Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaaoksen kesyttäjät SUOMI

Vierailija
18.10.2022 |

Milloin alkaa?

Kommentit (545)

Vierailija
161/545 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä kummallista menoa tällä lätkäperheellä... Onneksi poika sai lopettaa harrastuksensa.

Vierailija
162/545 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli kyllä kummallista menoa tällä lätkäperheellä... Onneksi poika sai lopettaa harrastuksensa.

Äiti ehkä elätellyt toiveita, että pojasta tulee seuraava Teemu Selänne, joka miljoonapalkoistaan rahoittaa koko suvun humputukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/545 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmetellyt yhtään että poika lopettanut jääkiekko harrastuksen, sehän oli selvästi äidin unelma mitä poika toteutti.

Poika oli hiljaa ja katseli alaspäin. Äiti vaahtosi lapsellisia juttujaan.

Koirakin oli ollut niin tärkeä. Tuhkat oli kuitenkin työnnetty kypärähyllyn perälle.

Vierailija
164/545 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äiti + 3 lasta n. 100-neliöisessä omakotitalossa.

Niin?

Vierailija
165/545 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi tummatukkainen on tosi feikki.

Jatkan Maj Lind-pianokisan katselua, suosittelen.

"juontajat" näyttävät olevan suoria kopioita UK-versiosta. toisella jopa samansävyiseksi värjätty punainen tukka ja näyttää etniset taustakin olevan hyvin pitkälti jäljiteltyjä uk-versiosta. Tuota aspektia en ymmärrä noissa ostetuissa tv-formaateissa, että miksi juontajienkin täytyy näyttää samalta jokaisessa maassa...

Vierailija
166/545 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höppänäe kirjoitti:

Toi äiti oli aika hirvee.. Poika oli lopettanut harrastuksen ja se näytti olevan äidille traumaattista. Oikein suri asiaa..pitäisikö hänen ehkä kehittää jotain uutta sisältöä elämään, tai omaa harrastusta miettiä, kai nyt poika itse valitsee mitä harrastaa..huoh. onneksi poika uskalsi lopettaa. Tuollaisia yli-innokkaita vanhempia näkee vähän liian usein eri kenttien laidalle. Se luistimen sitominen seinälle oli kyllä ihan hanurista. Kiva pojalle että kokoajan muistutetaan että äidillä paha mieli koska hän lopetti hänen harrastuksen....muutenkin tosi raskaan oloinen se äiti, niin kun joku jo kirjoittikin...

Perheen vanhemmista sai aika pinnallisen kuvan. Isä oli sen oloinen että ajaa jotain Audia tuli perseen alla edellä meneviä hitaampia kuskeja hiillostaen. Ja vaikea uskoa että perhe arvosti oikeasti sitä sängynpäätyjen, lentopalloverkkojen ym. kierrätystä, koska eivät kyllä vaikuttaneet vähääkään ekohenkisiltä.

Ja tosiaan, muakin harmitti sen pojan puolesta koko ajan!

Vierailija
167/545 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihmetellyt yhtään että poika lopettanut jääkiekko harrastuksen, sehän oli selvästi äidin unelma mitä poika toteutti.

Koirakin oli ollut niin tärkeä. Tuhkat oli kuitenkin työnnetty kypärähyllyn perälle.

Itse en ymmärrä tätä tuhkien säilytystä, jotenkin ällöttävää, miksi lemmikkien tuhkia säilytetään, kun ihmistenkin tuhkat ymmärretään haudata/ripotella?

Itse useammankin lemmikin saatelleena halusin kyllä mahdollisimman nopeasti päästä tuhkista eroon, jotenkin ällötti ne tuolla kirjahyllyssä, että siellä sitä nyt sitten on rakkaan koiran/kissan luunmurusia ja poltetusta ruumiista jäänyttä tuhkaa.

Sitten porukat vielä ottaa jotain tuollaisia koristeellisia tuhkauurnia, että vaikka joskus tuntuisikin että voiskin ripotella ne tuhkat, niin sitten ei raaskitakkaan, kun on niin hieno astia. Ihan hirveetä luonnon tuhlaustakin tuollanen.

Toisaalta, olen vähän poikkeava ajatuksineni muutenkin, en jotenkin osaa hirveän hengellisesti ajatella enkä käydä esim. ihmistenkään haudoilla, muistelen menehtyneitä ihan omassa päässäni/valokuvia katselemalla.

Vierailija
168/545 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjat on muuten hankalia. Mulla on nykyään tosi vähän tilaa asunnossa säilytellä tavaroita: Kirjoja tuntuu ett on ihan liikaa, tuolla ne on kaapissa jo 3 vuotta muhinut, muuttolaatikoissa, eikä kertaakaan ole niitä tullut luettua, mutta kun on iskostunut päähän että "ehkä sitten joskus". Miksi? Miksi ei voi vaikka lainata kirjastosta sitten jos joskus 10 vuoden päästä tulee mieleen, että haluaa jonkun kirjan lukea?

Niitä on jotenkin tosi vaikea laittaa pois, vaikka tiedostaakin, ettei niillä tee enää juuri mitään.

Vierailija
169/545 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjat on muuten hankalia. Mulla on nykyään tosi vähän tilaa asunnossa säilytellä tavaroita: Kirjoja tuntuu ett on ihan liikaa, tuolla ne on kaapissa jo 3 vuotta muhinut, muuttolaatikoissa, eikä kertaakaan ole niitä tullut luettua, mutta kun on iskostunut päähän että "ehkä sitten joskus". Miksi? Miksi ei voi vaikka lainata kirjastosta sitten jos joskus 10 vuoden päästä tulee mieleen, että haluaa jonkun kirjan lukea?

Niitä on jotenkin tosi vaikea laittaa pois, vaikka tiedostaakin, ettei niillä tee enää juuri mitään.

Ammattikirjallisuus kannattaa säästää just vaikka siellä pahvilaatikoissa. Niitä tietoja ei niin vaan löydäkään helposti. Varsinkaan jos ei asu yliopiston kirjaston naapurissa.

Kaunokirjallisuutta löytyy kyllä joka kirjastosta ja niemennotkosta. Toki, jos jotain erikoispainoksia yms on, niin voi myydä tai säästää.

Sukututkimukset kannattaa tietysti säästää myös.

Vierailija
170/545 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen mieleni pahoittui. Pelkkä insertin katsominen aiheutti🤬

Perhe ostelee tavaroita ihan vaan huvikseen ja osa käyttämättä vieläkin.

Miltä mahtaa tuntua vähävaraisesta ihmisestä, joka kituuttaa päivästä ja viikosta toiseen, miettii miten saisi rahat riittämään elinkustannuksiin. Ja toiset ne vaan kerskakuluttaa, kun ei muutakaan huvia näköjään ole🤬

Enhän katon, ehkä en sittenkään, edelleenkään 🐶

Vierailija
171/545 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä mahtaa tuntua vähävaraisesta ihmisestä, joka kituuttaa päivästä ja viikosta toiseen, miettii miten saisi rahat riittämään elinkustannuksiin. Ja toiset ne vaan kerskakuluttaa, kun ei muutakaan huvia näköjään ole🤬

Niitä käyttämättömiä tuotteita löytyi lopulta satoja.

Vierailija
172/545 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

paras tapa pilata hyvä realitysarja on ottaa sinne mukaan "semijulkkiksia"..viitaten siis seuraavaan jaksoon. Olet mitä syöt pilattiin samalla konseptilla, sitten meillä on näitä tositv-ammattilaisia, jotka kiertää kaikki showt läpi temppareista selviytyjiin. Noh onneksi voi valita olla katsomatta :)

Vierailija
173/545 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ymmärrä tätä tuhkien säilytystä, jotenkin ällöttävää, miksi lemmikkien tuhkia säilytetään, kun ihmistenkin tuhkat ymmärretään haudata/ripotella?

Itse useammankin lemmikin saatelleena halusin kyllä mahdollisimman nopeasti päästä tuhkista eroon, jotenkin ällötti ne tuolla kirjahyllyssä, että siellä sitä nyt sitten on rakkaan koiran/kissan luunmurusia ja poltetusta ruumiista jäänyttä tuhkaa.

Sitten porukat vielä ottaa jotain tuollaisia koristeellisia tuhkauurnia, että vaikka joskus tuntuisikin että voiskin ripotella ne tuhkat, niin sitten ei raaskitakkaan, kun on niin hieno astia. Ihan hirveetä luonnon tuhlaustakin tuollanen.

Toisaalta, olen vähän poikkeava ajatuksineni muutenkin, en jotenkin osaa hirveän hengellisesti ajatella enkä käydä esim. ihmistenkään haudoilla, muistelen menehtyneitä ihan omassa päässäni/valokuvia katselemalla.

Yksi tuttu on pakastanut 10+ vuotta sitten kuolleen pienen koiransa jonkun vaatekappaleen minigrippussiin. Aina välillä sitten avaa pusiin ja haistelee sitä, jotta voisi haistaa koiransa tuoksua. Siihen pussiin ei sitten saa kukaan koskea. Jotkut ihmiset vain ovat tuollaisia mennsiyyteen takertuvia, jotka kuvittelevat, että koko ilmiö katoaa olemasta olemassa, jos vaikka ne tuhkat ripottelee jonkun puun juurelle tai heittää turhaksi jääneen koiran vaatekappaleen pois, kun sitä ei enää tarvita.

Vierailija
174/545 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vielä yksi juttu muuten. Ihmisten tuhkat riptellaan/haudataan siksi, että laki vaatii sitä. Enne lain muutosta jotkut ihmsiet säilyttivät läheistensä tuhkia kotonaan ja sitten tulikin ongelma, kun se säilyttäjä kuoli ja löytyi kuolinpesästä tuhkia, joita ei oltu merkitty mitenkään, että kukas se tässä makaa tuhkana. Kun näitä tapauksia oli liikaa, niin muutettiin lakia niin, että ihmisen tuhkia ei saa säilyttää enää kotona.

Vierailija
175/545 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin lomautettuna, kyllä mua harmitti muiden kirjoitukset työpåivien pituuksista ja kommenteista, kun rahaa säästyy.

Mutta ei mua mitenkään harmittanut se, että jollain on jossain repussa hintalappu vielä kiinni. Hölmöähän se oli, että rahaa oli kiinni jossain tarpeettomassa

Vierailija
176/545 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en sääli kuin lapsia ,viimisessä jaksossa jäi että lapset tulkaa toimeen miten tykkäätte,mieluumin köyhä  tiedän mitä on kotona ja mitä tarvitsenJos rahaa niin ottaisivat kerran viikokssa siivoojaan saa kotitalous vähennyksen Pirteä eläkeläinen vois käydä vähän näyttämässä ja olis lapsillekkin mukavanpaa.Kaverit ei varmaan tuppaa kumpaankaa kotiin kylään .Ajattelen mitenlkähän selviäisivät jos tulis stop tuloille ,

Vierailija
177/545 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan jakson perhe olisi tarvinnut ammattiapua esim kodinhoitajan jo kauan sitten. Mökki täynnä kuin turusen pyssy.

Niin paljon tavaraa, että oli vaarallista ( palovaara) asua.

No talo siivottiin ja asukkaat pääsi takaisin siivottuun kotiin.

Ohjelmasta ei tarvitse katsoa kuin alun ja lopun.

Vierailija
178/545 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäpäs kirjoitti:

Minä en sääli kuin lapsia ,viimisessä jaksossa jäi että lapset tulkaa toimeen miten tykkäätte,mieluumin köyhä  tiedän mitä on kotona ja mitä tarvitsenJos rahaa niin ottaisivat kerran viikokssa siivoojaan saa kotitalous vähennyksen Pirteä eläkeläinen vois käydä vähän näyttämässä ja olis lapsillekkin mukavanpaa.Kaverit ei varmaan tuppaa kumpaankaa kotiin kylään .Ajattelen mitenlkähän selviäisivät jos tulis stop tuloille ,

"mukavaNpaa".🤣

Vierailija
179/545 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeinen oli kyllä ihan käsittämätön- ilmeisesti tavaraa on ostettu vaan ostamisen ilosta, ei tarpeeseen.

Ja se wt äidin vouhotus jääkiekosta.. huh huh! Onneksi poika sai lopettaa sen- toivottavasti sai tehdä sen ns "hyvässä hengessä"

Wtwtwtwtwtwt... kaikki on wtwtwtwt

Vierailija
180/545 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin intopiukeana lukemaan kommetteja tästä ohjelmasta, mutta samaa haukkumista tämäkin ketju, kuin kaikki muutkin ketjut, jossa käsitellään jotakin ohjelmaa. 

Osallistujat haukutaan maanrakoon ja vingutaan miten käsikirjoitettu ohjelma on, kun juontaja kehuu osallistujia.

Tottakai osallistujaperheitä kannustetaan . Eikä ne kannustukset välttämättä ole mitään teennäisiä, mutta ihminen, joka ei ole tottunut kannustamaan muita, kokee ne teennäisiksi.

Itse ole kuntoutuspuolella töissä ja kannustan ihmisiä päivät pitkät, mutta varmaan jos sitä kuvattaisiin, täältä saisi lukea, miten käsikirjoitettua ja teennäistä kannustukset/kehut ovat.

Kummasti ne vaan auttavat ihmistä pyrkimään koko ajan parempaan tulokseen ja jaksamaan siinä, mitä tekevät.

Itse tykkään tästä ohjelmasta ja tämäkään formaatti ei ole suomalainen, joten samalla kaavalla mennään Suomessa, kuin muissakin naissa tässä ohjelmassa.

Sotkua ja kaaostahan noissa huusholleissa kyllä on ja tavaraa omasta takaa muillekin jakaa, enkä itse tuollaisessa sotkussa viihtyisi, mutta ei siellä kyllä ole viihtyneet nuo perheetkään, kun kerran apua ovat siihen tämän ohjelman kautta hakeneet:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi