Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten reagoisitte?

02.11.2006 |

Olin äsken synttäreillä 3,5 kuukautisen vauvan kanssa. Emäntä antoi SALAA kakkua vauvalle. Ok, ei ehkä maailman vakavinta, mutta mua ärsytti se, että tehdään salaa noin ja multa kysymättä. Itse en antaisi edes toisen koiralle mitään kysymättä lupaa. Tässä tapauksessa emäntä tiesi, ettei kakkua saa antaa, mutta antoi silti. " Pitäähän sen saada." Myöhemmin kun vauva itki, vielä arveli sen johtuvan kakusta.

Korpeaa ja emäntä kyllä huomasi sen.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku minulta kysyy saako antaa vauvalleni maistiaisen kermavaahdosta, saa hän sen tehdä. Mutta lupaa kysymättä ei saa.

Vierailija
42/42 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion kuitenkin siis sanoa, että olisi voinut tulla allerginen reaktio. Haluaisin myös tietää eikö hän olisi kertonut koko asiasta, jos en olisi sitä huomannut. Meiltä on siis pitkä matka sairaalaan.

fia123:lle ja muille sanon, että pointti ei mielestäni ole se, onko kakku vaarallista vai ei. Se on mielestäni törkeää, että tehdään tahallaan vastoin tahtoani. En osannut itse muotoilla niin hyvin, mutta joku osasi selittää asian paremmin kuin minä itse. Eli se oli hyökkäys äitiyttäni vastaan tms.

fia123, suhtautuisitko itse joka asiaan yhtä rennosti kuin tähän? Jos sanoisit, että lapsesi ei saa katsoa aikuisten väkivaltaohjelmia ja joku varta vasten antaisi katsoa? Tai sanoisit, ettei karkkia ennen ruokaa, mutta joku antaisi? Tai että pitää mennä nukkumaan, mutta toinen antaisi valvoa?

Meilla on muitakin lapsia, mutta ei heidän kanssaan kukaan ole törttöillyt tällä tavalla.

Sekavaa sepostusta lapsi sylissä, mutta ehkä joku osaa saa tulkita minua ; )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla