Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pahimmat kännimokanne?

Vierailija
16.10.2022 |

AP aloittaa:

Tuossa kesällä bongasin baarista mukaan naisen, ja seuraavana päivänä kävikin ilmi että hän oli biologinen tyttäreni...

M43

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN Mitenkään!

En juo viinaa!

Vierailija
42/42 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirjam79 kirjoitti:

Olin jotain 19 ja päädyin yksin räkälään jossa oli aika hiljaista. Aloin jutella noin 50v lihavan ukon kanssa joka ei napannut yhtään mutta osti avokätisesti siideriä ja kossukolaa, joten en hätistellyt pois.

Baarin vessat olivat hämärässä eteisessä,lähellä ulko-ovea. Jossain vaiheessa hoipertelin kuselle ja kun tulin kopista ulos, ukko oli vastassa ja työnsi takaisin koppiin. Olin niin kännissä ja hämmentynyt etten kunnolla edes tajunnut mitä tapahtuu kun ukko pisti minut halaamaan pytyn vesisäliötä ja työnsi sisään. Olin kuiva joten tuntui pahalta ja kun voihkaisin kivusta ukko innostui luulessaan minun nauttivan ja alkoi panna kuin singeri, rynkytti niin että pytty hajosi alta. Kaiken lisäksi minulle tuli huono olo ja aloin oksentaa. Myöhemmin poliisit ottivat kiinni kun pyörin ulkona vain paitapusero ja maiharit päällä,farkkuni olivat jääneet sinne vessaan. Heräsin putkasta oksennusta hiuksissa ja pilde kipeänä.

Olen jälkeenpäin ajatellut tapahtunutta vain vessapanona, mutta se oli kyllä rais kaus :(

Raiskaushan tuo on. :( Sun olisi pitänyt tehdä rikosilmoitus, mutta varmasti tuntui vaikealta tehdä sitä. Oletko saanut puhua tästä kenellekään? Terapiaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla