.
Pistä elämä risaiseksi ja ota petivaatteet pois.
Mitä se hyödyttäisi?
Kun olet kassajonossa minun takana niin minä pieraisen
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei enää käydä töissä, ei tarvitse hikoilla eikä nuhjaantua.
Sauna kerran viikossa riittää.
Ja puhtaat alusvaatteet, kerran viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Mä käyn joka kolmas päivä ja se on minulle yksi hailee mitä muut siitä ajattelee.
Onko kivaa, kun joku oksentaa joutuessaan sinun jälkeesi wc-koppiin? Näin minulle kävi, kun wcssä leijaili niin kuvottava pesemättömyyden haju.
Sinkkumies46 kirjoitti:
Käyn suihkus 2-3 kertaa päivässä. Liikun sen verran paljon että hiki tulee niin on pakko käydä suihkussa monta kertaa.
Samoin. 3 min suihku. Kuntosalin jälkeen yli 5 min.
Käyn kerran päivässä suihkussa, illalla. Tai siis alkuillasta siinä vaiheessa, kun en enää ole menossa minnekään tai tee mitään erityistä. En käy aamulla suihkussa kuin aivan poikkeustapauksissa, kuten jos olen menossa vaikka johonkin juhliin. En mä nyt aamulla iltasuihkun jäljiltä niin likainen ole että tarvitsisi silloinkin käydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn suihkussa aamulla ja illalla. Ei tulisi mieleenkään mennä likaisena petivaatteisiin nukkumaan.
Illalla käyt petivaatteiden takia, mutta miksi ihmeessä käyt aamulla?
Päästäkseni hereille. Koska nautin suihkuista. Koska voin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menen kuntosalilta kaupan kautta kotiin ja vasta kotona suihkuun.
Hyi vttu..inhoan hikisissä urheiluvaatteissa ruokakaupassa hieltä haisevia asiakkaita. En ikinä menisi juoksulenkin tai salin jälkeen suoraan ruokakauppaan! Todella ällöttävää, etkö yhtään osaa ajatella muita asiakkaita?
Joku parin sekunnin kohtaaminen romuttaa sinun elämäsi? :D
Ai ai sentään, meidän lähiön spurgumarketin aromeista hiki on se siedettävin vaihtoehto...
Ihmiset kastelee itsensä ja pyyhkii paskkat pyyhkeeseen. Sanovat sitä suihkussa käymiseksi.
Ihmiset, jotka kehuvat käyvänsä suihkussa kerran-pari viikkoon, yleensä haisevat paskalta.
Joka ilta ehdottomasti suihku , usein myös saunan kanssa. Noin kolme kertaa viikossa kaksi suihkua/ päivä liikkumisen takia.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset, jotka kehuvat käyvänsä suihkussa kerran-pari viikkoon, yleensä haisevat paskalta.
Ja ne joiden "hiukset ei rasvoitu", haisevat eltaantuneelle päänahalle. Mikä hitto siinä suihkuun menemisessä on niin ylivoimaisen vaikeaa??
Nii. Jos SULLA ei riitä niin olisko sitten vaan käytävä useammin? MULLA ei riitä kuusi kuppia kahvia päivässä, olen ratkaissut ongelman keittämällä enempi ja useammin.
Mitä kokosuihkua sitä muka aamulla ennen töitä tarvitaan, normaali kriittisten paikkojen pesu riittää aamuisin.
Itse käyn kokosuihkussa aamulla vain joskus, jos on hiuksetkin niin likaiset, ja edellisenä päivänä ei ole viitsinyt suihkuun mennä.
Siinä kyllä herää paremmin, jos aamulla käy kokosuihkussa, mutta ei sellaista lotraamista joka aamu edes suositella, jos ei ole kunnolla likainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menen kuntosalilta kaupan kautta kotiin ja vasta kotona suihkuun.
Hyi vttu..inhoan hikisissä urheiluvaatteissa ruokakaupassa hieltä haisevia asiakkaita. En ikinä menisi juoksulenkin tai salin jälkeen suoraan ruokakauppaan! Todella ällöttävää, etkö yhtään osaa ajatella muita asiakkaita?
Mä ajattelen järkevästi. Aikoinaan metsä/suohommista ja muista luonnonhoidollisista töistä tullessa ei tullut mieleenkään ajella ensin väsyksissä kotiin, käydä suihkussa, vaihtaa vaatteet ja lähteä uusiksi muutaman kilsan päähän kauppaan. Joskus sitä oli kurainen ja mutainen sekä tukka sekaisin mutta ei kiinnostanut mitä muut ajattelee. Ajattelin mikä mulle on parasta ja järkeenkäypää toimintaa.
Eri
Käyn suihkussa vain keskiviikkona ja sunnuntaina.
Ketut - ollaan luonnossa luomuja.
Feromonit luulis kukkivan, mut ei 🙄
Olen siirtynyt kokonaan kultaisiin suihkuihin