Mistä ujo voi löytää kumppanin?
Jos työ- ja opiskelupaikat suljetaan pois.
En osaa oikein käyttää deittisovelluksia, tai ehkä en vain halua oppia. Viestittely täysin vieraan ihmisen kanssa jännittää liikaa, haluaisin tavata oikeassa elämässä. Ongelmana on vain se, että olen ujo :D Punastun ja alan änkyttämään herkästi. En kumminkaan halua luopua toivosta.
En yleensä juo, mutta kannattaako baarissa käydä pyörähtämässä? Jos täältä löytyy muita ujoja, voitteko kertoa, mistä olette miehen napanneet?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Ruma ätmi kirjoitti:
Nainen löytää miehen kumppaniksi helposti vaikka nainen olisi sokea. Mies taas ei kelpaa kenellekkään jos on lyhyt vaikka.
Täällä ikisinkku kohta 34 v tissitön ja ruma nainen. Ei oo miehet lähestyneet tähän ikään mennessä kertaakaan. Tinderissä ei tule matcheja.
Luuletko, että joku uskoo tämän?
Ei mistään löydä. Ujous on älytön riesa, kun ei osaa rennosti jutella livenä. Ujo M37
Vierailija kirjoitti:
Ei mistään löydä. Ujous on älytön riesa, kun ei osaa rennosti jutella livenä. Ujo M37
Tarkoittanet, että ujous on älytön riesa miehelle. Ei miehiä naisen ujous haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittanet, että ujous on älytön riesa miehelle. Ei miehiä naisen ujous haittaa.
Ujot miehet aika usein kantavat itsensä huonosti eivätkä ole ulkonäöltään muutenkaan kovin edustavia. Tämä lienee suurempi ongelma kuin itse ujous.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet pitävät yleensä ujoutta naisessa vaan suloisena ominaisuutena jos nyt edes kiinnittävät asiaan sen kummempaa huomiota.
Itse olen aina löytänyt kavereiden tai työn kautta poikakaverit olen ujo, mutta mitä paremmin tutustun niin rentoudun ja avaudun.
Nettideitit ei onnistu, koska ujostelen liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet pitävät yleensä ujoutta naisessa vaan suloisena ominaisuutena jos nyt edes kiinnittävät asiaan sen kummempaa huomiota.
Hmm minlälaisesta ujoudesta mahdat puhua?
Useat tapaavat nykyäänkin työ- tai opiskelupaikalla.
Kannattaa miettiä että mitä sinulla on suhteessa annettavana, jos olet niin ujo ettet uskalla edes tinderissä puhua ihmisille?
Olisiko parempi, että ihan vaan kavereina aluksi alkaisit tapailemaan muita ja kohottaisit itsetuntoa?
Vierailija kirjoitti:
Useat tapaavat nykyäänkin työ- tai opiskelupaikalla.
Jos opiskelukaverit ovat lähinnä samaa sukupuolta, alkoholin kanssa läträäminen bileissä ei kiinnosta ja työtäkin tekee yksin, silloin voi olla pikkasen haastavampaa.
Tavallaan tajuan, miksi chattaaminen jännittää. Et voi nähdä toisen ilmeitä tai ensireaktiota mihinkään ja vastauksen odottelu voi tuntua raastavalta. Mutta kuten muut jo sanoneet, se on sitä nykyaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ujous on naisellekin hankala asia, koska aloitteiden teko ei onnistu. Suomessahan naisen pitäisi olla aktiivinen, miehet odottelee yhteydenottoja.
Eihän anisen tarvii tehdä muuta kun paikalla baarissa niin miehet tulee kyllä iskemään. Sitten vaan sanot moi mennäänkö meille. Kyllä se ujous siitä loppuu kun annat miehelle seksiä heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ujous on naisellekin hankala asia, koska aloitteiden teko ei onnistu. Suomessahan naisen pitäisi olla aktiivinen, miehet odottelee yhteydenottoja.
🤣 oletko nyt ihan tosissasi...? Mene sinä ujona naisena Tinderiin, minä menen ujona miehenä. Katsotaan viikon kuluttua, kumpi sai enemmän yhteydenottoja 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin vakuuttaa, että ujous on miehelle miljoona kertaa hankalampi asia.
Vinkkejä ei multa löydy, mutta onnea ja toivottavasti nappaa :)
Kannattaa ehdottomasti lähteä viikonloppuna pubiin tai discoon.
Jos ei yrittää, ei voi voittaa.
Tuttavani on itsekin todella ujo. Hän sanoo, että Miehet vain katsovat ja menevät sitten ohi. Miksi näin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤣 oletko nyt ihan tosissasi...? Mene sinä ujona naisena Tinderiin, minä menen ujona miehenä. Katsotaan viikon kuluttua, kumpi sai enemmän yhteydenottoja 😁
Eihän siellä kukaan tiedä oletko ujo, joten jos matchejä ei tule, se ei johdu ujoudestasi. Voit itse miettiä mistä muusta se voi johtua.
Hae beetasalpaajia lääkäriltäsi. Elämäsi helpottuu huomattavasti.