Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaaoksen kesyttäjät SUOMI

Vierailija
18.10.2022 |

Milloin alkaa?

Kommentit (545)

Vierailija
441/545 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Kaaoksen syy on ihan pimeä. En tajunnut sanaakaan, mitä yritti sanoa.

Sen sijaan tsemppiä Elinalle ja symppikselle pojalle.

Vierailija
442/545 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaaoksen syy kirjoitti:

Ite totean että kaikki olikin vain hyvin ei niinkuin ohjelma kertoo. ,vaikka kuinka pystyy kivuilta matkustaan niin paljon ,mietin Kiltti laps ei ole reipas laps voin kertoa että pienestä asti kuulin kuinka hyvä tyttö oon ja kun ovi suljettiin niin jos en tehnyt meni sänkyyn makaan ai kun sattuu ,tein kaikki inhommat työt ,ja vammainen sisko siinä .En saannut käydä missään puheet ei halua ,Kun luin kirjoitukset sinun kaikki mistä oli kirjoitettu olikin väärin koska sinä teitkin ei niinkuin ohjelmassa kerrottiin Täyttä vedätystä , oli huone pojalle sinä olohuoneessa ynm .Mahtava tunne tuli kun kaikki olikin Fiktiota.

Kirjoitappa uusiks, ei ole tolkun tolkkua tässä, mitä haluat sanoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/545 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä erillistä kierrätyspistettä pienessä kerrostaloasunnossa. Kallis hukkaneliö.

Kun kerrostalossa on pakko olla kierrätysastiat jätehuoneessa/pihalla. Eli samalla kun vie keittiön sekajätteet, voi nakata pahvilaatikon pahvikeräykseen tai lasipullon lasikeräykseen.

Ihan eri juttu, kun asuu pientalossa ja nuo kierrätettävät on vietävä autolla kierrätyspisteeseen, niin on pakko kerätä isompi erä. Mutta kerrostalossa keittiön roskiskaappiin pieni astia/laatikko noille riittää.

Vierailija
444/545 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saihan se poika oman tilan. Toisin kuin aiemmin toinen kirjoittaja väitti.

Vierailija
445/545 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman terapiaa tilanne on taas sama ennen kuin juontaja ehtii selkänsä kääntää.

Vierailija
446/545 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmitti yh perheen pojan puolesta. Odotti varmaan, että saisi oman huoneen :(

Aikuiset puhui, että poika sai omaa tilaa, mutta ei tuolla ollut teinille mitään omaa. Tavaratkin oli raivattu pois. Yritti esittää reipasta, mutta pettymys paistoi kasvoilta...

Olihan siellä, tietokonepöytä ja hylly ainakin. Poika näytti tyytyväiseltä.

Vierailija
447/545 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä pysty ymmärtämään tuota kantakaupunki-juttua, että mikä siellä on niin hienoa, että haluaa asua siellä vaikka ei olisi varaa kuin yksiöön kahdelle. Mutta eipä mun sitä tarvi ymmärtääkään. Kiva että vähän avaruutta tuli pieneen asuntoon kun tavaraa lähti.

Vierailija
448/545 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku vie karkit ja herkut varastoon jos ei niitä syö???!!!

Aikamoinen rahamäärä meni roskikseen pilaantumaan päässeistä karkeista,aika huolettomasti käytetty rahaa.

Vierailija
449/545 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin jakson 12 v poikani kanssa, ja hän sanoi että ohjelman poika vaikutti tosi mukavalta. Olen samaa mieltä!

Vierailija
450/545 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä lässyttäjä ja tungettelevakin tuo juontaja on. Lässytti tuolle lapselle kuin jollekin pikkulapselle. Pieneen asuntoon jäi kuitenkin vielä paljon tavaraa ja liikaa kalusteita ja tasoja. Tuossa asunnossa oli kuitenkin tiskikone. Tässä ohjelmassa ei sitten kuitenkaan taideta suosia minimalismia.

Vierailija
451/545 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasta ei paljoa kuunneltu, eikä lapsen sanomisiin vastattu. Lisäksi oli outoja leikkauksia kesken lapsen puheen ja kommenttien.

Vierailija
452/545 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elinan pitkään ja hyvään kommenttiin yksi huomio. Sanoi menevänsä hotelliin kun pojalla on kavereita yökylässä, jolloin lapset saavat koko asunnon itselleen: noin pientä poikaa ei saa jättää yöksi yksin, ei edes kavereiden kanssa. Siitä joku vielä tekee lastensuojeluilmoituksen, ja jos jotain sattuu kun poika on yksin, niin otetaan huostaan.

Vierailija
453/545 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkaappimagneetit olisi voinut viedä kellariin tai vaikka roskiin, jäätäviä pölynkerääjiä, eikä näytä miltään kun niitä vaan on liikaa.

Vierailija
454/545 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä pysty ymmärtämään tuota kantakaupunki-juttua, että mikä siellä on niin hienoa, että haluaa asua siellä vaikka ei olisi varaa kuin yksiöön kahdelle. Mutta eipä mun sitä tarvi ymmärtääkään. Kiva että vähän avaruutta tuli pieneen asuntoon kun tavaraa lähti.

Niin kuin tuossa ylemmässä kommentissa kerrottiin, ei eron yhteydessä haluttu muuttaa tutulta alueelta ja lapsellekin kivempi, että molemmat kodit ovat lähekkäin.

Isompi asunto olisi todennäköisesti ihan yhtä sotkuinen. Jos ei rojumääräänsä hallitse, niin isommissa neliöissä sitä rojua on isommassa huonekalumäärässä vielä enemmän.

Vierailija
455/545 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveä lässyttäjä ja tungettelevakin tuo juontaja on. Lässytti tuolle lapselle kuin jollekin pikkulapselle. Pieneen asuntoon jäi kuitenkin vielä paljon tavaraa ja liikaa kalusteita ja tasoja. Tuossa asunnossa oli kuitenkin tiskikone. Tässä ohjelmassa ei sitten kuitenkaan taideta suosia minimalismia.

TISKIKONE! Tiskikone on taloudellinen ekoteko, se kuluttaa paljon vähemmän vettä kuin käsin tiskaaminen. Jos siis haluaa puhtaita astioita.

Vierailija
456/545 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tykännyt tästä sarjasta, vaikken tosi-TV -fani ole. Perheet on mukavasti valittuja, kaaoksen kesytykselle on sosiaalinen tilaus, ja jaksoista on jäänyt hyvä mieli. Susani lässyttää liikaa, mutta se on pieni virhe muuten onnistuneessa kombinaatiossa.

Toivon, että moni katselija saa ideoita tästä sarjasta. Kaappi tai huone kerrallaan lahjoita-kierrätä-myy!

Vierailija
457/545 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useammassa jaksossa nuo lapset vaikuttavat fiksumilta ja aikaansaavimmilta kuin vanhempansa.

Vierailija
458/545 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elinan pitkään ja hyvään kommenttiin yksi huomio. Sanoi menevänsä hotelliin kun pojalla on kavereita yökylässä, jolloin lapset saavat koko asunnon itselleen: noin pientä poikaa ei saa jättää yöksi yksin, ei edes kavereiden kanssa. Siitä joku vielä tekee lastensuojeluilmoituksen, ja jos jotain sattuu kun poika on yksin, niin otetaan huostaan.

Poika oli 13 ohjelman aikaan. Ties vaikka olisi jo 14 tässä vaiheessa. Kyllä voi jättää jos on kypsä ja pärjää.

Vierailija
459/545 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TISKIKONE! Tiskikone on taloudellinen ekoteko, se kuluttaa paljon vähemmän vettä kuin käsin tiskaaminen. Jos siis haluaa puhtaita astioita.

Noh, itse joudun asumaan vanhempani kanssa ja täällä ei ole tiskikonetta, vaikka olen sellaista toivonutkin jo vuosia. Joudun sitten tiskaamaan käsin ja inhoan sitä. Yhteen tiskaamiseen kuluu aina joku 2-3 tuntia. Olen kateellinen kaikille, joilla on tiskikone. Valitettavasti en voi vaikuttaa tähän, vaikka toki sossusta useammankin mielestä tämäkin on omaa syytäni.

Vierailija
460/545 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin ja kuuntelin ohjelman ja siitä tuli sellainen olo että pojan kohta ja se kaaos Äiti toi joka asiassa kipu masennus ,yn isää ei mainittu ei halunnut , kavereita ei totaalinen yksinhuoltaja .laps esitti onmansa nurkan vaatteet ,Ihmettelen ettei kotona pystynyt tekeen mitään kivulta mutta matkustella pysty.Sitten ohjelman lopuks Poika vielä tuumas eiköhän me nyt pystytä koti kuosissa pitään.Yhteinen makuuhuone ynm laitettiin Kommentoinnit ihmetykset ynm ,Ohjelman Äitin lopuks vastaa ja evää ei nuin ole, pojalla hyvä isä rakastava miten nyt vastas ,oma huone siellä ,kavereita on yötäkin ,äiti olohuoneessa nukkuu ,Tunne oli mulla että kaikki suurin piteen oli toisin kuin kommentoijat ja katsojat näki eli Fiktiota tehty ennen ohjelmaa kaaos.Pitää kauppalappu laittaa jotta muistaa jotta karkkeja on ja jos kavereita on ihme jotta niitä löyty.En ollut nähnyt kuin Autisen lapsen koti ja tämä ,Nyt olen katsonnut ja ainaskin yksinhuoltajan isän pidin todella oli varma Fakta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä