Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut läsnä ruumiinavauksessa ja ovellani on ollut ulosottomies

Vierailija
17.10.2022 |

Lisäksi olen ollut poliisikuulustelussa, tavannut murhaajan ja hypännyt ojaan väistääkseni autoa joka yritti ajaa päälleni. Silti olen tavallinen, tylsää elämää elävä perheenäiti.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

9

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkein samoin. Tällaiset asiat jäävät kuitenkin elämässä kaivelemaan ja mieleen.

Olen ollut monessa ruumiinavauksessa (ei oikeastaan kaivele). En ole ollut ulosotossa. Olen nähnyt välikohtauksia, joissa on jopa kuollut ihmisiä (ei kivaa). Poliisikuulustelu, no en ole ollut syytettynä, mutta olen keskustellut poliisin kanssa silminnäkijänä. Minua ei ole haastettu oikeuteen. Olen tuntenut tappajan. Olen hypännyt ojaan väistääkseni autoa. Olen tavallinen perheenäiti.

Minä en ole ollut ulosotossa vaan ulosottomies tuli ovelleni hoitamaan muuta asiaa. Silti se tuntui oudolta. Ap

Minun luonani on käynyt ulosottomies makuuhuoneessa asti hoitamassa muuta asiaa 😉

Siinä on ilmeisesti ajoittaisen ulosoton ohessa tapahtunut paikoin myös sisäänlaittoakin

Vierailija
22/22 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut poliisivankilassa 3 kuukautta syyttömänä. Minua epäiltiin että olin jonkun miehen tappanut.

Todistaja kuulemma nähnyt varmasti että olin tappanut miehen vaikka tekoaikaan olin kalastamassa . Poliisi sitten uskoi todistajaa 3 kuukauden ajan. Sain vai 75000 euroa korvauksia valtionkonttorilta vaikka vaadin 500000 euroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla