Ootteko poistaneet ketään facebookista ja miksi?
Uteliaisuudesta. Itse olen poistanut yhden uskonnon tuputtajan joka ei päivittänyt koskaan mitään muuta kun yritti saada muut uskoon. Lisäksi oon poistanut jotain tuntemattomia kavereiden keräilijöitä joilla on 2000 kaveria.
Olen myös poistanut yhden sukulaisen joka tykkäili mun jokaisesta päivityksestä mutta oikeassa elämässä teki jatkuvasti ohareita ilman selityksiä. Esim ignoorasi sovitut tapaamiset ilman mitään ilmoituksia minkä takia ajoin välillä pitkänkin matkan ihan turhaan. Ja mitään anteeksi pyyntöjä ei edes ikinä tullut.
Kommentit (28)
Poistin kaikki peruskoulu- ja lukioaikaiset luokkatoverini. Otin uteliaisuudesta heitä someeni ensin, kun ajattelin, että kyllähän elämä on heitäkin muuttanut siitä, kun asuimme yhdessä siinä ahdistavassa tuppukylässä. Kiinnosti tietää heidän ajattelumaailmastaan aikuisina. Opin sitten, että heille se paikka oli edelleen hyvin arvokas ja tärkeä kotiseutu, jota koskevaa pienintäkään kritiikkiä ei kestetty.
Se, että minä en ollut siellä viihtynyt, oli yhdellekin itse kauas isoon kaupunkiin muuttaneelle jotenkin ihan henkilökohtainen loukkaus, johon hän takertui ja alkoi näin jälkikäteen neuvoa, miten minä olisin voinut lapsena vaikka lenkkeillä ja piirtää itsekseni jotain kotona, kun ei ollut tarjolla mitään minua kiinnostavia harrastuksia.
Tulin siihen tulokseen, että parempi antaa kaikkien pitää kuvitelmansa siitä lapsuuden onnelasta, jossa he ovat asuneet iloisina ja tyytyväisinä keskenään urheilua harrastaen. Voivat vaikka kuvitella, että minä olen sillä aikaa onnesta soikeana piirtänyt itsekseni kotona.
En ole F.B. Mutta samoista syistä livenä poistanut ihmisiä elämästäni. Mitä täällä tullut ilmi ja syyt miksi ovat joitain henkilöitä poistaneet F.B.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuttu nainen ei suostunut lähtemään kanssani treffeille, niin laitoin blokit päälle.
Sitä harmittaa varmaan kovasti.
Häntä tuskin suuremmin harmitti, mutta päädyin itse tuohon ratkaisuun säilyttääkseni oman mielenterveyteni. Estäminen helpotti omaa oloani sen jälkeen kun minulle sanottiin ei.
Poistin itseni. Helpotti kummasti.
Eipä noita ole tarvinnut poistella kun on vaan oma suku joita on pitkin maailmaan, siksi liityinkin facebookiin että näkee kuvia ja kuulumisia, sekä muutama hyvä ystävä. En ymmärrä ihmisiä joilla on jokainen tapaamansa ihminen kaverina, kauppojen kassoista ja baarien pitäjistä lähtien.. Yleensä heillä onkin ehkä joku mt ongelma että muut näkevät että on paljon ns kaveteita, vaikka on ehkä yhden kerran elämässään tavannut.
Juuri poistin hetki sitten vanhan kaverini, joka on ihan täysin aivopesty nykyisestä tilanteesta ja K tilanteessa sama juttu oli myös. Jakoi jokaikinen päivä peloittelu juttujaan ja jokaisen iltalehden artikkelin, patisti kaikkia varautumaan ja lietsoi pelkoa ja myös vihaa 247, kaveri on työtön joka selvästi oikein haluaa elämäänsä jotain jännitystä. En jaksanut lukea kokoajan hänen juttujaan. Hänestä oli myös kuoriutunut politiikan asiantuntija, vaikka aikaisemmin oli kaikkea tälläistä vastaan.
Joskus on tullut hyväksyttyä sellaisia harrastusporukan ihan puolituttujen kaveripyyntöjä joita en ole nähnyt ehkä kuin kerran en kä tunne heitä yhtään enkä ole enää missään tekemisissä.
En yleensä edes hyväksy kaveriksi ihmisiä ketä en tunne henk koht, ei minulla ole mitään tarvetta haalia jotain tuntemattomia sinne vain sen takia että näyttäs siltä että olen suosittu.
Sitä harmittaa varmaan kovasti.