Pahimmat kiusaajat tulevat ns. hyvistä perheistä
Enkä tarkoita hyvällä perheellä tasapainoista ja rakastavaa perhettä, vaan hyvin toimeentulevaa ja varakasta perhettä. Vanhemmat ovat tottuneet halveksimaan muita ihmisiä, koska pitävät itseään muuta parempina koska status ja lapset tietty ottavat vanhemmistaan mallia. Monesti lapset saavat myös kaiken ja eivät kestä pettymyksiä. Sitten kun mennään kouluun ja työelämään ja onkin muitakin ihmisiä, noita pitäisi huomioida, niin jyrätään muita ja useimmiten ne kiltit. Eli kotoa lähtee malli miten kohtelet muita ihmisiä.
Empaattiset vanhemmat kasvattavat harvoin kiusaajia.
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tulen isosta perheestä, köyhästä sellaisesta... Oon oppinut aina jakamaan kaiken, olen vielä keskimmäinen lapsi... Koulussa olin aina kaikkien kanssa toimeentuleva... Kyllä nää kiusaajat on monesti just niitä lahjottuja kakaroita.
Lahjotuista kakaroista puhuminen kertoo aivan kaiken itsesäsi. Katkera kiusaaja.
mitä kiusaamista siinä on jos tuo ilmi ihan täyden faktan toope? Yleensä ne olivat nimenomaan ainoita muksuja ja lellittyjä sellasia.. Anteeksi jos pahoitin mielesi::DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tulen isosta perheestä, köyhästä sellaisesta... Oon oppinut aina jakamaan kaiken, olen vielä keskimmäinen lapsi... Koulussa olin aina kaikkien kanssa toimeentuleva... Kyllä nää kiusaajat on monesti just niitä lahjottuja kakaroita.
Lahjotuista kakaroista puhuminen kertoo aivan kaiken itsesäsi. Katkera kiusaaja.
mitä kiusaamista siinä on jos tuo ilmi ihan täyden faktan toope? Yleensä ne olivat nimenomaan ainoita muksuja ja lellittyjä sellasia.. Anteeksi jos pahoitin mielesi::DD
Tuon vain esiin kusipäisyytesi, että ketään ei kiusata siitä, että vanhemmat ovat opiskelleet.
Vierailija kirjoitti:
Voisin antaa ihan esimerkkejä, mutta menee pian tunnistuksen puolelle. Mutta on niin järisyttävän totta, että huimaa.
Onpa uskottavaa. Ala puhua sitten. EIkö se olisi kaikkien etu?
Vierailija kirjoitti:
Näin helppoon Venäjä-trolliin sitten mennään. Tsemppiä Suomi. Toivottavasti se tulee esiin, mitä kaikkea ysärillä tehtiin kilteille tavallisille lapsille, jotka olisivat tätä maata rakentaneet. Perustelut olivat nämä samat, että he ovat jalustalle nostettuja kultamunia, vapaan kasvatuksen tuloksia, kun ikää oli huimat 2v eikä sitäkään.
Näetkö sinä noita trolleja aina ja joka paikassa?
Vierailija kirjoitti:
Näin helppoon Venäjä-trolliin sitten mennään. Tsemppiä Suomi. Toivottavasti se tulee esiin, mitä kaikkea ysärillä tehtiin kilteille tavallisille lapsille, jotka olisivat tätä maata rakentaneet. Perustelut olivat nämä samat, että he ovat jalustalle nostettuja kultamunia, vapaan kasvatuksen tuloksia, kun ikää oli huimat 2v eikä sitäkään.
Mistä tämä harhainen jannu repii venäjän joka asiaan?
Pahimmat kiusaajat menevät lisäksi töihin sairaanhoitajiksi tai hr:ään.
Kaiken huippu on kun yhdessä vanhemmat lastensa kanssa kiusaavat. Kyllä, olen nähnyt kaiken. Naurattaisi ellei olisi niin järkyttävää 😢
Vierailija kirjoitti:
Kaiken huippu on kun yhdessä vanhemmat lastensa kanssa kiusaavat. Kyllä, olen nähnyt kaiken. Naurattaisi ellei olisi niin järkyttävää 😢
Wt vaikka on rahaa.
Varokaa sitten opiskelemasta itsellenne hyvää ammattia. Jos joku muistaa, olen lukuisia kertoja kirjoittanut täälläkin, että on organisoitua rikollisuutta hyvin toimeentulevien perheisiin, siis heitä vastaan, jotka rikastuvat rehellisesti. Se kohdistuu nimenomaan lapsiin. Tunnen useamman lapsen, koska olin yksi heistä. Se on niin sairasta, että osa on kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Ei noilla vanhemmilla ole aikaa lapsilleen. Seteli kouraan ja menoksi
Ihminen voi olla varakas ja työaika on klo 8-16, siitä kyllä jää aikaa myös lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Varokaa sitten opiskelemasta itsellenne hyvää ammattia. Jos joku muistaa, olen lukuisia kertoja kirjoittanut täälläkin, että on organisoitua rikollisuutta hyvin toimeentulevien perheisiin, siis heitä vastaan, jotka rikastuvat rehellisesti. Se kohdistuu nimenomaan lapsiin. Tunnen useamman lapsen, koska olin yksi heistä. Se on niin sairasta, että osa on kuollut.
Tätä järjestetään narsismista ja kateudesta.
Kyl se näi o, yleensä näiltä uraohjuksilta puuttuu empatia ihan kokonaan, eivät vietä aikaa lastensa kanssa ollenkaan ja heivaavat vain rahaa minkä ehtii pitääkseen heidät tyytyväisinä.. Lapset purkavat sitten pahaa oloaan muualla.
Yleensä siinä "huonommin" pärjäävässä perheessä vanhemmilla on empatiakyky kohdillaan ja se välittyy myös lapsiin.
Vierailija kirjoitti:
Kyl se näi o, yleensä näiltä uraohjuksilta puuttuu empatia ihan kokonaan, eivät vietä aikaa lastensa kanssa ollenkaan ja heivaavat vain rahaa minkä ehtii pitääkseen heidät tyytyväisinä.. Lapset purkavat sitten pahaa oloaan muualla.
Yleensä siinä "huonommin" pärjäävässä perheessä vanhemmilla on empatiakyky kohdillaan ja se välittyy myös lapsiin.
Olet oksettava.
Vierailija kirjoitti:
Juurikin näin, näillä lapsilla on kaikki menopelit ja vempeleet aina myöskin ja tämän takia alkavat sitten muita sorsimaan.
Samasta perheestä voi tulla empaattinen ja kiusaaja. Veli oli empaattisen oloinen ja sisko täysi narsku. Tiedä sitten esittikö veli vain, mutta vaikutti aidolta.
Vierailija kirjoitti:
Monesti ovat yrittäjien lapsia.
Moni yrittäjä onkin rikollinen ennen kaikkea. Siitä syystä yritykset vuotavat ulkomaille. Ihmiskauppa ei kannata.
Vierailija kirjoitti:
Samasta perheestä voi tulla empaattinen ja kiusaaja. Veli oli empaattisen oloinen ja sisko täysi narsku. Tiedä sitten esittikö veli vain, mutta vaikutti aidolta.
Millä tavalla narsku? Miten ilmenee lapsesta?
Ei kokemukseni mukaan. Haukku ja pilkka ei ole kovin vaa, mutta fyysinen väkivalta on enimmäkseen weetee lasten käsialaa.