Ihan oikeasti se Putin kuriin ennen, kun käyttää ydinaseita!!!
Ei ole enää vaihtoehtoja. Venäläisten on pakko ymmärtää, että tuo Putin kavereineen on saatava pois vallasta!
Eikö tuo tuho jo riitä???
Lisää on vain luvassa.
Kommentit (256)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me emme vastusta venäläisiä.
Me vastustamme Venäjän johdon aloittamaa laitonta sotaa.
Minä kyllä vastustan sekä venäläisiä että venäjää. Venäjää.
Kansaa, kieltä ja niiden maata.
Miksi?
Venäjä on viimeiset tuhat vuotta ollut Suomen vihollinen. Viimeisen 1000 vuoden ajan Suomen maaperälle on hyökätty 34 eri sodassa, näistä 33 idästä. Googlaa isoviha, samaa tekevät venäläiset nyt Ukrainassa, ja samaa tulisivat tekemään Suomessa, jos enää ikinä pääsisivät tekemään. Eivät pääse.
Venäjän vallan aika oli todella hyvää aikaa Suomelle. Saimme rauhassa kehittyä ja kasvaa tsaarin alamaisina. Venäjä oli hyvä isäntä ja Suomi hyvä alainen.
Ei kiinnosta. Emme ole Venäjän alaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin täällä. Maasta pitäisi tehdä maailman suurin lasikraatteri. Vauvasta vaariin kaikki veks tältä planeetalta.
On aika hurjaa, että kannatat kansanmurhaa.
Venäläisten kansanmurha on historian valossa tervetullut. Tähän mennessä venäläiset ovat olleet se kansanmurhaava osapuoli.
Eli sinun mielestäsi kaikki nykyään elävät venäläiset ovat vastuussa historian vääryyksistä?
Myös ne kunnon kansalaiset, jotka ovat aina eläneet lakien mukaan? Myös ne, jotka vastustavat sotaa ja Putinin hallintoa? Ne, jotka työskentelevät paremman maailman eteen? Myös ne vauvat, jotka eivät ole tehneet kellekään pahaa?
Millä perustelet tuollaisen ajatusmaailman?
Perustelen sen seuraavasti:
Hyökkäyssotaa, sotarikoksia ja kansanmurhaa Ukrainassa ei tee Putin itse, sitä tekevät tavallisten venäläisten äitien pojat. Heitä käskevät tehtäviinsä puna-armeijan upseerit, jotka ovat nousseet tavallisten venäläisten riveistä. Ja heille kunniamitaleita näistä teoista myöntää Venäjän valtiojohto, jota vallassa pitää tavalliset venäläiset, suuri ja mahtava Venäjän kansa.
Tällä palstalla Igor on ääni ylpeydestä väristen kertonut, miten 80% venäläisistä tukee Putinia, eli tukee hyökkäyssotaa, sotarikoksia ja kansanmurhaa. 80% on selkeä enemmistö kansakunnasta. Kysymys on venäläisestä kansanluonteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Venäjä on viimeiset tuhat vuotta ollut Suomen vihollinen. Viimeisen 1000 vuoden ajan Suomen maaperälle on hyökätty 34 eri sodassa, näistä 33 idästä. Googlaa isoviha, samaa tekevät venäläiset nyt Ukrainassa, ja samaa tulisivat tekemään Suomessa, jos enää ikinä pääsisivät tekemään. Eivät pääse.
Venäjän vallan aika oli todella hyvää aikaa Suomelle. Saimme rauhassa kehittyä ja kasvaa tsaarin alamaisina. Venäjä oli hyvä isäntä ja Suomi hyvä alainen.
Sortovuodet päässeet unohtumaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin täällä. Maasta pitäisi tehdä maailman suurin lasikraatteri. Vauvasta vaariin kaikki veks tältä planeetalta.
Venäläisten kansanmurha on historian valossa tervetullut. Tähän mennessä venäläiset ovat olleet se kansanmurhaava osapuoli.
Eli sinun mielestäsi kaikki nykyään elävät venäläiset ovat vastuussa historian vääryyksistä?
Myös ne kunnon kansalaiset, jotka ovat aina eläneet lakien mukaan? Myös ne, jotka vastustavat sotaa ja Putinin hallintoa? Ne, jotka työskentelevät paremman maailman eteen? Myös ne vauvat, jotka eivät ole tehneet kellekään pahaa?
Kaikki Putleria kannattavat tai Putleria vastustamattomat aikuiset venäläiset ovat kanssasyyllisiä. Vaikeneminenkin on hyväksymistä. Ei Putler yksinään sodi - eihän se edes itse sodi, vaan lymyilee jossain bunkkerissa.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin Venäjällä on edes toimivia ydinkärkiä. Eihän siellä toimi mitkään muut kuin suuret valheet.
Pari ruosteista räkäpäätä.
Sillä välin meillä on valmisteltu Väinämöinen poikineen ja sitten se vähän eri tyyppinen Louhi, josta ei paljoa puhuta ääneen.
Minä uskon, että Venäjä on jo tehnyt päätöksensä ydinaseiden käytöstä, eikä sitä pysäytä mikään.
Vierailija kirjoitti:
Minä uskon, että Venäjä on jo tehnyt päätöksensä ydinaseiden käytöstä, eikä sitä pysäytä mikään.
TIEDOKSI :
Niin se on tehnyt NATOKIN.
Venäjällä on ainoastaan HÄVIÄJÄN kortit kädessään
Siitä vaan.
Hyvästi Venäjä.
Krimi ja Ukraina liitetään EU:n ja Natoon.
Heti kun on Venäjä on kuopattu syvälle multiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TIEDOKSI :
Niin se on tehnyt NATOKIN.
Venäjällä on ainoastaan HÄVIÄJÄN kortit kädessään
Siitä vaan.
Hyvästi Venäjä.
Trollit/ tai se ainoa, luulee että saa peloteltua jollain ytimillä uhkaillen....eipä onnistu. Jo 1960-luvulla oli russakan kartat, joihin merkattu niitten ohjuksien suuntaukset. Ja jo tuolloin kakarana ymmärsin sen, että niitä on myös muilla eikä niitä käytä mikään osapuoli. Jos kuitenkin käyttää, on ainakin nopea lähtö lohtuna.
Myöskin siitä asti olen NATOn kannattaja ollut. Onneksi senkin saan vielä nähdä, että se toteutuu.
Naurattaa kun ex- mahti Venäjä kouristelee viimeisiä kouristuksiaan.
Kurja rupelo valtio.
Vielä yrittää Propaganda tiimi vikistä "uhkailuja"..
Tosi hupaisaa.
Vierailija kirjoitti:
Kurja rupelo valtio.
Tosi hupaisaa.
Ööö? Minua ei oikeataan naurata. Pelkään, että jo tällä viikolla heräämme uutisiin Ukrainsassa käytetyistä ydinaseista. Silloin kouristeleva Venäjä ei paljoa enää merkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kurja rupelo valtio.
Tosi hupaisaa.Ööö? Minua ei oikeataan naurata. Pelkään, että jo tällä viikolla heräämme uutisiin Ukrainsassa käytetyistä ydinaseista. Silloin kouristeleva Venäjä ei paljoa enää merkkaa.
Mennyjovittuunydinaseines
Venäjän ylle on vedetty punainen ruksi.
Katsomme iloiten sen vaipumista.
Konventionaalia sotaa ryssäläiset ei voita.
Ydinsotaa ryssäläiset ei voita.
Joten aivan sama.
Vierailija kirjoitti:
Putin pitäisi kutsua vaikkapa Turkkiin neuvotteluihin. Sitten vain nirri pois ja venäläisille voisi sanoa että se hörppäsi vahingossa teetä omasta kupista.
Veti vahingossa lahjaksi tarkoittamansa kalsarit omiin jalkoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kurja rupelo valtio.
Tosi hupaisaa.Ööö? Minua ei oikeataan naurata. Pelkään, että jo tällä viikolla heräämme uutisiin Ukrainsassa käytetyistä ydinaseista. Silloin kouristeleva Venäjä ei paljoa enää merkkaa.
Just joo.... 'pelkään'... lopeta se pelkääminen
Kun oppii tuntemaan pelon, tulee rohkeaksi ja rohkeus on sitä että oppii pitämään pelkonsa kurissa.
Propakandit ovat oikeita sketsi -veikkoja.
Hauskoja kommentteja nämä ns.uhkailut.
Noilla "uhkailuilla" vielä sata vuotta sitten saatettiin jotain voittaakin, mut se oli ennen Venäjän tuhoutumista.
Ajat muuttuvat Igor.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustelen sen seuraavasti:
Hyökkäyssotaa, sotarikoksia ja kansanmurhaa Ukrainassa ei tee Putin itse, sitä tekevät tavallisten venäläisten äitien pojat. Heitä käskevät tehtäviinsä puna-armeijan upseerit, jotka ovat nousseet tavallisten venäläisten riveistä. Ja heille kunniamitaleita näistä teoista myöntää Venäjän valtiojohto, jota vallassa pitää tavalliset venäläiset, suuri ja mahtava Venäjän kansa.
Tällä palstalla Igor on ääni ylpeydestä väristen kertonut, miten 80% venäläisistä tukee Putinia, eli tukee hyökkäyssotaa, sotarikoksia ja kansanmurhaa. 80% on selkeä enemmistö kansakunnasta. Kysymys on venäläisestä kansanluonteesta.
Hei Igorvajakki.
Venäjä ja Ukraina kumpikaan ei ole ratifioinut Haagin sotarikostuomioistunta, joten niiden on mahdotonta syyllistyä sotarkikoksiin.
Ukrainan sotarikoshuutelu on noloa, koska se voisi ratifioida sen sotarikostuomioistuimen koska vaan.
Ai niin ei voi, koska Zelensky lähtisi heti ensimmäisessä kuormassa Haagiin syytettyjen penkille.
Heh. Molemmat maat ovat mukana Geneven sopimuksessa. Googlaa vähän Pjotr.
Älä puhu paskaa.