Hyväksyisitkö jos miehesi pettäisi sinua Levin reissulla?
Itse olisit kotona hoitamassa pieniä lapsianne. Mitä tekisit?
Kommentit (25)
Hyväksyntä ja anteeksianto on eri asioita.
En hyväksyisi että Levillä, hyväksyisin että jos Saariselällä.
Jos Levillä pettäisi niin ymmärtäisin, jos taas Ylläksellä niin se olisi eron paikka.
Hyväksyisin jos ei tapahtuisi kuin max. Pari kertaa vuodessa.
Eikö sana pettää kerro riittävästi? Hyväksyisitkö sinä, jos kaverisi pettäisi lupauksensa eikä maksaisikaan takaisin rahaa, jonka lainasi sinulta? Hyväksyisitkö, jos työnantajasi pettäsi lupauksensa eikä maksaisikaan palkkaa, jonka olet ansainnut?
Ei kai kukaan pettämistä hyväksy?
En ymmärrä oikein kysymystä. Ensin mies päästetään yksin Leville ja sitten jälkikäteen ryhdyttäisiin arpomaan, että hyväksyykö sen pettämisen siellä vai ei?
Eiköhän sen hyväksyminen oli tehty jo siinä vaiheessa, kun mies on päästetty poikien reissulle Leville! Kaikkihan sen nyt tietää, mitä siellä tapahtuu.
Minä annan naapurin Kaukolle tussua aina kun ukko on Levillä
Tottakai!
Ei olla meidän sängyssä
Meitsi lähtee viikon päästä tyttölöiden kaa Leville! Katotaan kuka pettää ketä ja kenen kaa!
En. Neuvo kaikille. Älkää hankkiko miestä.
Tottakai. Haluaisin kuulla yksityiskohtia, kiihottaisi.
Minä pyydän Akua töistä yökylään heti kun auton perävalot häviää näkyvistä. Vähän lyhyempi matka pääsiäismunan maistamiseen kuin Leville.
En olisi kotona, vaan pettäisin Dubaissa.
Vierailija kirjoitti:
Kävikö sinulle näin?
AP ole miestä nähnykään, joku incel-trollipeikkoakka.
Vierailija kirjoitti:
Minä pyydän Akua töistä yökylään heti kun auton perävalot häviää näkyvistä. Vähän lyhyempi matka pääsiäismunan maistamiseen kuin Leville.
Mahtaakohan sitä Akua kiinnostaa tollanen kauhtunut, karvanen ja hienhajunen möhömaha?
En. Kostaisin. Ja sen jälkeen jatkettais yhteiseloa.
What happens in Liivai, stays in Liivai.
Kävikö sinulle näin?