Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan oikeasti se Putin kuriin ennen, kun käyttää ydinaseita!!!

Vierailija
16.10.2022 |

Ei ole enää vaihtoehtoja. Venäläisten on pakko ymmärtää, että tuo Putin kavereineen on saatava pois vallasta!
Eikö tuo tuho jo riitä???
Lisää on vain luvassa.

Kommentit (256)

Vierailija
141/256 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset ovat pelkureita, se nähtiin viimeksikin kun tilannetta alkoi pukkaa, veljeiltiin Natsisaksan kanssa ja suurin osa suomalaisista miehistä pakeni lappiin metsiin...

Nyt ollaan tekemässä tismalleen samaa, veljeillään maailman pahimman valtion kanssa. Ja kohta mennään metsiin piiloon. 

Ihan säälittää katsoa vierestä. Pelle luuseri porukkaa 90% väestöstä.

Mielenkiintoinen väite. Laitatko jonkun lähteen tuolle väitteellesi?

Lähteen? minkä lähteen? etkö tunne historiaa ?????? :D Lappi on edelleen täynnä piilomajoja noilta ajoilta.

Tiedän että sinne pakeni sinun tapaisiasi käpykaartilaisia mutta lähde sille että suurin osa pakeni sinne olisi mielenkiitoista nähdä.

taidat olla ihan pihalla meidän historiastakin? Jatkosodassa me lähdettiin itse sotimaan omasta tahdosta, suurin osa kansasta ei ollut tyytyväisiä tähän valintaan, siksi miehet eivät sotineet. Opettele historiaa, en usko että olet edes kouluja käynyt tai armeijaa. Suu käy vaan jatkuvasti ukolla :D

"Siksi miehet eivät sotineet".

Voit Igor vaikka ihan suomalaisista historian oppikirjoista tarkistaa, kuinka monta suomalaista miestä lähti jatkosodassa sotimaan teitä rssiä vastaan. Ymmärrän, että Petroskoin opetusmonisteissa asia varmaan on kerrottu toisin.

Vierailija
142/256 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ikinä teemmekään, USA tulisi pitää poissa tonteiltamme. Ovat roistovaltio isolla ärrällä, Haluavat vain hyötyä meistä ja meidän sijainnistamme. Meidän ei pitäisi tähän lähteä ollenkaan mukaan. Puukottavat selkään heti tilaisuuden tullen. Me menetämme ihan liikaa. 

Yhyy yhyy, piipittää Igor. Voi kyynel, kuinka Igoriin ihan sattuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/256 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitettu asiattomaksi.

Vierailija
144/256 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse epäilen että Venäjä ensin käyttää kemikaalisia aseitta. Itse en vielläkään usko että uskaltaisivat leikkiä ydinaseilla.

Vierailija
145/256 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse epäilen että Venäjä ensin käyttää kemikaalisia aseitta. Itse en vielläkään usko että uskaltaisivat leikkiä ydinaseilla.

Minä taas uskon, että voivat käyttää milloin tahansa. Olen livenä joutunut näkemään ja kokemaan, mikä on venäläinen.

Jos kaikki ovat yhtä karseita tapauksia, mitään moraalia, rehellisyyttä ja vastuuta niiltä on turha odottaa. Uskokaa jo.

Vierailija
146/256 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Putin pitäisi kutsua vaikkapa Turkkiin neuvotteluihin. Sitten vain nirri pois ja venäläisille voisi sanoa että se hörppäsi vahingossa teetä omasta kupista.

Tai sille vois linkata Sebastian Tynkkysen youtubea niin se kuolis tylsyyteen kotonaan.

Vierailija
147/256 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä vuosikymmenellä luit suomea, Igor, tyyliin 1950?

Vierailija
148/256 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kiinnostava ketju, jossa Putlerin trollit pelottelevat toisiaan.

Vierailija
149/256 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me emme vastusta venäläisiä.

Me vastustamme Venäjän johdon aloittamaa laitonta sotaa.

Vierailija
150/256 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kiinnostava ketju, jossa Putlerin trollit pelottelevat toisiaan.

Ei täällä ole kuin yksi Putlerin trolli. Vai eikö ole muka omituista että kun yksi sanoi poistuvansa hiljeni ne muutkin rssänmieliset?

Vierailija
151/256 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuttavasti Igor painaa alapeukkua yksin. Yksin aina vain. Kukaan suomalainen ei ymmärrä.

Vierailija
152/256 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä vastustan sekä venäläisiä että venäjää. Venäjää.

Kansaa, kieltä ja niiden maata.

Vierailija
153/256 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, äidinkieleni on aina ollut hyvin kökköä ja huonoa, mutta tarkoittaako se automaattisesti sitä että olen automaattisesti "Igor"? Venäjä on raukkamainen maa ja pelokas siitä että he menettävät viimeisetkin "ystävät" jos ydinaseilla mennään leikkimään, sen takia näen kemikaaliset aseet ensimmäisenä yrityksenä, mutta sekin vain todistaa että heillä ei ole paljon mitään jäljellä ja että he vain tekevät hidasta kituvaa häviämistä.

Emme toki tiedä, mikä on äidinkielesi tai miten sitä osaat. Suomen kielessä puhumme kemiallisista aseista. 

Vierailija
154/256 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin Venäjällä on edes toimivia ydinkärkiä. Eihän siellä toimi mitkään muut kuin suuret valheet.

Vierailija
155/256 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Vierailija
156/256 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin täällä. Maasta pitäisi tehdä maailman suurin lasikraatteri. Vauvasta vaariin kaikki veks tältä planeetalta.

Vierailija
157/256 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, äidinkieleni on aina ollut hyvin kökköä ja huonoa, mutta tarkoittaako se automaattisesti sitä että olen automaattisesti "Igor"? Venäjä on raukkamainen maa ja pelokas siitä että he menettävät viimeisetkin "ystävät" jos ydinaseilla mennään leikkimään, sen takia näen kemikaaliset aseet ensimmäisenä yrityksenä, mutta sekin vain todistaa että heillä ei ole paljon mitään jäljellä ja että he vain tekevät hidasta kituvaa häviämistä.

Emme toki tiedä, mikä on äidinkielesi tai miten sitä osaat. Suomen kielessä puhumme kemiallisista aseista. 

Kiitos asiallisesta korjauksesta. Olen ihan suomalainen, mutta äidinkielini kirjoittaessa on aina ollut hyvin huonoa ja hankalaa. Mukavaa että joku mukava osasi vastata asiallisesti minulle takaisin. Jotenkin tuntuu että epäystävällisyys on kasvanut tällä palstalla hirveästi. :(

Vierailija
158/256 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Venäjä on viimeiset tuhat vuotta ollut Suomen vihollinen. Viimeisen 1000 vuoden ajan Suomen maaperälle on hyökätty 34 eri sodassa, näistä 33 idästä. Googlaa isoviha, samaa tekevät venäläiset nyt Ukrainassa, ja samaa tulisivat tekemään Suomessa, jos enää ikinä pääsisivät tekemään. Eivät pääse.

Vierailija
159/256 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin täällä. Maasta pitäisi tehdä maailman suurin lasikraatteri. Vauvasta vaariin kaikki veks tältä planeetalta.

On aika hurjaa, että kannatat kansanmurhaa.

Venäläisten kansanmurha on historian valossa tervetullut. Tähän mennessä venäläiset ovat olleet se kansanmurhaava osapuoli.

Vierailija
160/256 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Venäjä on viimeiset tuhat vuotta ollut Suomen vihollinen. Viimeisen 1000 vuoden ajan Suomen maaperälle on hyökätty 34 eri sodassa, näistä 33 idästä. Googlaa isoviha, samaa tekevät venäläiset nyt Ukrainassa, ja samaa tulisivat tekemään Suomessa, jos enää ikinä pääsisivät tekemään. Eivät pääse.

Venäjän vallan aika oli todella hyvää aikaa Suomelle. Saimme rauhassa kehittyä ja kasvaa tsaarin alamaisina. Venäjä oli hyvä isäntä ja Suomi hyvä alainen.

Näin teille Petroskoin opetusmonisteissa kerrotaan. Entäs sortovuodet 1899-1917, olipa "todella hyvää aikaa Suomelle".