Huonoin ja turhin lahja, jonka olette saaneet?
Sain kerran tädiltä joululahjaksi kosteuspyyhkeitä ja vanhentunutta irtoteetä.
Kommentit (100)
Selvästi vääränkokoiset vaatteet, joita saan lahjaksi lähes joka joulu.
Reippaasti vanhentunutta suklaata.
Pikkupoikana joskus 1993-1994 toivoin ja ruinasin pitkään sen hetkistä vesipyssyjen kuningasta eli yhtä Super Soaker-vesipyssyä, mutta sain sen sijaan sellaisen yhdellä pumppauksella ja liipaisimen vedolla tyhjenevän pilipali-vesipyssyn.
Olipas hauskaa juosta aina sisälle kakkoskerrokseen täyttämään säiliö, kun kavereilla riitti Super Soakereissaan vettä vaikka kuinka pitkään ja niillä ampuikin paljon kovemmalla paineella ja vesi lensi huomattavasti pidemmälle.
Tuota en tule ikinä antamaan vanhemmilleni anteeksi.
M1985
Vierailija kirjoitti:
Pikkupoikana joskus 1993-1994 toivoin ja ruinasin pitkään sen hetkistä vesipyssyjen kuningasta eli yhtä Super Soaker-vesipyssyä, mutta sain sen sijaan sellaisen yhdellä pumppauksella ja liipaisimen vedolla tyhjenevän pilipali-vesipyssyn.
Olipas hauskaa juosta aina sisälle kakkoskerrokseen täyttämään säiliö, kun kavereilla riitti Super Soakereissaan vettä vaikka kuinka pitkään ja niillä ampuikin paljon kovemmalla paineella ja vesi lensi huomattavasti pidemmälle.
Tuota en tule ikinä antamaan vanhemmilleni anteeksi.
M1985
Missä nykyään ovat nämä Super Soakerit ym? Tuntuu että kaupoissa on enä vain noita pilipali juttuja, joissa ei ole säiliötä nimeksikään. En ole suostunut lapsilleni ostamaan vesipyssyjä, sillä olen halunnut löytää tällaiset vanhat kunnon vesipyssyt..
Sori ohiksesta..
Kapselikahvinkeitin on veetuttanut ylivoimaisesti eniten.
Toisella sijalla äidiltä tulleet joulukarkit, siitä asti kun joskus 10v kerroin mistä en pidä ja samat sattui olemaan veljen lemppareita, niin joka hiton joulu tuli after eightiä tai vihreitä kuulia.
Mummoltani sain joskus teininä kossupullosta tehdyn joulupukin. Siis siihen päälle oli kudottu vai virkattu harmaat housut , punainen takki , punainen hattu ja valkoinen pumpulipartakin oli 😂
Yo-lahjaksi saatu kristallimaljakko hopeisella kantaosalla. Ruma kuin mikä ja vielä omistuskaiverruksessa täysin tuntemattoman henkilön nimi.
Vierailija kirjoitti:
Mummoltani sain joskus teininä kossupullosta tehdyn joulupukin. Siis siihen päälle oli kudottu vai virkattu harmaat housut , punainen takki , punainen hattu ja valkoinen pumpulipartakin oli 😂
Oliko pullo tyhjä vai täynnä? 😉
16-palainen hologrammipalapeli suunniteltu 4-vuotiaasta ylöspäin. Olin lahjan saadessani 17-vuotias...
1 kpl isoäidinneliöitä. Ei ollut pannunalunen, enkä keksinyt mitä sillä voisin tehdä. Olikohan ajatuksena, että virkkaan lopun peitosta itse...
Vierailija kirjoitti:
1 kpl isoäidinneliöitä. Ei ollut pannunalunen, enkä keksinyt mitä sillä voisin tehdä. Olikohan ajatuksena, että virkkaan lopun peitosta itse...
Meillä on näitä mukin alusina.
Ex-mies osti mulle lahjaksi aina asioita, joita itse halusi. Esimerkiksi halusi meille uuden telkkarin niin osti sen mulle joululahjaksi. Halusi erään bändin keikalle, ja minä en edes pitänyt tästä bändistä, niin osti minulle lahjaksi liput kyseiselle keikalle
Anoppi kysyi lahjatoivetta, toivoin hänen kutomaa valkoista kaulaliinaa. Sain kaulaliinan jossa oli keltaista ja valkoista raitaa. Niin tyypillistä hänelle..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on näitä mukin alusina.
Ok. Mihin tarvitset mukin alusta?
Karmea koriste, kolme kullanväristä bambia jotka olivat toisissaan kiinni ketjulla. Sain poikaystävän äidiltä joskus 80- luvulla. Niin karsea että hyvin muistan sen edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Anoppi kysyi lahjatoivetta, toivoin hänen kutomaa valkoista kaulaliinaa. Sain kaulaliinan jossa oli keltaista ja valkoista raitaa. Niin tyypillistä hänelle..
sentään ei ollut keltaista ja ruskeaa
Maidonvaahdotin ja latte kupit.