Pahimmat kännimokanne?
AP aloittaa:
Tuossa kesällä bongasin baarista mukaan naisen, ja seuraavana päivänä kävikin ilmi että hän oli biologinen tyttäreni...
M43
Kommentit (42)
Olen kussut alleni sängyssä ollessani kaverilla yötä.
Olen sammunut kadulle ja joutunut putkaan.
Lisäksi kymmeniä lapsellisia avautumisia, muistinmenetyksiä jne.
Nykyään en enää juo.
Laittanu exälle viestiä ja muutenkii riehunu.
Petin kumppania jota rakastin maailman eniten. Siinä meni yli 10 vuoden suhde enkä vieläkään tiedä edes että miksi petin
En kehtaa kertoa edes anonyymisti. Sen verran pahoja mokia, että nykyään käytän alkoholia vain yksin ollessani ja viestintävälineet jossain kädenulottumattomissa.
pannu kavereitten muijia, sit vielä kehunu niistä muille kavereille, nykyään ei kukaan uskalla jättää mua muijansa kaa kaksin.
Vierailija kirjoitti:
Petin kumppania jota rakastin maailman eniten. Siinä meni yli 10 vuoden suhde enkä vieläkään tiedä edes että miksi petin
Joskus noin vain käy. Jos laskee kumppanin juhlimaan tämä vaara on aina. Niin monen kanssa olen ollut joilla on kumppani.
En hirveästi ole mokaillut kännissä. Kerran kaaduin pyörällä ja siinä meni silmälasitkin rikki ja housunpolvet ja se pyörä. Vakuutus korvasi
Kusin naapurin postiluukusta yöllä kun ituttanu se tyyppi jo vuosia, sit kerraan repäsin kunnolla, aika myötis oli aamulla kyl
Olin ihastunut yhteen naapuriin. Mua melkein kymmenen vuotta vanhempi. Olin sitten mennyt soittamaan ovikelloa ja ängennyt sinne yöksi. Vähän nolotti aamulla.
Some on yksi pahimmista, joskus oli joku softa millä saan somet kiinni tietyn ajan kun alan ryyppään
Semmonen ällö fantasia sitten ap.
Panin kaverin miehen kanssa. Kaveri ei tiedä tästä
Sanon heti alkuun, että en enää juo. Olen mokaillut niin paljon etten kykene muistamaan edes murto-osaa typeryyksistäni. Olen sammunut moniin paikkoihin, kuten metroon ja juna-asemalle. Olen oksentanut moniin paikkoihin, ihan keskelle katua monta kertaa. Kerran vedin lärvit kaverini valmistujaisissa ja oksensin vessassa sitten kesken juhlien. Olen vetänyt erilaisissa juhlissa lukemattomia kertoja liian kovat kännit ja käyttäytynyt tyhmästi ja ajautunut kiivaisiin filosofisiin keskusteluihin selväpäisten juhlavieraiden kanssa. Yleensä en sentään ole ruvennut mihinkään pöydällä tanssimisisiin, mutta länkyttänyt kaikenlaista jaskaa ja pitänyt monologeja typeristä mielenkiinnonkohteistani ja käyttäytynyt muuten typerästi.
Kerran lähdin spontaanisti heittämään prostituuttikeikan hotellille vanhan ukkelin kanssa, joka sammui heti alkuunsa, otin rahat ja lähdin. Siis ryöstin hänet. En edes ole mikään ilolintu, se oli vain päähänpisto. Tämä hävettää varmaan eniten ja siksi kykenen muistamaan ja kertomaan tästä. :D
Vierailija kirjoitti:
Sanon heti alkuun, että en enää juo. Olen mokaillut niin paljon etten kykene muistamaan edes murto-osaa typeryyksistäni. Olen sammunut moniin paikkoihin, kuten metroon ja juna-asemalle. Olen oksentanut moniin paikkoihin, ihan keskelle katua monta kertaa. Kerran vedin lärvit kaverini valmistujaisissa ja oksensin vessassa sitten kesken juhlien. Olen vetänyt erilaisissa juhlissa lukemattomia kertoja liian kovat kännit ja käyttäytynyt tyhmästi ja ajautunut kiivaisiin filosofisiin keskusteluihin selväpäisten juhlavieraiden kanssa. Yleensä en sentään ole ruvennut mihinkään pöydällä tanssimisisiin, mutta länkyttänyt kaikenlaista jaskaa ja pitänyt monologeja typeristä mielenkiinnonkohteistani ja käyttäytynyt muuten typerästi.
Kerran lähdin spontaanisti heittämään prostituuttikeikan hotellille vanhan ukkelin kanssa, joka sammui heti alkuunsa, otin rahat ja lähdin. Siis ryöstin hänet. En edes ole mikään ilolintu, se oli vain päähänpisto. Tämä hävettää varmaan eniten ja siksi kykenen muistamaan ja kertomaan tästä. :D
Kullostat hauskalta likalta tai siis silloku ku dokasit
te, jotka panette kavereidenne kumppaneita ja/tai petätte omianne ni... noh, karma kostaa
Vierailija kirjoitti:
te, jotka panette kavereidenne kumppaneita ja/tai petätte omianne ni... noh, karma kostaa
eiköhän näitä pettäjiä ole itse petetty ja sitten laittanut pahan kiertään
Vierailija kirjoitti:
En mä oo millään tavalla vastuussa siitä jos kaverin mies päättää pettää kaveria. Mieshän sillon on se syyllinen
Niitä on paljon.
Sitten aloin välittää itsestäni enemmän.
Tehty mitä tehty.
Aloitin alusta näillä eväillä.
Kännit jäi. Karseelta kuulostaisi, jos kaikki mokat pistäisin paperille. Ja varmaan pahimpia en edes muista.
Näytin miehelle pyynnöstä paljasta persettä keskellä jalkakäytävää. Loppu juominen mun osaltani muuten tuohon juhannukseen.