Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~(♥)~~HELMIsten pe-la-su~~(♥)~~

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän ulkomittari näyttää n. -14astetta! Hyrr, hyrr.. No toisaalta, parempi tämä kuin mikään hirveä loskakeli. Esikoisen naperokerho alkaa klo 09, saa nähdä, lähteekö tuo auto käymään. Ajokieltoon se kyllä eilen meni katsastuksessa (joku päästö " muka" liian korkea..), mutta meillä kun on kerhoon matkaa n.3km, ni eiköhän sen matkan vois pikaisesti käydä (eli siis ei poliiseja tänään tänne, kiitos). Mies meni " ykkösautolla" töihin.

Jännittää taas ihan hirveesti tuo pojan kerho. Viime viikko kun oli syysalomaa, ni viime kerrasta on jo 2vk, ja silloin jätin sen ekaa kertaa yksin sinne - _ihan_ hirveen huudon kera. =( Oli onneks lakannut huutonsa aika pian lähtöni jälkeen, joten toivottavasti nyt ei niin kauheaa huutoa tulisi - äidin sydäntä särkis..

[color=agua]Loviisalle: [/color]Voimia epätietoisuuteen. Eiköhän seuraavassa ultrassa tulisi jo pelkkiä hyviä uutisia! db öö

[color=deeppink]Solelle: [/color]Onnittelut tyttöuutisista! On kyllä niin poikapainotteinen tämä helmisten ennuste, että hyvä kun sentään muutamia tyttöjäkin joukkoon suodaan (vaikka voihan osa näistä " näillä näkymin pojista" helmikuussa sitten osoittautuakin vielä tytöksi, tai päinvastoin - eihän mikään ihan 100% varmaa ole..). ;)

En nyt taas muista mitä kaikkea piti kommentoida, mutta nyt pitää taas saa aamupalaa. Palaillaan. Mukavaa perjantaita!

Minni & [color=teal]Mulperi [/color]24+4

Vierailija
2/23 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikainen pinoutuminen ennen hoitolasten tuloa. Meillä mittari näyttää -9' C! Hirmu kylmä minulle!!

Eilen taas supisteli urakalla. Ne ei ole mitenkään kivuliaita, mutta vatsa vetää siis ihan kivikovaksi ja kestää jonkun aikaa. Illalla vaan makasin sohvalla, enkä muutenkaan ollut päivän aikana mitenkään ihmeemmin rehkinyt niin silti supisteli! Mies on ihan huolissaan ja kyllä itellekin on tullut jos jonkinlaisia kauhukuvia... Pitää soittaa tänään sinne neuvolaan, josko saisin lääkäriajan. Ensiviikolla olisi vaan pelkkä neuvola.

Huomenna olisi pyhämiestenpäivä ja pitäisi lähteä käymään haudoilla, mutta taitaa jäädä väliin, kun edelleen autossa on ne kesärenkaat!!

Puuro kiehuu hellalla... Mukavaa viikonloppua kaikille!

Halein, Pessi80 rv23+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta vaan. Viikko on taas kohta lopuillaan.. pakkasta näyttää ulkona olevan ja aurinko paistaa, olisi niin mukava käydä vähän kävelemässä pakkassäässä..

Viikko on nyt siis vierähtänyt vuodelevossa, supistelee edelleen monesti päivässä välillä kivuliaasti, mutta suurimmaksi osaksi vähemmän kivuliaasti ja olen huomannut että alapäätä on alkanut vihlomaan, onkohan ne niitä liitoskipuja vai jotain muuta, onko teillä tietoa voiko liitoskivut tulla paikallaan maatessa?

Elämä on nyt siis kaikin puoin tylsää, mutta mitäpä sitä ei oman vaavin eteee tekisi:) Ensi perjantaina on kontrolli, odotan sitä kun kuuta nousevaa, pääsee taas haistelemaan raitista ilmaa: )

Mukavaa viikonloppua kaikille ja nauttikaahan pakkaspäivästä..

t. oona+pömppis27+1

Vierailija
4/23 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan nopeesti vaan kommentoin tota kela-juttua, mä taas sain sen käsityksen että puolen vuoden tulojen mukaan voi hakee hakemuksen jättöpäivästä taaksepäin puol vuotta tai sitten äippäloman alkamisesta taaksepäin puol vuotta. Mulle sanottiin siis näin kun kävin kelassa. mut kannattaa vielä tarkistaa ja kysyä.

Pirteää perjantaita!

loviisa rv 23+4

Vierailija
5/23 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne se poika taas jäi kerhoon sydäntä särkevän huudon kera - niinkuin pelkäsin. No, nyt sit jännään, et soiko puhelin, soittavatko ettei se hiljene lainkaan - toivottavasti lakkas huutonsa pian.

Supisteluja on monella. Tuli mieleeni, että esikoista kun odotin talvella (syntyi 03/03), niin moni sanoi, että jo ihan kylmä ilma voi aiheuttaa supisteluja (mulla kun niitä kivuttomia oli, mut oli myös se streptokokkikin).

Eipä taas kummempaa..

Minni

Vierailija
6/23 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa

Nyt tuntuu supistelevan vähän joka iikkaa, niin meikäläistäkin. Eilen rupesin jo pitämään kirjaa että paljonko niitä tulee. Ei nyt kymmentä ihan tullut eikä kivuliaita, mutta selkeitä , omasta mielestä pitkähköjä napakoita suppareita kuitenkin. Ja illalla sit alkoi jotenkin oudosti vihloa tuolla alhaalla, syvällä sisällä jossain vasemmalla puolella, ehkä nivusten lähellä. MItähän tää on? ei ole aiemmin muistaaksen ollut tällaista.

On tuo kela-homma kyllä käsittämätöntä, että meitä neuvotaan näin eri lailla!? Mihin numeroon te olette soittaneet? Mä ainakin kuvittelin saavani oikeita neuvoja, kun soitin siihen lapsiperheen asiat-numeroon (siis ainakin täällä pääkaupunkiseudulla numerot on jaoteltu aiheittain noin). Toivotaan, että ketään ei ole ohjattu kovin mönkään ja saadaan tuet toiveitten mukaisesti!

Tänään täytyy varmaan mennä hankkimaan äitiys- tai isoja sukkahousuja! Enemmistö vanhoista on huonossa kunnossa, mutta yhdet ehjät löytyi kaapista, Anita-merkkiset paksummat sukkahousut. Eli tosi laadukkaita ovat vaikka hintaviakin. Mietin myös että pitäisiköhän sitä ruveta pitämään töissä jotain tukisukkia/sukkahousuja? Käytättekö te? Mulla alkanut tulla varsinkin sormiin vähän turvotusta, jalkoihin ei kyllä vielä.

Viherrys 24+0 /24+4

Vierailija
7/23 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkasaamua täältäkin!:) Ja kiitos eilisistä vinkeistä pojan kuivaksiopetteluun! Tuo kuulosti hauskalle idealle, että supersankarilta saisi sitten jonkun lelun tms. Ainoa ongelma on siinä, että meidän kaksivuotias on vielä lähes täysin tietämätön mistään supersankareista/muista satuhahmoista. :) Muumipeikon tuntee, mutta ei sekään niin kovasti innosta. Meillä kun ollaan kiinnostuneita vaan maatalouskoneista ja viljelystä!;) Suurin supersankari pojalle taitaa olla tuo oma isä.;)

Mutta se veljen roolin tärkeyden korostaminen kyllä auttoi asiaan. :) Hän alkoikin heti selittämään kuinka vauvalla täytyy myöskin olla autossa turvavyöt kiinni tai poliisisetä tulee ja nappaa.;) (kerrottu, että poliisi sakottaa, jos ei käytä turvavöitä)

Tuota Pessiä ja muita lastenhoitajia/kotiäitejä jaksan aina ihmetellä ja kunnioittaa. Itse en meinaa jaksaa edes oman lapsen kanssa kotona, saati sitten että minulle tulisi vielä muita lapsia hoitoon. Nytkin poika juoduttiin hakemaan eilen hoidosta kesken päivän pois kun on saanut jonkun mahataudin, niin hyvä etten ole jo nyt ihan hermoraunio kun ei pääse täältä neljän seinän sisältä mihinkään. (itsenikin kun määrätty vuodelepoon)

En siis todellakaan ole mikään koti-ihminen ja kun olen joutunut olemaan kotosalla (työttömänä) kesästä lähtien, niin alkaa ottamaan koville. Odotan jo innolla, että tämä tulokas syntyisi ja pääsisin taas ensi syksynä kouluun. Kuulostan varmaan ihan hirveältä äidiltä, kun en halua olla lapsieni kanssa kotona mahdollisimman pitkään, mutta minulta vain yksinkertaisesti loppuvat mehut, jos en välistä pääse aikuisten seuraan (töihin/kouluun). Kaipa tässä on osittain sitäkin, että kun on ns. ' köyhästä' perheestä, niin on joutunut jo pienestä pitäen ansaitsemaan omat rahansa ja siten tottunut työntekoon. (en siis suinkaan väitä, etteikö lastenhoitaminen olisi työntekoa!) Eli ei ole juurikaan ollut aikaa loikoilla kotona. (Mitä mieheni vanhemmat ei tunnu tajuavan vaan ajattelevat, että ihan vapaaehtoisesti laiskottelen kotona kun heidän poikansa elättää meidät. Ollaan siis asuttu kohta vuosi yhdessä ja minä siis vieraalla paikkakunnalla, niin en ole vielä löytänyt sitä mitä haluan tehdä)

Tulipas taas omanapaista vuodatusta. Anteeksi! Kaipa sitä vaan on niin turhautunut kaikkeen, että täytyy päästä sitä johonkin purkamaan..:)

-frog2 ja rv26+6

Vierailija
8/23 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat päikkäreillä, yksi kuuntelee satukasettia, joten pikaisesti ehin taas kommentoimaan...

Ensiviikolla saan ne kelan paperit neuvolasta, joten perehdyn asiaan sitten tarkemmin ja pommitan kelan tätejä kysymyksilläni!

Täytyy kyllä rehellisesti myöntää, että välillä kaipaisin työtä aikuisten parissa tai siis lastenhoitotyötä tehden, mutta että olisi työkavereita! Perhepäivähoitajaksi lähdin ihan sillä perusteella, että oma lapsi saa olla kotona. Ajatuksena olisi jatkaa näitä hommia siihen asti, kunnes omat lapsukaiset ovat koulussa. Niin on tosin ajatellut moni muukin ja ovat nyt olleet perhepäivähoitajina jo 30vuotta!! Parhaina päivinä täällä hyörii 7 lasta! Kyllä on elämää!

Taas sataa lunta! Mulle olisi jo riittänyt... Nyt pelamaan muistipeliä :)

Vierailija
9/23 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

heippa!

ihanaa kun on perjantai!

Turvotuksesta oli puhetta - Olin eilen jalkahoidossa ja kun mullakin on jonkin verran alkanut olla päivän päätteeksi turvotusta jaloissa, mulle suositeltiin tukisukkien käyttöä. Hyvältä tuntuvat nyt, illalla voi olla jännä tunne vapauttaa jalat :-)

Vierailija
10/23 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mukava ilma ollut ulkona, ei vaan kauaa ehditty ulkoilla kun tytöllä on nuhaoireita, etteivät siitä pahene.. Mutta tuun hulluksi neljän seinän sisällä, kun mieskin tulee vasta puoliltaöin töistä! Pitänee lähteä käymään äidin luona :) Ja tallilla tietenkin kopukat hoitelemassa.

Mistäs kaikesta täällä oli puhuttukkaan.. ei voi muistaa enää. Tänään on se päivä kun viimein piti laittaa äitiyshousut jalkaan! Normaalitkin menisi vielä, mutta hieman alkaa istuessa ahdistamaan, jotenka nyt ollaan sitten mammahousuissa loppuaika. Tosin, mukavathan nämä on päällä vaikka vielä jääkin ' pussi' tuohon masun kohdalle.

Yöt menee edelleen levottomasti, ja nyt on saanut alkaa juosta vessassakin yhden kerran yön aikana. Jos menee niinkuin ensimmäinen raskaus niin vessakäynnit senkuin tihenee öisin loppua kohden..

Omanapaista tekstiä taaas.. tuntuu että pää on tyhjä koko ajan, ja unohdan jatkuvasti mitä kukainenki kirjotti :/ AINIIN, verenpainejuttu mulla oli ainaki.

Elikkä mulla oli taas tänään jokunen tunti sitten 108/53 kun mittailin ja tuntui etten tolpillani pysy, niin tietääkö kukaan onko alhaiseen paineeseen olemassa apukeinoja/ tiettyjä ruokia tms että saisi nostettua? Melkoisen heikkoon jamaan menen aina välillä ja kun tuo kävelyä ja pottailua opetteleva esikoinen ei hirveästi anna levähdystaukoja...

Nyt valmistautumaan lähtöön!

H 26+2

Vierailija
11/23 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henna! Alapa syömään salmiakkia ja muuta suolaista niin pitäisi noiden paineiden nousta tai ainakin pysyä kohtalaisina. Normistihan tuo salmiakki on kiellettyjen listalla raskaanaoleville (jos niitä olet seuraillut), mutta se on siellä nimenomaan siksi, että nostattaa verenpainetta.

Itsellä kanssa alhainen verenpaine, joten molemmissa raskauksissa olen salmiakkia syönyt huoletta. Ja paineet eivät ole kovin alhaalle laskeet! Eivät kyllä nousseetkaan normipaineista, mutta kuitenkin jotain apua oli!:)

-frog2

Vierailija
12/23 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa,

oletteko ostelleet paljon äitiysvaatteita? Jos, niin mistä? Mä löysin kivat farkut Bebesistä, niitä on nyt tullut käytettyä vaikka tavalliset housut (ainakin yhdet niistä) vielä joten kuten mahtuvat. Masutuubit näyttävät myös käteviltä, onko kokemusta?

Vierailija
13/23 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan kaikille, tässä alkaa viikonloppu olemaan edessä mutta taitaa mennä töiksi huomennakin kotona :( joten tässä yritän vielä jonkin aikaa puristaa ettei niin paljoa huomenna tarvi uhrata aikaa. Ensi maanantaina töissä deadline, taaaas (niitä tuntuu olevan joka viikko...plaah)

MASUTUUBIsta: itse olen käyttänyt päivittäin vko 14 alkaen - aivan yliveto!!! Omia paitoja voi huoletta käyttää sen avulla, ja se lämmittää kivasti selkää. Ja mikä parasta, ei huolta että masu vilkkuisi mistään. Äitiyshousuja olen joutunut käyttämään jo samalta viikolta alkaen siis eli jo ikuisuuden :)

Mitäs vielä - jotenkin nyt niin oireetonta että ei osaa valittaa mistään :) Supistelee jonkin verran kuten useimmilla muilla, mutta sehän kuuluu asiaan ja kohtu siellä vaan harjoittelee. HYVÄÄ vkloppua kaikille!

Vierailija
14/23 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa hypistellä pikkusia vaatteita!! tosi nopeeta toimintaa, pakkaus tuli noin 1,5 viikkoo hakemuksen jättämisestä! Tuntuu ihan kummalta, meille on tosiaan tulossa vauva noiden pikkuruisten vaatteiden sisälle! ja kuinka pieniltä nuo vaatteet näyttääkään, vaikka tiiän niiden olevan jopa isoja vastasyntyneelle. Voih, ihana olo!! =)

Tukisukkahousu -asiaa pitää kommentoida, oon aikasemminkin niitä täällä kyllä mainostanu. Mulla ollu siis kunnon raskausajan tukisukkikset käytössä jo pari viikkoo, ja ne on loistavat! ei väsy jalat eikä turpoo, ja tukee myös masua jonkin verran. ja on yllättävän lämpöset vaikka aika ohuet onkin. Esikolta käytin myös monta kuukautta tukisukkiksia, niihin muodostu jo outo viha-rakkaus-suhde. Ne oli lopussa jo ihan riekaleina, mut sitkeesti niitä pidin. Ei tullu yhtään suonikohjua eikä turvonnu jalat. niitä suonikohjuja oon lähinnä tässä pelännykin, niitä löytyy suvun naisilta paljon. moni sanoo että tokassa raskaudessa ne sitten iskee...

Ja Viherrykselle piti kommentoida vihlonnasta - kyllä kuulostaa ihan liitoskivuilta, joten kuuluu asiaan. Mulla oli esikosta ihan loppuajasta järkyttäviä vihlasuja nivusissa, ihan ku olis puukolla pistetty. Nyt mulla sen sijaan on ollu ihan toisenlaisia liitoskipuja, häpyluun ja häntäluun seutu on aika kipeinä jo. mutta ehtii nuo " puukoniskutkin" vielä tässä yllättää....

Ja vielä Frog2, mulla ihan sama homma, en myöskään ole varsinaisesti " koti-ihminen" , enkä tule pitämään pitkää äitiyslomaa tälläkään kertaa. Mä olen aika kunnianhimonen tietyllä tapaa, ja haluan edetä omalla tielläni mahollisimman pitkälle. En siis aio jättää väitöskirja-projektia vuosiksi hautautumaan. Mä tarviin älyllisiä haasteita ja elämää kodin ja perheen ulkopuolella. joten mulle noi sun jutut ei kuulosta mitenkään omituisilta!! ja myös nostan hattua kaikille koti-äideille, musta ei siihen hommaan olis.

Nyt on jo kiire elokuviin, moi moi!

loviisa

Vierailija
15/23 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, lähti kaksi masutuubia mukaan, kun en osannut valita väriä!! niitähän oli vaikka kuinka paljon, olin luullut että on tyyliin musta ja valkoinen ja ehkä joku punertava, jos hyvin käy. Vaikuttavat päteviltä peleiltä :-) Laitoin ekan jo päälle ja ihan tosi, lämmittää mukavasti selkää ja arvokasta massua. Löysin myös siistin jakkutakin, tai sellaisen bleiserin, jota voi töissä käyttää farkkujen kanssa. Kyllä nyt luulis taas pärjäävän vähän aikaa! Ihan kivoja ne voivat äippävaatteetkin olla, olin vähän ennakkoasenteinen niitä kohtaan.

Huomenna saa nukkua pitkään, ihanaa! Ja saa hyvällä omalla tunnolla olla tekemättä mitään kun on pyhäpäivä. Oli muuten kaupassa ruuhkaa, ihmiset varustautuvat kuin kuukausien varalle.

Hyvää illan jatkoa kaikille!

Vierailija
16/23 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=aqua]Tervetuloa joukkoomme Maatuska!! =D [/color]

Eilinen meni siis kuitenkin lopulta ihan hyvin - pojalla oli kiva kerhopäivä. Toivottavasti pikkuhiljaa hellittäis otettaan, ja jäiskin sinne ihan ilman huutoja.

[b]Masutuubi [/b]on mullakin käyössä usein - tai joku niistä kolmesta siis, mulla on musta, ruskea ja turkoosi. Suosittelen lämpimästi kokeilemaan masutuubia, minä tykkään siitä ulkonäöllisesti sekä minusta se tuntuukin hyvältä + tietty lämmittää! =)

Olen ollut tänään jo aika ahkera (toivottavasti nyt ei taas laiskuus iske, kun koneelle istahdin..). Olen siivonnut ruokakaapin, tyhjentänyt astianpesukoneen+täyttänyt sen, vienyt kuivuneet, puhtaat pyykit paikoilleen+likapyykki pyörii koneessa. Tämä on minulta siis jo aika paljon. Suunnitteilla on petivaatteiden vaihto+muuta pientä, jotta kämppä selkiintyis hiukan.

Eilen tuli miehen kans taas vähän " riitaa" , mut jotenkin yritän pyyhkiä sen vaan mielestäni, puhunut en sille pahemmin eilisen jälkeen ole - oli se sen verran törkeä tapaus (tietty alkoholilla osuutta..). Ei siinä vielä " mitään" , että mulle kiukuttelee, mut kun pitää räyhätä muksujen nähden! (Onneksi on harvinaista, mutta jos toistuu, niin vakavasti harkitsen evakkoon lähtemistä muksut kainalossa.) Huoh, no toivottavasti ite tajuis jättää sen juomisen vähemmälle (vaikka ei siis mikään alkoholisti ole, mutta kun joku tarjoaa, niin koskaan ei voi kieltäytyä, ja viikonloppuun " kuuluu" , että vähän " rentoutuu" ..). Ymmärtäis vaan miettiä, että koskas _minä_ rentoudun täällä - mulla on tätä samaa täällä 24/7.. No, se siitä aiheesta - ei pitänyt tänne valittamaan tulla!

Mukavaa, rentoa lauantaita kaikille! =)

Minni & [color=teal]Mulperi [/color]24+5

Vierailija
17/23 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eilen lääkärissä suppareiden takia. Supparit on ollu välillä pois kokonaan ja välillä ne on kivuliaita lyhyt kestoisia ja pääasiassa ne on ollu kivuttomia. Ajattelin et lääkäri kirjottaa taas viikon saikkua, mut sanoi heti ku alkoi tutkimaan et: joo loppu aika tulee lomaa. Kohdunsuu kiinteä ja kiinni, mut pituus enää 0,5cm. Lääkäri antoi kaksi vaihtoehtoa, saan kokeilla kotona täyslepoa tai lähden sairaalaan. Kotona saa käydä vaan vessassa ja suihkussa, muuten vaan makoilua. Ja jos supparit yltyy tai tulee säännöllisen kivuliaiksi täytyy lähteä sairaalaan. Sit se kertoi et näillä viikoilla vauvalla on pienet mahdollisuudet selvitä, mut 4 viikon päästä suurin osa jo selviää. Nyt sit makoillaan ja yritetään olla rauhallisena, miettimättä ja murehtimatta asiaa, eletään vaan hetki kerrallaan. Me ollaan vaan mun miehen kanssa ihan huolesta sekaisin, jotenkin tää vaan oli järkytys...

Onko netissä jotain hyvää keskossivustoa? Näkis vähän miten muut on selvinny.

Mieli maassa Äippä + Papu 23+5

Vierailija
18/23 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kurja tilanne. En oikein osaa nyt mitään lohduttavaa sanoa, yritä nyt sitten vaan ottaa todella levon kannalta. Näillä vauva-lehden sivuilla muistaakseni on myös joku keskoisuus -palsta, sieltä voisit löytää kohtalotovereita, ja vastauksia kysymyksiisi.

Eräs " tuttu" synnytti pikkuisen pojan viikko sitten (28.10.), laskettuaika olisi ollut 16.12. (mitä hänellä nyt sit viikkoja mahtoi kasassa ollakaan..) - poika painoi 1650g ja oli 40cm pitkä. Heillä hyvä tilanne, koska pikkuisen keuhkot jo niin kehittyneet, että ei tarvitse keskoskaappiakaan - tarkkailussa tietysti on edelleen.

Toivottavasti sinulla nyt lepo auttaa, ja vauvali pysyy masussa vielä mahdollisimman kauan! Voimia teille!

Minni

Vierailija
19/23 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs säikäytti tuo Äipän tapaus! Itsellä meinaan aika äippäpolin seurantaan tiistaiksi, hieman kanssa pelottaa että mitä siellä sanovat. Mulla kun kanssa ollut niitä suppareita. Onneksi sentään tuota kohdun kaulaa jäljellä vielä 2,5cm neuvolalääkärin mukaan (viime tiistaina tilannetta tutki). En minäkään millään haluaisi tuonne sairaalaan raskautta viettämään, mutta en kyllä pahemmin osaa täällä kotonakaan levätä niin paljoa kuin pitäisi. Siis aina kun ei supista niin alan touhuta jotain ja kohta taas supistaa. Eilenkin meni koko päivä ilman suppareita ja tunsin oloni sen verran hyväksi, että lähdimme miehen mukaan kaupoille pariksi tunniksi, niin sitten taas loppuilta niitä suppareita.

Toivottavasti teillä Äippä pysyy pikkuinen mukana ainakin joitakin viikkoja vielä! :) Nyt vaan sit tosissaan otettava rennosti ja oltava täyshoidossa sängynpohjalla!

Pitäis varmaan alkaa ruokaa laittaan, miehet ovat tuolla pihalla vaikka pakkasta on 10 astetta! No poika halusi liukumäkeen, niin pakkohan se joksikin aikaa oli sinne päästää. :)

Mutta hyvää päivänjatkoa kaikille!:) Niin ja tervetuloa mukaan, unohdin jo uuden tulokkaan nickin!:) Mutta joka tapauksessa, tervetuloa! Kyllä tänne mahtuu!:)

-frog2 ja rv27 (tasan!)

Vierailija
20/23 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti tulla Äippä07:lle toivottamaan voimia lepäilyyn! Hullunkurista toivottaa lepäilyyn voimia, mutta voin uskoa että tuossa tapauksessa voimat on vähissä ja mieli täynnä murheita. Löysitkö netistä jotain vertaistukea?

Tuollaiset isommat vastoinkäymiset saa nämä omat väsymykset ja kuvotukset tuntumaan pikkujutuilta. Odotus sujuu täällä siis hyvin; viime viikolla oli ultra ja hyvältä näytti kaikki, ja tyttö tulossa. Viikot vietän edelleen pois kotoa töiden takia, mikä on vähän raskasta...mutta tosiaan, pientä monien muiden murheisiin verrattuna!

Aurinkoista talvipäivää kaikille!

Makkara 25+5