Kaaoksen kesyttäjät SUOMI
Kommentit (545)
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse. On elämä ja siisti koti.
Mitä sitte kitiset muitten katsomisia, pysy poissa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tehdään niille ryyneille ja hiutaleille, jotka eivät sopineen lasipurkkiin? Tää on mulle arvotus. Ite säilytän paketeissa kaapissa.
Tämän vuoksi minusta on hirveä epäkäytännöllistä noi purkit. Lisäksi käytän monenlaisia puurohiuteleita ja ryynejä, en välttämättä erottaisi toisistaan eri hiutaleita.
Plus, ohjeet , ravintoarvot, jotka on pakkauksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tehdään niille ryyneille ja hiutaleille, jotka eivät sopineen lasipurkkiin? Tää on mulle arvotus. Ite säilytän paketeissa kaapissa.
Tämän vuoksi minusta on hirveä epäkäytännöllistä noi purkit. Lisäksi käytän monenlaisia puurohiuteleita ja ryynejä, en välttämättä erottaisi toisistaan eri hiutaleita.
Plus, ohjeet , ravintoarvot, jotka on pakkauksissa.
Sitä varten voi purkkeihin esim. teipata ne tiedot :) Näin teen itse. Purkit ovat käteviä myös, jos tulee jotain "ötököitä" jauhoihin tms., niin eivät leviä muihin tuotteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullakin joskus unohtuu karkit jonnekin kaapin perukoille syömättä, sitten ilahdun kun ne löytyvät ja siinä välissä olen tietysti ne jo unohtanut. Kaikki karkit eivät mene pilalle esim. kovat hedelmäkarkit kestää vaikka kuinka kauan. Suklaa toki menee pilalle pian päivämäärän umpeuduttua mutta muut kestää hyvin, myös lakritsa vaikka vähän kuivahtaisikin.
Täytyy sanoa, että harvoin olen ollut niin haavi auki kuin nähdessäni nuo kertyneet
karkkivarastot.Itselläni on kyllä se ongelma, että mitään karkkia en voi ostaa varastoon. Mikään ei
siellä varastossa säilyisi. Jos tietäisin, että kaapissa on suklaata, niin kiertäisin kuin kissa
kuumaa puuroa sitä kaappia. Mielenrauha olisi mennyttä 😀.Hyvät hermot näillä äidillä ja pojalla. Ja sitäkään en ymmärrä, että joku nami olisikin
ollut pahaa. Itse en muis
Taidat olla jäätävä läde! 😃
Keitä puuroa,