Huonoin ja turhin lahja, jonka olette saaneet?
Sain kerran tädiltä joululahjaksi kosteuspyyhkeitä ja vanhentunutta irtoteetä.
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Ex-mies osti mulle lahjaksi aina asioita, joita itse halusi. Esimerkiksi halusi meille uuden telkkarin niin osti sen mulle joululahjaksi. Halusi erään bändin keikalle, ja minä en edes pitänyt tästä bändistä, niin osti minulle lahjaksi liput kyseiselle keikalle
Kai veit toisella lipulla kaverisi keikalle? Ja pidit telkkarin?
Yksi joulu sain tutulta RKP:n vaalikrääsää, ilmapalloja ja muuta. Lensivät suoraan roskiin
Rintaperilliset ilmoittivat että olivat hyvää hyvyyttään ostaneet mulle jo arkun :D taitaa olla perintöä vailla ahneet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1 kpl isoäidinneliöitä. Ei ollut pannunalunen, enkä keksinyt mitä sillä voisin tehdä. Olikohan ajatuksena, että virkkaan lopun peitosta itse...
Meillä on näitä mukin alusina.
Ok. Mihin tarvitset mukin alusta?
Oletko koskaan pitänyt kylmää mukia, missä on jäitä ja kylmää juomaa pöydällä lämpimänä päivänä? Kerää kummasti kosteutta pintaansa ja valuttaa sitä. Siinä on hyvä olla jotain alla, ettei pöytään jää jälkeä vesirenkaasta. Värillisessä täyspuisessa pinnassa rengas näkyy helposti. -ohis-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex-mies osti mulle lahjaksi aina asioita, joita itse halusi. Esimerkiksi halusi meille uuden telkkarin niin osti sen mulle joululahjaksi. Halusi erään bändin keikalle, ja minä en edes pitänyt tästä bändistä, niin osti minulle lahjaksi liput kyseiselle keikalle
Kai veit toisella lipulla kaverisi keikalle? Ja pidit telkkarin?
Telkkari oli mulla vielä pitkään eron jälkeen, kunnes ostin uuden. Keikalle exä meni lopulta kaverinsa kanssa
Liian pienet mustat nailoniset pitsialushousut tai paremminkin useat samanlaiset. Inhoan liian pieniä vaatteita (no nuo eivät menneet edes päälle, kun luut eivät mahtuneet niiden sisään - olin silloin vielä laiha), inhoan myös mustaa ja tuollaista tekokuitua, enkä pitsistäkään tykkää. Olivat lahja anopilta.
Tuo on aika tyypillistä, että ihmiset antavat lahjaksi mitä itse haluaisivat tai mistä itse pitävät. Se on harmillista, kun siinä menee rahaa ja myös aikaa hukkaan. Kaverini neuloi minulle kauniin eläinhuivin, sanotaan nyt vaikka susi. Oli tehnyt kaulaliinaan myös vanusta täytetyn suden pään, joka on yhtä iso kuin oma pääni, sekä vanulla täytetyn ison hännän. Se on nätistä tehty, mutta ei sitä voi pitää kaulalla mitenkään päin. Se on enemmän teatterihahmo tai sängynpäälliskoriste. (Sen lisäksi en pidä susista ja väri on ystäväni lempiväri, joka on oma inhokkini.)
Tämä harmittaa aivan saakelisti, koska käsityöt eivät ole edullisia tehdä ja hän on tosiaan nähnyt vaivaa lahjan eteen. Harmi, että hän teki lahjaa enemmän itselleen kuin minulle.
Vierailija kirjoitti:
Pakko tässä välissä tunnustaa, että ostin yläaste-aikoina sen hetkiselle tyttöystävälle lempibändini CD-levyn joululahjaksi. Bändi oli todellista underground-kamaa, eikä kovin moni tyttö todellakaan kuunnellut kyseistä musagenreä, vaikka se meilläpäin olikin tavattoman suuressa suosiossa. Itse sitten kuuntelin kyseistä levyä ihan kiluissani aina hänen luonaan ollessani. :D
Kahvinkeitin. En juo kahvia ja vieraita käy harvakseltaan.
Teininä annoin ystävälleni synttärilahjaksi kirjan, jonka hän itse oli pari vuotta aiemmin antanut minulle raivatessaan kirjahyllystään turhat kirjat kirpparille.
Koko lahjakulttuuri on aivan älytön ja kenenkään ei pitäisi ostaa mitään krääsää toisilleen. En silti pahoittaisi kenenkään mieltä valittamalla lahjasta jos tällainen on tullut hommattua.
Vierailija kirjoitti:
Selvästi vääränkokoiset vaatteet, joita saan lahjaksi lähes joka joulu.
Mäkin saan näitä yhdeltä sukulaiselta. Hänellä on hyvä maku, mutta hän ei huomaa tai ei suostu huomaamaan, että olen levinnyt koosta 34/36 kokoon 38/40. Sitkeästi ostaa mulle s-koon vaatteita. Tykkään muutenkin että vaatteet saa olla ennemmin väljiä kuin tiukkoja. Mutta ne s-kokoiset ei valitettavasti mahdu edes päälle.
Kun täytin 40 mieheni lupasi viedä minut kivaan hotelliin ja tarjota hyvän illallisen. No se jäi sitten puheeksi. Olisi mieluummin ollut hiljaa jos ei kerta viitsinyt mitään hommata, en minä ole niin lahjojen perään mutta turhat lupaukset loukkaa. Ehkä vaan unohti ja paniikissa lupasi jotain ettei näyttäisi niin pahalta... sitten voikin taas unohtaa.
Kaksi kylpypyyhettä ja vielä eriväriset. Minulle, aikuiselle ihmiselle?? Mulla on pyyhkeitä entuudestaan koko elämäksi ja vielä jää perikunnalle.
Ensimmäisenä eron jälkeisenä jouluna ex-mies kävi tunkemassa postiluukusta pätkän mustaa makkaraa ja mukana lappu "via oral"!
ai kauhia