Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ujo voi löytää kumppanin?

Vierailija
18.10.2022 |

Jos työ- ja opiskelupaikat suljetaan pois.

En osaa oikein käyttää deittisovelluksia, tai ehkä en vain halua oppia. Viestittely täysin vieraan ihmisen kanssa jännittää liikaa, haluaisin tavata oikeassa elämässä. Ongelmana on vain se, että olen ujo :D Punastun ja alan änkyttämään herkästi. En kumminkaan halua luopua toivosta.

En yleensä juo, mutta kannattaako baarissa käydä pyörähtämässä? Jos täältä löytyy muita ujoja, voitteko kertoa, mistä olette miehen napanneet?

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa kun kerroit änkyttäväsi, toivo oli menetetty.

Vierailija
2/70 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa työttömän änkyttäjän, joka ei edes opiskele?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet ja asutko missä päin suomea?

Vierailija
4/70 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ujon naisen tarvitse kuin odotella jonkun röyhkeän peelon iskuyrityksiä ja esittää coolia. Ujommat miehet eivät ikävä kyllä lähesty, mutta sellasta tuskin haluaisitkaan.

Vierailija
5/70 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ujo mies. Itseäni on auttanut että hymyilen ihmisille ja olen ystävällinen.

M 47, ujo, seksikumppaninaisia +250

Vierailija
6/70 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn kyllä töissä ja opiskelen siinä sivussa. En vain halua työ- tai opiskelupaikalta etsiä kumppania.

Vierailija
7/70 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän ujon naisen tarvitse kuin odotella jonkun röyhkeän peelon iskuyrityksiä ja esittää coolia. Ujommat miehet eivät ikävä kyllä lähesty, mutta sellasta tuskin haluaisitkaan.

Kyllä ujokin kävisi, jos olisi mukava :) Halusin vaan löytää vinkkejä mahd. paikoista, joista etsiä sitä oikeaa muilta ujoilta.

Vierailija
8/70 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn kyllä töissä ja opiskelen siinä sivussa. En vain halua työ- tai opiskelupaikalta etsiä kumppania.

Deittisovellukset ON nykyaikaa. Ja hei, Tinderin lisäksi saa poiketa muuallakin. Etsitkö minkä tyyppistä suhdetta? Seksi, 50/50 vai perinteinen, sokeria? Avaudu!

Vierailija
9/70 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Deittisovellukset ON nykyaikaa. Ja hei, Tinderin lisäksi saa poiketa muuallakin. Etsitkö minkä tyyppistä suhdetta? Seksi, 50/50 vai perinteinen, sokeria? Avaudu!

"Sokeria"? :D Varmaan tuota perinteistä suhdetta etsin, poikaystävää. Olisi pitänyt varmaan jo aloituksessa selventää, hups.

Vierailija
10/70 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Sokeria"? :D Varmaan tuota perinteistä suhdetta etsin, poikaystävää. Olisi pitänyt varmaan jo aloituksessa selventää, hups.

Sokerisuhde= oot vaan ja mies maksaa

Vierailija
11/70 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujojen seuranhakupalvelusta. Senkin tosin ovat vallanneet panomiehet, nuo joka paikkaan tuppautuvat riesat.

Vierailija
12/70 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut ujo nainen. Turvauduin nettideitteihin. Kannustaisin kokeilemaan. Mutta älä ole sinisilmäinen. Kiltti nainen joutuu helposti esim. varattujen ansaan. Niin kävi minullekin kauan sitten. Mies olikin erittäin julma huijatessaan minua, koska heti eka treffeillä kerroin periaatteeni, mm. sen, että varatut eivät tule kysymykseenkään. Jos jokin tuntuu oudolta, se luultavasti on sitä.

Vierailija
13/70 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittipalvelussa kerro rehellisesti itsestäsi. Useimmat miehet suhtautuvat positiivisesti ujouteen toisin kuin naiset. Naisena löydät myös seuraa jos uskallat vain liikkua siellä missä ihmiset liikkuu.

Vierailija
14/70 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ujojen seuranhakupalvelusta. Senkin tosin ovat vallanneet panomiehet, nuo joka paikkaan tuppautuvat riesat.

Pitää tietää mistä etsii ;)

Naisille:

https://www.singlefarmersdating.com

https://www.farmersdatingapp.com/

https://www.farmersonly.com/#step/1

Emäntäkatalogeja. Sopii niille jotka uskoo perinteisiin arvoihin. Profiilikuvaan mekko ja pakastekakku.

Miehille:

https://www.christianmingle.com/

Kerta valitetaan siitä ettei löydy tavanomaiseen deittailuun uskovia naisia. Naiset kaipaa tuonne arvoihin uskovia miehiä.

Vierailija
15/70 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut ujo nainen. Turvauduin nettideitteihin. Kannustaisin kokeilemaan. Mutta älä ole sinisilmäinen. Kiltti nainen joutuu helposti esim. varattujen ansaan. Niin kävi minullekin kauan sitten. Mies olikin erittäin julma huijatessaan minua, koska heti eka treffeillä kerroin periaatteeni, mm. sen, että varatut eivät tule kysymykseenkään. Jos jokin tuntuu oudolta, se luultavasti on sitä.

Kai se on pakko yrittää netin kautta, näyttää olevan suosituin vaihtoehto, vaikka itse olenkin vierastanut ajatusta. Kiitos myös varoituksesta, täytyy pitää mielessä. 

Ja #14, nuo date night-kortit ovat hauska idea! En tiedä, tuleeko kokeiltua, mutta kiitos kun toit nuo esille. Ujoudesta pyrin kertomaan heti alussa, kiitos kaikille muistuttaneille.

Luen varmaan vielä ketjuja aiheesta, kiitos vastauksista (luin kaikki) <3 Katsotaan, miten käy.

Vierailija
16/70 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen löytää miehen kumppaniksi helposti vaikka nainen olisi sokea. Mies taas ei kelpaa kenellekkään jos on lyhyt  vaikka.

Vierailija
17/70 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakin oli sata kertaa helpompaa viestitellä tuntemattoman kanssa, kuin livenä alkaa jutella.

Vierailija
18/70 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet nainen, niin mistä vaan. Jos mies, niin parempi tuuri ensi elämässä!

Vierailija
19/70 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma ätmi kirjoitti:

Nainen löytää miehen kumppaniksi helposti vaikka nainen olisi sokea. Mies taas ei kelpaa kenellekkään jos on lyhyt  vaikka.

Täällä ikisinkku kohta 34 v tissitön ja ruma nainen. Ei oo miehet lähestyneet tähän ikään mennessä kertaakaan. Tinderissä ei tule matcheja.

Vierailija
20/70 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderiä en ainakaan suosittele. Itse kokeilin ja traumat jäi. Toistaiseksi olen päätynyt vain odottelemaan, jos joku random mies sattuisi kiinnostumaan ulkonäöstäni ja tulisi kysäisemään treffeille. Tätäkin tapahtuu silloin tällöin, vielä vaan ei ole kukaan mun tyylinen sattunut kysymään. Tuuria se vaatiikin, mutta toivossa on hyvä elää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan