Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiat joita haluan ja en halua seksissä. Mies, miltä kuulostaa, huolisitko parisuhteeseen

Vierailija
15.10.2022 |

Olen nelikymppinen nainen ja "jouduin" sinkuksi piiiitkän parisuhteen jälkeen.

Tiedän jo mitä haluan, myös seksissä, mutta nykyajan vaatimuksista lukeneena mietin, kuinka omat mieltymykset noin niinkuin lähtökohtaisesti mätsää miesten mieltymyksiin... Joo ja tiedän että mieltymyksiä on erilaisia, mutta vastatkaa omasta puolestanne.

Eli

Tykkään:
-takaapäin
-olla alla
-peppujutut käy, jos mahdollinen pieni sotku ei haittaa, mitään huuhteluita en ala tekemään

En tykkää:
-olla päällä
-suuseksistä, kumminkaan päin
-pissa/kakkajutuista

Seksiä haluan alussa enemmän, myöhemmin ehkä kerta viikkoon piisaa, joskus useammin, joskus harvemmin.

No, tuomionne?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et menisi jatkoon. Bdsm kiinnostaa.

Vierailija
2/33 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä paha kun kummallakin listalla on n. 50/50 haluamiani asioita. m40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ongelmaa👍

Vierailija
4/33 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se on niin että ei jatkoon jos suuseksi on poissuljettu

Vierailija
5/33 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et menisi jatkoon. Bdsm kiinnostaa.

Minkälainen, avaatko vähän enemmän?

Vierailija
6/33 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kyllä paha kun kummallakin listalla on n. 50/50 haluamiani asioita. m40

Mitkä ne olivat, jos saa udella tarkennusta?

Vierailija
7/33 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käy. Suuseksi tohon tykkäämiseen ni olis täys kymppi. Onneks oma puoliso on aikalailla noin.

Vierailija
8/33 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä että suuseksissäkään mulle nyt niin tärkeää ole kuin nuoleminen. Suihin otot on sitä extraa sitten.

Vierailija
9/33 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten menee hyvin, mutta minä en lähde suttuiseen pyllyseksiin. 3-10 kertaa viikossa noita muita vaihtoehtoja kiitos.

Vierailija
10/33 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa joskun huuhdella perseenne että painatte käsisuihkun vaan reikää vasten ja suihkutatte. Se ei ole sen vaikeampaa ja puhdasta tulee eikä tunnu pahalta.

Vierailija
11/33 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin natsaa mun kaa.

Pidän kyllä suuseksistä varsinkin antavana osapuolena, mutta se perustuu pitkälle kokemukseen. Suulla saa yleensä naisen aika villiksi ja usein jatkoa seuraava yhdyntä muotoutuu myös minulle nautinnolliseksi.

Kyllä me saatais toisemme ihan hyvin tyydytettyä! Tahtikin riittää nykyisin, tosin välillä aamulla saattaa olla kovakin panetus!

Vierailija
12/33 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilkaa joskun huuhdella perseenne että painatte käsisuihkun vaan reikää vasten ja suihkutatte. Se ei ole sen vaikeampaa ja puhdasta tulee eikä tunnu pahalta.

En tiedä onko mulla jotenkin poikkeava anatomia, mutta ei mulla mene vesi tolla tavalla sisään, suihkuaa vaan sivuilta ympäriinsä. Ja olen kokeillut, monesti!

Enkä todellakaan ala työntämään käsisuihkua persuuksiini sisään.

Oikeasta peräruiskeesta on kokemusta vain synnärillä, ja se oli ikävä kokemus. Paska-vesiripulia tuli vähän väliä yli puolen tunnin ajan, ei todellakaan kaikki vesi siististi kerralla ulos :O

Tämä hankaluus ja huonot kokemukset on siis juuri se syy, miksi en huuhteluita ala tekemään.

sori jos too much information mutta kerroin nyt perusteluni suoraan.

Ap

Vierailija
13/33 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika hyvin mätsäisi. Asentovalikoima ok ja samoin määrä, peppujutuissa itselleni riittää että saan kevyttä sormetusta, ja annan myös mielelläni. Se olisi isoin miinus jos en saisi antaa suuseksiä, mutta saamapuolella en ole eläessäni koskaan ollutkaan joten ei olisi eroa nykyiseen. Mukava lisä tuohon (ja oikeaan seksielämääni) olisi silloin tällöin yhteiset itsetyydytyssessiot lähi- tai etäseksinä toinen toistaan katsellen, ehkäpä myös lelujen kanssa.

M52

Vierailija
14/33 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko mulla jotenkin poikkeava anatomia, mutta ei mulla mene vesi tolla tavalla sisään, suihkuaa vaan sivuilta ympäriinsä. Ja olen kokeillut, monesti!

Oikeasta peräruiskeesta on kokemusta vain synnärillä, ja se oli ikävä kokemus. Paska-vesiripulia tuli vähän väliä yli puolen tunnin ajan, ei todellakaan kaikki vesi siististi kerralla ulos :O

Tämä hankaluus ja huonot kokemukset on siis juuri se syy, miksi en huuhteluita ala tekemään.

Ap

Ei sitä tarvitse sisään työntää painaa vasten ja lämmin vesi tulvii sisään tuntuu mukavalta.

Vierailija
15/33 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

" jos mahdollinen pieni sotku ei haittaa, mitään huuhteluita en ala tekemään"

Nope, nope, nope. Huuhtelu on pakollinen. Vaikka se on ikävä tehdä, mutta kun tottuu siihen se menee nopeasti. Yleensä.

Vierailija
16/33 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei sitä tarvitse sisään työntää painaa vasten ja lämmin vesi tulvii sisään tuntuu mukavalta.

Ei kyllä tulvi. Ei ollenkaan. Roiskuu vaan ympäriinsä, tai jos pitää tiiviimmin perän suulla kiinni, ei tule yhtään vettä/roiskuu sitten hetken päästä taas ympäriinsä kun letkussa tarpeeksi painetta. Mutta ei mene siis mitään sisään. (Kuinka auki joidenkin perssilmä oikein on..? 😆)

Ap

Vierailija
17/33 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" jos mahdollinen pieni sotku ei haittaa, mitään huuhteluita en ala tekemään"

Nope, nope, nope. Huuhtelu on pakollinen. Vaikka se on ikävä tehdä, mutta kun tottuu siihen se menee nopeasti. Yleensä.

Itselleni nämä huuhtelut eivät siis käy, nope, nope, nope, eivät onnistu millään, joten tästä en tingi. Huuhteluita vaativan miehen kanssa sitten peppujutut jää kokonaan pois.

ap

Vierailija
18/33 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei kyllä tulvi. Ei ollenkaan. Roiskuu vaan ympäriinsä, tai jos pitää tiiviimmin perän suulla kiinni, ei tule yhtään vettä/roiskuu sitten hetken päästä taas ympäriinsä kun letkussa tarpeeksi painetta. Mutta ei mene siis mitään sisään. (Kuinka auki joidenkin perssilmä oikein on..? 😆)

Ap

Nämä vinkit on ihan pimeitä, en mitenkään pysty kuvittelemaan että normaaliin reikään saisi vettä noin ruiskutettua. Liekö joku trolli kun näitä kommentteja näkyy palstalla niin usein?

Vierailija
19/33 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ite oot aika onneton jos ei saa edes osumaan käsisuihkua kohdalleen. Et osaa varmasti naidakaan kunhan ähötät ja valitat.

Vierailija
20/33 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Nämä vinkit on ihan pimeitä, en mitenkään pysty kuvittelemaan että normaaliin reikään saisi vettä noin ruiskutettua. Liekö joku trolli kun näitä kommentteja näkyy palstalla niin usein?

Juu käsisuihkussa kun on yhtä pieni paine kuin vesilasissa. Mistä näitä i diootteja sikiää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän