~~(♥)~~HELMIsten pe-la-su~~(♥)~~
Kommentit (23)
Se olikin viestini varsinainen sisältö.
Väsyttää, olen koko päivän järjestelly ja sit juhlinu naapurin synttäreitä. Alaselkää vihloo ja jalkoja puristaa-pakkoko oli hienostella piikkareissa ;)
nyt kun Eemeli-prinsessa on perätilassa niin liikkeet on ihan erilaisia. Lähinnä vaan mylläystä, ei selkeitä potkuja. Mua edelleen ihmetyttää, et se on noin päin- esikko aina pääalaspäin, jalat oikeelle. Toivottavasti vielä kääntyy...
Päätettiin kutsua loppuaikakin Eemeliks, vaikka tyttö onkin. Ei haluta kaikille kertoa kumpi tulossa ja jos nyt muuttais niin arvaishan ne. Ei tosin enää puhuta Eemeli-VELJESTÄ!!!! Jokos muilla nimet valmiina??? Meillä oli molemmille. Mehän tosin luultiin, et on poika. Tytön toinen nimi on sama, minkä serkkunsa sattumalta sai pari viikkoa sitten, mutta päätettiin se kuitenkin antaa. Se on vielä suvussa kulkeva nimi. Nyt on jotenkin hassu, kun tietää oikeesti, kuka sieltä on tulossa. Meillähän ei siis jääny mitään epäselvyyttä, niin tarkkaan lääkäri katto ja suurimman osan 4D-ultrasta selvitti tätä asiaa, koska muuten kaikki oli kunnossa.
No tulihan tässä nyt tyhjästä nyhjästyä, vaikka piti vaan tsempit laittaa äipälle ja tietty muillekin lepäilijöille. ´Ja maatuskalle tervetuloa!
Sole& Eemeli 24+3
p.s. ootteko muut kuunnellu sydänääniä vessapaperiputkilolla?? tai siis mies kuuntelee. Kirjotin siitä toiseen pinoon, jonka otsikossa jotain liikkeistä ja puolivälistä???!
Viikon viimeistä päivää viedään. Ihana sää ulkona, kumpa pääsisi vähän haistelemaan ja tallustelemaan kirpeään pakkassäähän.
Äipälle oli tullut huonoja uutisia, kurjaa.. onneksi sait vaihtoehtona jäädä kotiin lepäämään.. Voimia lepäilyyn.. tiedän miten kurjaa pelkkä makaaminen on, reilu viikko on täys lepoa vasta takana, itku ja epätoivo tulee jo nyt kyläilemään liian usein.. on aika pirun yksinäistä toisinaan..
Ja muillekkin supistelusta kärsiville, voimia lepäilyyn.. toivotaan että aika kuluisi siivillä..
Vielä ajattelin kysellä järjestetäänkö teidän paikkakunnalla synnytysvalmennusta ja meinaatteko osallistua? Meillä on joulukuun puolessa välissä, vähän kökösti vielä jouluviikolla... Ajattelin itse osallistua, mies osallistuu vaan yhtenä kertana joka on tarkoitettu ns. miehille, ei pääse muille kerroille töiden takia, työskentelee siis 130km päässä..
Mukavata sunnuntaita kaikille ja hyvää alkavaa viikkoa : )
t. oona+pömmppis 27+3
Minäkin vihdoin ehdin istahtaa koneelle, kun siivoukset on saatu tehtyä!
Selkään sattuu jo pienikin kumartelu, joten kaikenlainen siivous tuottaa ongelmia ja kestää koko päivän, että saa koko huushollin siivottua..
Onneks mies auttaa siinä hommassa kiitettävästi!!
Mulla vihloo kanssa tuolla alapäässä, mutta luulen sen johtuvan vauvan liikehdinnästä!
Kunno supistuksia mulla ei taida olla, mutta kovasti painetta tuntuu alamahassa kun vähänkin liikkuu.
Äipällä on kurja tilanne.. (ja muillakin joilla supparit on kipeitä ja tekee jo " töitä" ) Toivottavasti supparit hellitäis ja vauva pysyis paremmille viikoille kyydissä!! Koittakaahan huilailla kovasti mahdollisuuksien mukaan!!!
Närästys alkaa ottaan jo päähän. Ja kun ei osaa kieltäytyä kahvista, jos sitä jossain tarjotaan.. on varmaan opeteltava pyytään teetä tai mehua.
Nyt on mentävä vatsan viereen kyljelleen, sen verran ottaa selkään!
mammutti ja Vilppu rv 25+1