Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alle 60kg painavat naiset! Paljonko voitte herkutella?

Vierailija
16.10.2022 |

Paljonko te alle 60kg painavat naiset voitte herkutella ja kuinka usein ilman että paino nousee? Itse olen pudottanut painoa noin 15kg sillä seurauksella että ruokavalio on nykyään tosi niukka. Ruokailulla pitää syödä suunnilleen sen verran että aina jää vähän nälkä eikä herkuille juuri ole varaa. Esim. sokeria en syö yhtään. Ehkä tämä tasaantuu tästä ajan myötä. Tasaantuuhan...? Ja elämäntyylini on aktiivinen ja liikunnallinen.

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 51v. 159cm. ja 56kg. Syön täysin normaalisti ja herkkuja viikonloppuisin. Yritän saada noin neljä kiloa pois.

Vierailija
2/77 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paljon kuin haluan, mutta yleensä en halua mitään jättiannoksia (ruokaa tai herkkuja). Syön kuitenkin aina pienen jälkiruoan jokaisen aterian päätteeksi. Olen aina ollut hoikka enkä ole koskaan ole laihduttanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 160 cm ja painan 50 kg. Syön perjantaisin pokkornia iltaisin ja perjantaisin on myös mun roska ruoka päivä ja juon pari lasillista limua. Lauantaisin on mun karkkipäivä jolloin syön illalla karkkipussillisen karkkia tai 2 suklaa levyä. Myös lauantaina syön pokkornia ja juon pari lasillista limua. Muuten syön pelkkää normaalia ruokaa.

Vierailija
4/77 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 168cm 58 kiloa ja "herkuttelen" ja syön ihan niin paljon kuin itseä huvittaa enkä stressaa mitään syömisiä tai painoa.

Sellaisa herkkuja, jollaisiksi ihmiset yleensä herkut mieltävä, ei kyllä oikeastaan ees tee juuri koskaan mieli: hedelmäkarkeista tms. en ole välittänyt vuosikausiin, suklaata on kiva syödä joskus 4-8 palaa ja sen jälkeen ei enää maistu. Kaikenlainen pullavehnämättö lähinnä ällöttää pienissäkin määrin.

Syön mitä tekee mieli, ja jos ei ole nälkä tai ei huvita syödä, en syö. Niin yksinkertaista se on.

Minulle herkkua ovat tuoreet hedelmät ja smoothiet. Sellaisia tekee usein mieli, karkkia ei niinkään.

Vierailija
5/77 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

herkuttelu= ahdetaan maha täyteen herkkuja ? 

Vai vähän otetaan jotain jälkkäriä?

Vierailija
6/77 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö yhtään mitään missä sokeria tai maketusaineita. Kivenäisvedet jätkin. Koska lääkäri sanoi laajentaa vatsalakua ja sinne mahtuu sitten enemmän ruokaa. Terv. entinen ylipainoinen..

Vierailija
7/77 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut normaalipainoinen ja tosi hoikka ja herkuttelen yleensä pari kertaa viikossa. Enempää en edes pystyisi ja ajattelisiin siitä olevan muutakin haittaa terveydelle kuin lihoaminen eikä kyllä kiinnosta tuonkaan takia ahmia sokeriherkkuja päivittäin joten en voi tietää paljon painoni sitten nousisii... Suvussani on mm. diabetestä. Eli esim. 100g suklaata, ja jäätelörasia viikossa voi mennä ilman että paino nousee. Enempää tätä ei kyllä tee edes mieli kun syö muuten kunnolla ja paljon. 

Vierailija
8/77 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä on aina ollut hoikka.

Hän syö kaikkea eikä rajoita mitään. Laittanut aina paljon voita.

Vierailija
9/77 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan tarkoitettiin sitä, että syödään sen verran, ettei enää makeahammasta kolota ja ei tee mieli lisää. Tämä on hyvin yksilöllistä.

Vierailija
10/77 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole mitään tiettyä määrää mitä herkuttelen. Joskus syön pizzerian pizzan ja 500g irtokarkkeja ja pussin sipsejä viikossa, joskus en mitään herkkuja.

Vierailija
11/77 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. En laske syömisiäni. Herkkuja on kun on. Jotain taitaa olla melkein päivittäin.

179 / 59. Laiha läski. Ei ole tullut aikoihin liikuntaa harrastettua.

Vierailija
12/77 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin syödä, mitä huvittaa, mutta yleensä pyrin syömään terveellisesti.

172/56

Vierailija
13/77 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä syön esim. suklaapatukan tai keksin iltapäiväkahvin kanssa. Lauantaisin ostan n. 200 g irttareita, syön pizzaa ja sipsejä. Sunnuntaillekin riittää vielä sipsejä, mutta silloin yleensä syödään jotain keittoruokaa.

Vierailija
14/77 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se on niin, että entisellä lihavalla on tarkemmat rajoitukset syömisten kanssa kuin sellaisella, joka on ikänsä ollut hoikka.

Vierailija
15/77 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon ja päivittäin mutta en herkuttele juurikaan, koska herkuilla on terveysvaikutuksia, vaikka paino ei nousekaan.

Vierailija
16/77 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan mässäile. Yököttävää ja turhaa. Maltillisia herkkuhetkiä on kyllä usein.

Vierailija
17/77 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain jouluna ja juhannuksena😢

Vierailija
18/77 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan haluaisi testata paljon lihoaa ahmimalla sokeriherkkuja? on niillä herkuilla muitakin tervveyshaittoja kuin lihoaminen. jatkuva sokerin kittaaminen = elimistön jatkuva tulehdustila. Oletteko huomanneet kun syötte joskus liikaa sokeria niin vatsaa alkaa nipistellä? Niinpä.... Samoin kaikki rasvainen einesruoka.

Vierailija
19/77 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu.

Jos päivän ateriat on syöty, ei herkkuja enää mene juurikaan, koska ei mahdu, vaikka miten tekisi mieli. Joskus taas saattaa olla päivä, jolloin kaikki on yhtä herkkua koko päivän.

Vierailija
20/77 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 165cm ja 59kg. Syön varmaan päivittäin jotain herkkuja ja hyvin usein roskaruokaa, silti ei kilot tosta muutu..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi