Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä kukaan viettänyt uutta vuotta ulkomailla ja missä päin maailmaan olitte?

Vierailija
30.12.2022 |

Miten on?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä mietin ihan samaa. Jos ensi joulun tienoille saisi 3 lomapäivää, saisi yhteensä 10 päivän loman kaikkineen. Minnekäs asti pääsisi 2 hlö 2500/nuppi?

Vierailija
2/19 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, Vietnamissa ja Botswanassa sekä Kuubassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Lontoossa, joten täällä on tullut jo aika monta uutta vuotta vietettyä. Tuon lisäksi olen viettänyt uutta vuotta Jamaicalla, Pariisissa, Göteborgissa, New Yorkissa ja Montrealissa. 

Vierailija
4/19 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italiassa, Espanjassa, Ranskassa, Israelissa jne. eli useissa maissa

Vierailija
5/19 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun Lontoossa, joten täällä on tullut jo aika monta uutta vuotta vietettyä. Tuon lisäksi olen viettänyt uutta vuotta Jamaicalla, Pariisissa, Göteborgissa, New Yorkissa ja Montrealissa. 

Lontoossa on ravanneet käytännössä melkein kaikki ja siellä on niin paljon suomalaisia, että on melkein sama asia kuin Suomessa olisi. Vähän kuin Tallinna.

Vierailija
6/19 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irlannissa, Dublinissa. Oli pettymys, ei ollut järjestetty kaupungin puolesta yhtään mitään uv juttuja. Normi setti. Muiden kanssa baareilijoiden kanssa sitten vaan kilisteltiin yhdessä. Olihan sekin kivaa, mut jotain spessua odotin, kun big city. En voi suositella. Siis, jos haluaa uutta vuotta viettää, muut on kerrassaan mainio maa! 

Vierailija
7/19 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessa eri maassa. Ei ole eronnut mitenkään normiviikonlopusta.

Vierailija
8/19 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Thaimaassa, Englannissa ja Vietnamissa.

Vietnamin uutenavuotena olin ruokamyrkyyksessä hotellissa.

Vierailija
9/19 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kyllä mielellään viettää uutta vuotta ulkomailla. Inhoan suomalaista uutta vuotta.

Vierailija
10/19 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä Madeiralle, sinne tulee yleensä kymmenkunta risteilylaivaa katsomaan ilotulitusta. Siellä on kaupungilla parisataatuhatta värilamppua erilaisissa kuvioissa. Funchalissa on kulkueita joissa vanha vuosi viedään pois ja uusi tuodaan tilalle. Suosittelen. Tuo ilotulitus ammutaan ympäröiviltä vuorilta kaupungin päälle, missään muualla en ole sellaista nähnyt

Vierailija
11/19 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viettänyt Kuubassa, Omanissa ja Egyptissä.

Vierailija
12/19 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irlannissa, Dublinissa. Oli pettymys, ei ollut järjestetty kaupungin puolesta yhtään mitään uv juttuja. Normi setti. Muiden kanssa baareilijoiden kanssa sitten vaan kilisteltiin yhdessä. Olihan sekin kivaa, mut jotain spessua odotin, kun big city. En voi suositella. Siis, jos haluaa uutta vuotta viettää, muut on kerrassaan mainio maa! 

No mutta Dublinhan on sellainen maalaiskaupunki. Ei siellä voi odottaa mitään suuren maailman meininkiä.

Vierailija
13/19 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kööpenhaminassa.

Vierailija
14/19 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lontoossa on ravanneet käytännössä melkein kaikki ja siellä on niin paljon suomalaisia, että on melkein sama asia kuin Suomessa olisi. Vähän kuin Tallinna.

En nyt oikein ymmärrä tuota pointtia... Lontoo on yksi maailman suosituimpia turistikohteita niin tottakai siellä on käynyt paljon suomalaisia ei se siitä kuitenkaan millään lailla Suomea tee. Lontoossa on myös paljon ranskalaisia, jenkkejä, saksalaisia, puolalaisia, italialaisia, intialaisia... yli 270 kansallisuutta. 

Vierailija
15/19 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, New York City 2011.

https://www.nytimes.com/2011/01/12/nyregion/12snow.html

Jo tuolloin kaupunki oli ihan pulassa lumen kanssa, vaikka se oli pientä nykyhetkeen.

Vierailija
16/19 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kööpenhaminassa.

Köpiksessä minäkin muutamat uudet vuodet vietin aikoinaan, kun Tanskassa asuin.

Vierailija
17/19 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kanariansaarilla ja se ilahdutti, ettei siellä rakettien kanssa räiskitty tuntikausia vaan niitä ammuttiin just silloin vuoden vaihtuessa ja varttia yli oli koko show ohi.

Vierailija
18/19 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinassa hankkimassa koronaa ja levittämässä sitä koko maailman vanhuksiin.

Vierailija
19/19 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hong Kong. Baarikierros ystävien kanssa. Hävitin puhelimeni!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän