Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mies salaa?

Vierailija
15.10.2022 |

Ongelma seuraavanlainen. Mies on pidemmän aikaa ollut aika omissa mietteissään, häviää välillä kotoa "asioille " sen enempää selventämättä minne menee. Se ihan ok mulle, oma aikaa pitääkin olla. MUTTA kun mulla on tää inhottava kutina joka epäilee että jotain on pielessä. Kysynyt oon onko hänellä mielen päällä jostain, kysyin itseasiassa että salaako jotain koska on niin mystinen välillä. Nyt sit löysin hänen taskustaan kortsun, paketissa olevan. Hämmennyin toki kun ei käytetä sellasia, kaapissa tosin on varalta ollut nyt kun en vielä pillereitä käytä saatuamme vauvan vähän aikaa sitten. Epäilykset nosti taas päätään, odotin kuitenkin muutaman päivän ja kortsu olikin sit hävinnyt hänen taskusta. Olen asiasta kysymässä häneltä kyllä kunhan ollaan kahden seuraavan kerran, nyt olen itse reissussa mut pitääkö tässä nyt olla jo ihan varma että hän pettää ja miten tälläisen ottaa puheeksi, olen kuitenkin hänen taskujaan mennyt tonkimaan mikä ei nyt kovin kivalta kuulosta omaan korvaan kun luotto ollut vahvaa häneen tähän asti.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei tunne hyvin miestä, ehkä voi pettää, miksi kondomi olisi koristeena tai leluna taskussa. Rakastuneena haluaa aina uskoa että komea mies on kunnollinen tai samat arvot omaava kuin itse. Näin ei aina ole. Juoko, käykö baareissa? Onko mitään arvomaailmaa vai esittää ulkoisesti. Mitä puhelimessa on ja somessa, onko naiskontakteja tai onko bi jne. Kannattaa silti säilyttää oma rauhallisuus ja usko omaan onnelliseen tulevaisuuteen, vaikka olisi kysymyksiä. Tutkimatta ei tiedä mitä toinen on, jos siihen haluaa kuluttaa aikaansa.

Hänellä puhelin aikalailla itsellään enkä sieltä ole nähnyt mitä touhuaa. Eikä tietysti minulle kuulukaan mutta voi kun joskus saisi katsoa hänen someaan.

Tuota bi hommaa olen miettinyt. Hän kovasti aina vitsailee homppelijutuilla ja hänellä kavereiden kanssa nuo omat inside juttunsa. En tiedä voisiko olla että sitten olisikin kiinnostunut myös miehistä muttei sitä oo myöntänyt koska häpeää tms.

Periaatteessa pettämiselle ei oikein oo edes aikaa. Ylitöissä hän kyllä on ollut mutta soitellut sieltä mulle välillä. Baareissa ei käy.

Ap

Puhelin joskus paljastaa, vaikkei sinne kai saisi katsoa. En usko siis että on bi, mistä lie asia tuli mieleen. Minkälaisia työkavereita on. Luultavasti silti menisi vapaalla jonnekin jos menisi. Leikkivätkö jotkut ihmiset kondomeilla, vaikkei petä, vaikea sanoa.

Miehiä vain työkavereina. No jos oikeasti pikaisilla kävisi niin kyllähän hän aina lähtee niille asioilleen, kaupassa käy ja sit puhuu pitkiä pätkiä puhelimessa omien sanojensa mukaan kavereilleen, sekin välillä mietityttänyt kun lähtenyt ulos puhumaan mutta taas toisaalta meillä tässä lapsia jotka ääntä pitää että voi siitäkin johtua. Tänään tiedossa juttutuokio, kaiken hän kyllä kiistää sen tiedän että pitäisi kyllä olla tosi hyvät todisteet että mitään voisin faktana hänelle iskeä tiskiin

Ap

Vierailija
22/31 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei tunne hyvin miestä, ehkä voi pettää, miksi kondomi olisi koristeena tai leluna taskussa. Rakastuneena haluaa aina uskoa että komea mies on kunnollinen tai samat arvot omaava kuin itse. Näin ei aina ole. Juoko, käykö baareissa? Onko mitään arvomaailmaa vai esittää ulkoisesti. Mitä puhelimessa on ja somessa, onko naiskontakteja tai onko bi jne. Kannattaa silti säilyttää oma rauhallisuus ja usko omaan onnelliseen tulevaisuuteen, vaikka olisi kysymyksiä. Tutkimatta ei tiedä mitä toinen on, jos siihen haluaa kuluttaa aikaansa.

Hänellä puhelin aikalailla itsellään enkä sieltä ole nähnyt mitä touhuaa. Eikä tietysti minulle kuulukaan mutta voi kun joskus saisi katsoa hänen someaan.

Tuota bi hommaa olen miettinyt. Hän kovasti aina vitsailee homppelijutuilla ja hänellä kavereiden kanssa nuo omat inside juttunsa. En tiedä voisiko olla että sitten olisikin kiinnostunut myös miehistä muttei sitä oo myöntänyt koska häpeää tms.

Periaatteessa pettämiselle ei oikein oo edes aikaa. Ylitöissä hän kyllä on ollut mutta soitellut sieltä mulle välillä. Baareissa ei käy.

Ap

Puhelin joskus paljastaa, vaikkei sinne kai saisi katsoa. En usko siis että on bi, mistä lie asia tuli mieleen. Minkälaisia työkavereita on. Luultavasti silti menisi vapaalla jonnekin jos menisi. Leikkivätkö jotkut ihmiset kondomeilla, vaikkei petä, vaikea sanoa.

Miehiä vain työkavereina. No jos oikeasti pikaisilla kävisi niin kyllähän hän aina lähtee niille asioilleen, kaupassa käy ja sit puhuu pitkiä pätkiä puhelimessa omien sanojensa mukaan kavereilleen, sekin välillä mietityttänyt kun lähtenyt ulos puhumaan mutta taas toisaalta meillä tässä lapsia jotka ääntä pitää että voi siitäkin johtua. Tänään tiedossa juttutuokio, kaiken hän kyllä kiistää sen tiedän että pitäisi kyllä olla tosi hyvät todisteet että mitään voisin faktana hänelle iskeä tiskiin

Ap

Kahdella kaverilla se toinen on ollut mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keksikää parempia. Aina muka löytyy kortsu(ja) miehen taskusta. Jos totta niin ota kortsu pois ja laita tilalle ilmapallo. Siitä mies kyllä päättelee, että on jäänyt kiinni.

Mietin kyllä sitäkin että oisin sen ottanut mutta taas sit toisen taskujen tonkiminen pelkän intuition perusteella että jotain on meneillään niin en tiedä.... jos siis kyseessä on vaikka että runkkaa kortsun kaa. En tiedä, olen liian hyväuskoinen.

Ap

Vierailija
24/31 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläs huoli, täällä mun luona hän kulkee 'päiväkaffeella' 😉

Vierailija
25/31 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostat ap kissan pöydälle, ja puhut suoraan! Tule sitten tänne päivittämään, kuinka kävi!

Vierailija
26/31 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko vauvan kanssa reissussa?

Vierailija
27/31 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko vauvan kanssa reissussa?

Olen. Mielessä käynyt että siellä se nyt paneskelee meidän sängyssä ties kenen kanssa. Mutta jospa ei😬

Ap

Vierailija
28/31 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia otettu puheeksi mutta kuten ajattelinkin hän kieltää kaiken. Kortsu ollut juurikin runkkausta varten ja minä en luota häneen joten ihan sama mitä hän sanoo. Sit lähti vihaisena pois. Mitä nyt sitten ajattelisi, oon kuvitellut omiani sit varmaan. Nojoo, tästä nyt sit vielä talkoot saadaan

Ap

Vierailija
29/31 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kuukautta on kohta mennyt. Miten tarinanne on jatkunut, vieläkö ootte yhdessä.?

Minä en uskoisi alkuunkaan kondomi-runkkaus-seli-seliä.

Vierailija
30/31 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi kuukautta on kohta mennyt. Miten tarinanne on jatkunut, vieläkö ootte yhdessä.?

Minä en uskoisi alkuunkaan kondomi-runkkaus-seli-seliä.

Näin umpisurkeita ja lapsellisen huonosti rakennettuja provotarinoita ei kannattaisi nostella. Eikö sua hävetä väsäillä tällaista paskaa? Olet häpeäksi ammattitrolleille.

Vierailija
31/31 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jospa se suunnittelee sitä sun suurta haavetta mistä on ollut puhetta eli pääset sandwitsiin ja  varamiehelle on ne kortongit kun se pääsee tähtääjän paikalle ajamaan anukseen

kerro miten kävi