Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ujo voi löytää kumppanin?

Vierailija
18.10.2022 |

Jos työ- ja opiskelupaikat suljetaan pois.

En osaa oikein käyttää deittisovelluksia, tai ehkä en vain halua oppia. Viestittely täysin vieraan ihmisen kanssa jännittää liikaa, haluaisin tavata oikeassa elämässä. Ongelmana on vain se, että olen ujo :D Punastun ja alan änkyttämään herkästi. En kumminkaan halua luopua toivosta.

En yleensä juo, mutta kannattaako baarissa käydä pyörähtämässä? Jos täältä löytyy muita ujoja, voitteko kertoa, mistä olette miehen napanneet?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde sinne baariin ja juttele ihmisille. Menet itsevarmasti sekaan vaan ja alat puhua. Usko tämä, sillä ei ole mitään väliä mitä suustasi tulee, kunhan jotain tulee ja pidät juttua yllä. Ihmiset ovat tyhmiä. Terveisin ujo ja älykäs mies, seksikumppaneita baarista lähtenyt mukaan kymmeniä. Kaikki tosin tasoa mt, yh, lähihoitaja, yms, mutta onpa pesää ainakin tullut. Sitten jos elämänkumppania haluaa, niin on keksittävä jotain muuta.

Vierailija
62/70 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ujot ystäväni ovat löytäneet miehen vain olemalla.

N25

Noin helppoa se on ujonkin naisen löytää mies.

Ei ole helppoa. Minä olin monien mielestä kaunis ja omastakin mielestäni kaunisvartaloinen hoikka pitkä nainen. Mutta ujo. Eipä minua oikein kukaan lähestynyt. Tai kyllä lähestyikin, mutta tosiaankin, koska olin ujo, en ollut salamana innostunut kontaktiyrityksistä ja miehet luovuttivat helposti.

Kuinka niin "olit"? Etkö ole enää ja jos et niin miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen miettinyt että jos harjoittelisi small talkia ensin menemällä toiseen kaupunkiin ja kauppoihin juttelemaan tuntemattomien myyjien ja esittelijöiden kanssa.

Seuraavaksi ravintolaan juttelenaan tuntemattomien kanssa ilman mitään tavoitteita saada kumppania.

Kai tolleen harjaantuisi ja tulis rohkeammaksi.

Vierailija
64/70 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

CAP

Vierailija
65/70 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde sinne baariin ja juttele ihmisille. Menet itsevarmasti sekaan vaan ja alat puhua. Usko tämä, sillä ei ole mitään väliä mitä suustasi tulee, kunhan jotain tulee ja pidät juttua yllä. Ihmiset ovat tyhmiä. Terveisin ujo ja älykäs mies, seksikumppaneita baarista lähtenyt mukaan kymmeniä. Kaikki tosin tasoa mt, yh, lähihoitaja, yms, mutta onpa pesää ainakin tullut. Sitten jos elämänkumppania haluaa, niin on keksittävä jotain muuta.

Mikä lähihoitajissa nyt on vikana.. :(

Vierailija
66/70 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat aika vonkaleelta.

Vierailija
67/70 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

Ei ole helppoa. Minä olin monien mielestä kaunis ja omastakin mielestäni kaunisvartaloinen hoikka pitkä nainen. Mutta ujo. Eipä minua oikein kukaan lähestynyt. Tai kyllä lähestyikin, mutta tosiaankin, koska olin ujo, en ollut salamana innostunut kontaktiyrityksistä ja miehet luovuttivat helposti.

Eli sinustakin, ujosta naisesta, on oltu kiinnostuneita. Mutta koska olet antanut töykeän vaikutelman, niin juttu ei ole edennyt. Eivät ne miehet nyt ole sentään voineet aloittaa monologia, ja odottaa että josko sinäkin tunnin kuluttua innostuisit.

Vierailija
68/70 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

Eli sinustakin, ujosta naisesta, on oltu kiinnostuneita. Mutta koska olet antanut töykeän vaikutelman, niin juttu ei ole edennyt. Eivät ne miehet nyt ole sentään voineet aloittaa monologia, ja odottaa että josko sinäkin tunnin kuluttua innostuisit.

Ujojen miesten ja naisten pariutumiseen liittyvät ongelmat ovat aika eri kokoluokkaa. Naisista kyllä ollaan jatkuvasti kiinnostuneita, mutta eivät saa suutaan auki. Miehistä taas ei ole kukaan kiinnostunut ensinkään.

Vierailija
69/70 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

Ujojen miesten ja naisten pariutumiseen liittyvät ongelmat ovat aika eri kokoluokkaa. Naisista kyllä ollaan jatkuvasti kiinnostuneita, mutta eivät saa suutaan auki. Miehistä taas ei ole kukaan kiinnostunut ensinkään.

Voin vahvistaa. Itse ujona miehenä olen rohkeasti käynyt treffeillä nettideittisovelluksien kautta, mutta ei ole auttanut. Kaverivyöhykkeelle jää aina vaikka itse tekisi aloitteet myös romanttiseen suuntaan.

Vierailija
70/70 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujo nainen: ole olemassa

Ujo mies: ei mistään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän