Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ujo voi löytää kumppanin?

Vierailija
18.10.2022 |

Jos työ- ja opiskelupaikat suljetaan pois.

En osaa oikein käyttää deittisovelluksia, tai ehkä en vain halua oppia. Viestittely täysin vieraan ihmisen kanssa jännittää liikaa, haluaisin tavata oikeassa elämässä. Ongelmana on vain se, että olen ujo :D Punastun ja alan änkyttämään herkästi. En kumminkaan halua luopua toivosta.

En yleensä juo, mutta kannattaako baarissa käydä pyörähtämässä? Jos täältä löytyy muita ujoja, voitteko kertoa, mistä olette miehen napanneet?

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen: mistä tahansa

mies: ei toivoa

Vierailija
42/70 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ujot ystäväni ovat löytäneet miehen vain olemalla.

N25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä vaan banaanivaltiosta

Vierailija
44/70 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes ole enää yllättynyt, että tästäkin tuli sukupuolten välinen kurjuuskilpailu..

Vierailija
45/70 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes ole enää yllättynyt, että tästäkin tuli sukupuolten välinen kurjuuskilpailu..

Näin käy lähes kaikille vauvapalstan ketjuille

Vierailija
46/70 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolasta, siellä voi juoda alkoholitonta juomaa.

Vierailija
47/70 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruma ätmi kirjoitti:

Nainen löytää miehen kumppaniksi helposti vaikka nainen olisi sokea. Mies taas ei kelpaa kenellekkään jos on lyhyt  vaikka.

Täällä ikisinkku kohta 34 v tissitön ja ruma nainen. Ei oo miehet lähestyneet tähän ikään mennessä kertaakaan. Tinderissä ei tule matcheja.

Surullista lukea, että ajattelet itsestäsi noin. :( Sinussa ei ole mitään vikaa, olet nätti ja ihana juuri omana itsenäsi! Pienet rinnat ovat kauniit ja sitä paitsi monet miehet tykkäävät. Ne pysyvät ryhdikkäinäkin, toisin kuin meidän isorintaisten kohdalla, ja helpottavat liikkumista ja tuottavat vähemmän kipua. Luulen, että se, että ajattelet itsestäsi niin negatiivisesti, niin ehkä sulkee silmäsi potentiaalisilta miehiltä ja lähettää ympäristölle sellaiset vibat, että et ole kiinnostunut. Hymyile ihmeessä ihmisille ja ole ylpeä itsestäsi. :)

Vierailija
48/70 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalastusverkolla viet yhden hämärän tullessa. 

Vierailija
49/70 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma ätmi kirjoitti:

Nainen löytää miehen kumppaniksi helposti vaikka nainen olisi sokea. Mies taas ei kelpaa kenellekkään jos on lyhyt  vaikka.

Kyllä kelpaa. Mulla on lyhyt mies.

Vierailija
50/70 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tulossa antamaan myös ohjeita, mutta sitten muistinkin, että olen sinkku. No ei siinä.

Vierailija
51/70 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N25

Noin helppoa se on ujonkin naisen löytää mies.

Vierailija
52/70 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin netti. Mies on kylläkin ulkomaalainen, mutta todella sosiaalinen joten auttoi oman ujouteni kanssa. 

Vierailija
53/70 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän ujon naisen tarvitse kuin odotella jonkun röyhkeän peelon iskuyrityksiä ja esittää coolia. Ujommat miehet eivät ikävä kyllä lähesty, mutta sellasta tuskin haluaisitkaan.

Tälläistä ei kyllä tapahdu missään muualla Suomessa kun jossain baarissa ja sinne ei monet ujot kyllä uskolla kännilaisten joukkoon. Itseäni on kehuttu kauniiksi ja olen pitkä ja hoikka kuin mallit mutta miehet ei ole koskaan lähestyneet. Suomessa miehet ei lähesty kuin kännissä, ei siinä mitään väärää ole, itse tapasin netissä mieheni

Vierailija
54/70 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän ujon naisen tarvitse kuin odotella jonkun röyhkeän peelon iskuyrityksiä ja esittää coolia. Ujommat miehet eivät ikävä kyllä lähesty, mutta sellasta tuskin haluaisitkaan.

Tälläistä ei kyllä tapahdu missään muualla Suomessa kun jossain baarissa ja sinne ei monet ujot kyllä uskolla kännilaisten joukkoon. Itseäni on kehuttu kauniiksi ja olen pitkä ja hoikka kuin mallit mutta miehet ei ole koskaan lähestyneet. Suomessa miehet ei lähesty kuin kännissä, ei siinä mitään väärää ole, itse tapasin netissä mieheni

Minua on aina kehuttu samalla tavalla, mutta tuntemattomat miehet eivät kyllä ole koskaan lähestyneet. Miehet ovat kyllä katselleet minua, mutta siihen se on jäänyt. Jos olisin sinkku, niin varmasti sinkuksi jäisinkin, koska olen ujo ja en käy baareissa yms.

Vierailija
55/70 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sanottu, että ujon naisen ei tarvitse tehdä mitään parisuhteen löytämisen eteen. Olen varmaan joku luonnonfriikki kun näin ei ole itselle käynyt.

Vierailija
56/70 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä sanottu, että ujon naisen ei tarvitse tehdä mitään parisuhteen löytämisen eteen. Olen varmaan joku luonnonfriikki kun näin ei ole itselle käynyt.

Marginaalissa, kyllä.

Vierailija
57/70 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kauan sitten kuulin kaverilta että turuus naiset vaan tuli kertoon jos joku frendi/wingman oli kiinnostunut

Vierailija
58/70 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalevii kirjoitti:

Joskus kauan sitten kuulin kaverilta että turuus naiset vaan tuli kertoon jos joku frendi/wingman oli kiinnostunut

Känniss ja läpäll. Ei ne omasta kiinostuksestaan puhua pukahda.

Vierailija
59/70 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies47 kirjoitti:

Eihän anisen tarvii tehdä muuta kun paikalla baarissa niin miehet tulee kyllä iskemään. Sitten vaan sanot moi mennäänkö meille. Kyllä se ujous siitä loppuu kun annat miehelle seksiä heti.

Ovatko vanhempasi vähän turhan läheistä sukua toisilleen, vai miksi olet noin typerä? Ja mikä hitto on "anisen"? Kuullostaa ihan japanilta..

Vierailija
60/70 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

Noin helppoa se on ujonkin naisen löytää mies.

Ei ole helppoa. Minä olin monien mielestä kaunis ja omastakin mielestäni kaunisvartaloinen hoikka pitkä nainen. Mutta ujo. Eipä minua oikein kukaan lähestynyt. Tai kyllä lähestyikin, mutta tosiaankin, koska olin ujo, en ollut salamana innostunut kontaktiyrityksistä ja miehet luovuttivat helposti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi