Pahimmat kännimokanne?
AP aloittaa:
Tuossa kesällä bongasin baarista mukaan naisen, ja seuraavana päivänä kävikin ilmi että hän oli biologinen tyttäreni...
M43
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
te, jotka panette kavereidenne kumppaneita ja/tai petätte omianne ni... noh, karma kostaa
En mä oo millään tavalla vastuussa siitä jos kaverin mies päättää pettää kaveria. Mieshän sillon on se syyllinen
Ja hyvänä kaverina sinä annat? En haluaisi olla sun kanssasi missään tekemisissä, eihän suhun voi luottaa yhtään kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
te, jotka panette kavereidenne kumppaneita ja/tai petätte omianne ni... noh, karma kostaa
En mä oo millään tavalla vastuussa siitä jos kaverin mies päättää pettää kaveria. Mieshän sillon on se syyllinen
Et tietenkään, jos et satu olemaan se panokaveri.
Olethan sinä itse omista teoistasi vastuussa,
Nimenomaan olen omista teoistani vastuussa. Mä olen sinkku niin saan harrastaa seksiä vapaasti. Se ei ole mun syy jos mies pettää kumppaniaan vaan sen miehen valinta
Eikö Suomalainen ihminen osaa oikeasti juoda ilman että on heti hyppäämässä jonkun kanssa sänkyyn?
outoa. Miksi se jakaminen alkaa aina muutaman oluen jälkeen, en ole koskaan tajunnut tätä, ja olen suhtkoht nuori mies.
Laitoin Stockmannilla sovarissa Burberryn vaatteet päälle, jätin omani sovariin ja luulin käveleväni huomaamatta ulos tavaratalosta. Myymäläetsivät ottivat kiinni ovilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja hyvänä kaverina sinä annat? En haluaisi olla sun kanssasi missään tekemisissä, eihän suhun voi luottaa yhtään kukaan.
Oli komea mies ja kävi kuumana muhun. Seksuaalista vetoa oli meidän välillä ollut jo kauan ja mies teki aloitteen. Seksi oli aivan loistavaa. Mies ois varmaan päätyny joka tapauksessa pettämään jonkun kanssa. Mies on itse vastuussa pettämisestään, en minä
Pissasin baarissa tanssilattialla housuuni, mulla oli minihame ja pissat vaan valui lattialle. Joku meni valittamaan pokelle ja lensin ulos sekä sain porttikiellon. Eikä ollut tosiaan eka baari johon sain porttarin! Pikkukaupunki, niin en kohta päässyt enää mihinkään. Joo mulla meni nuorena liian lujaa.
Häpeän tätä vieläkin vaikka tästä on jo vuosia....yritin kuristaa exää kun vihasin ilmeisesti häntä niin paljon koska kontrolloi tekemisiäni ja menemisiäni, olin psyykkisesti aivan loppu ja minulla ei enää ollut kavereita tuo suhteen ansiosta, itseppähän vielä roikuin.. en vielä tuolloin ymmärtänyt että viinaa en voi juoda pisaaraakaan. Olin tuolloin vasta 19-vuotias..poliisit hakivat rappukäytävästä ja pistin nolosti sielläkin vastaan ja taisivat naapurit seurata huvittuneena tilannetta tai säälien. Muistan kun se toinen poliisesista sanoi ''koitappa rauhoittua mielenterveysongelmallinen'' siinä se kyllä oli oikeassa.. silloin putkassa heräsin todellisuuteen että en voi todellakaan hyvin. Nykysin en juo jurikaan kun tosi matalaprosenttisia jos niitäkään. Niin ja luonteeltani olen todella ujo ja kiltti ihminen, ei sielvin kävisi mielessäkään mutta tuolloin napsahti päissään.
Vierailija kirjoitti:
Kusin naapurin postiluukusta yöllä kun ituttanu se tyyppi jo vuosia, sit kerraan repäsin kunnolla, aika myötis oli aamulla kyl
Mikä myötis? Eikö vaan pelkkä häpeän tunne?
Vierailija kirjoitti:
Eikö Suomalainen ihminen osaa oikeasti juoda ilman että on heti hyppäämässä jonkun kanssa sänkyyn?
outoa. Miksi se jakaminen alkaa aina muutaman oluen jälkeen, en ole koskaan tajunnut tätä, ja olen suhtkoht nuori mies.
Itsekin rakastan seksiä, mutta koskaan ei ole käynyt mielessäkään pettää tai panna kaverin kumppania. Joku moraali pitää ihmisellä olla ja säilyä myös humalassa.
Menin iskemään kaverin naapurin miestä.
En tainnut ihan onnistua, mutta onnistuin kuitenkin tuppautumaan samaan taksiin.
Aamulla heräsin miehen asunnolta. Oli herrasmiesmäisesti peitellyt mut sänkyyn ulkovaatteet päällä. Olin tuppautunut puoliväkisin yöksi. Olisi siirtänyt mut kaverille joka siis asui naapurissa, mutta tämä ei ollut kotona.
Aamulla mies sitten kysäisi haluanko kahvia ennen kuin hän heittää minut kotiin. Ja että tiesinkö hänen olevan yli 20 vuotta vanhempi.
Nolottaa vieläkin. En enää koskaan juo itseäni tuollaiseen tilaan.
Sammuin baarin vessaan. Paikka oli jo suljettu. Poke sitten sieltä yläkautta jollain avasi oven, kun istuin siellä housut kintuissa. Niin sekaisin olin, että ryntäsin ulos ilman narikassa olevaa takkiani.
Kävin kakalla kaverin sohvan takana, kun kaveri oli sammunu vessaan. Aamulla syytin koiraa.
Monesti oon harrastanut seksiä jonkun eksän kanssa. Tai ehkä se viinan liika kittaaminen on kuitenkin isompi moka tai paha ainakin kun tulee useamman päivän kestävä krapula. Olen päättänyt lopettaa jättikännit kun täytän 40.
Yrittänyt silloisen poikaystävän kaveria ks. poikaystävän edessä. Vetänyt turpaan yllättäen toista entistä poikaystävääni. Olen sekoillut ihan huolella teininä ja sanotaanko ennen parikymppisyyttä, jolloin rauhoituin. En muista enkä haluakkaan muistaa edes kaikkea.
Huoh siinä on syynsä miksi en enää juo.
Olen kussut hotellin kokolattiamatolle, en löytänyt vessaa niin päätin vetäistä housut kinttuun hotellin käytävällä.
Harrastanut irtoseksiä pusikoissa, sammunut vessoihin, joutunut putkaan. Noloja avautumisia ja itkuja.
Nykyään olen kunnollinen 40-vuotias perheenäiti.
Olin laivalla ja päätin kännissä selvittää millaista on suudella nee""ä joten tartuin silmiini osunutta ,pitkää laihaa yönmustaa miestå kädestä "come dance with me "ja kiskoin hämmästyneen mutta innokkaan miehen tanssilattialle. Vedettiin
kunnon kielikoukut Anastacian tahdissa ja loppuyön juoksinkin tyyppiä karkuun pitkin laivaa ,kun halusi minut hyttiinsä.
Vierailija kirjoitti:
Olin laivalla ja päätin kännissä selvittää millaista on suudella nee""ä joten tartuin silmiini osunutta ,pitkää laihaa yönmustaa miestå kädestä "come dance with me "ja kiskoin hämmästyneen mutta innokkaan miehen tanssilattialle. Vedettiin
kunnon kielikoukut Anastacian tahdissa ja loppuyön juoksinkin tyyppiä karkuun pitkin laivaa ,kun halusi minut hyttiinsä.
Oliko sellainen tyyppi jonka kanssa olisit voinut harrastaa seksiä, vai oliko ihan nou-nou?
Olin jotain 19 ja päädyin yksin räkälään jossa oli aika hiljaista. Aloin jutella noin 50v lihavan ukon kanssa joka ei napannut yhtään mutta osti avokätisesti siideriä ja kossukolaa, joten en hätistellyt pois.
Baarin vessat olivat hämärässä eteisessä,lähellä ulko-ovea. Jossain vaiheessa hoipertelin kuselle ja kun tulin kopista ulos, ukko oli vastassa ja työnsi takaisin koppiin. Olin niin kännissä ja hämmentynyt etten kunnolla edes tajunnut mitä tapahtuu kun ukko pisti minut halaamaan pytyn vesisäliötä ja työnsi sisään. Olin kuiva joten tuntui pahalta ja kun voihkaisin kivusta ukko innostui luulessaan minun nauttivan ja alkoi panna kuin singeri, rynkytti niin että pytty hajosi alta. Kaiken lisäksi minulle tuli huono olo ja aloin oksentaa. Myöhemmin poliisit ottivat kiinni kun pyörin ulkona vain paitapusero ja maiharit päällä,farkkuni olivat jääneet sinne vessaan. Heräsin putkasta oksennusta hiuksissa ja pilde kipeänä.
Olen jälkeenpäin ajatellut tapahtunutta vain vessapanona, mutta se oli kyllä rais kaus :(
Et tietenkään, jos et satu olemaan se panokaveri.
Olethan sinä itse omista teoistasi vastuussa,