Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ja olematon seksielämä

Vierailija
15.10.2022 |

Viimeksi ollut seksiä kesäkuun alussa. Puoliväkisin. Miehen puolelta siis.
Sen jälkeen syitä kieltäytymiseen ollut;
- väsymys
- työt
- stressi
- outo tuntemus peniksen varressa
- katsoin liian tarkkaan tätä outoa tuntemusta
- ei muistanut leikata kynsiä
- närästys
- Jääkiekko ottelun tuloksen masennus
Tänään syy oli liian kuumat löylyt että joutu ihan autolla lähtemään happea haukkaamaan. On jatkuvasti wa paikalla muttei vastaa minulle.
Kuinka tyhmänä miehet pitää vaimojaan?!

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on 4.5v kestänyt parisuhde. Meillä oli tuollainen tilanne keväällä ja kesän alussa, välillä miesystävääni panetti ja välillä ei sujunut millään. Huomasin miehen kiusaantuvan ja keksivän vaikka mitä tekosyitä. Tajusin sitten kesällä, että olen ollut nipottava m*lkku, ja olen tuonut henkisiä paineita kumppanille. Nyt meillä on mennyt noin 4kk paremmin - olen keskittynyt omaan hyvinvointiini ja itseni kehittämiseen enkä laita ahdistuneena jatkuvasti viestiä (etäsuhde). Olemme taas iloisia yhdessä, en valita ja keksi väkisin miehen käytöksestä korjattavaa. Kehun, yritän pysyä kiitollisena ja huumorintajuisena. Pidämme yhdessä hauskaa.

Ja nyt seksissä ei ole enää mitään ongelmaa, se on jopa parempaa ja intohimoisempaa kuin aiemmin.

En tarkoita tätä syyttävästi, mutta miehillä suhteen sisäiset ongelmat heijastuvat heti seksiin. Miehillä kun on tapana vältellä ja paeta ongelmia, eikä ratkoa yhdessä. 

N23

Unohtui: Olen antanut miehen olla mies ja haalia takaisin maskuliinista energiaansa. Annan hänen hoitaa asiansa, en paapo, kysyn hänen apuaan tarvittaessa jne. Vastapainona hoidan omaa feminiinistä energiaani, olen mm. kehittänyt itsetuntoani ja seksuaalisuuttani sekä kommunikoinut selkeämmin omista rajoistani. Balanssi.

N23

N23

Liikkistä, että täällä parikymppiset muutaman vuoden suhteen jälkeen antaa tosissaan ohjeita :D

Älä pilkkaa. Tunnetaidot ei katso ikää. T 50 v mamma

Vierailija
42/55 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko ap n bmi mikä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on 4.5v kestänyt parisuhde. Meillä oli tuollainen tilanne keväällä ja kesän alussa, välillä miesystävääni panetti ja välillä ei sujunut millään. Huomasin miehen kiusaantuvan ja keksivän vaikka mitä tekosyitä. Tajusin sitten kesällä, että olen ollut nipottava m*lkku, ja olen tuonut henkisiä paineita kumppanille. Nyt meillä on mennyt noin 4kk paremmin - olen keskittynyt omaan hyvinvointiini ja itseni kehittämiseen enkä laita ahdistuneena jatkuvasti viestiä (etäsuhde). Olemme taas iloisia yhdessä, en valita ja keksi väkisin miehen käytöksestä korjattavaa. Kehun, yritän pysyä kiitollisena ja huumorintajuisena. Pidämme yhdessä hauskaa.

Ja nyt seksissä ei ole enää mitään ongelmaa, se on jopa parempaa ja intohimoisempaa kuin aiemmin.

En tarkoita tätä syyttävästi, mutta miehillä suhteen sisäiset ongelmat heijastuvat heti seksiin. Miehillä kun on tapana vältellä ja paeta ongelmia, eikä ratkoa yhdessä. 

N23

Unohtui: Olen antanut miehen olla mies ja haalia takaisin maskuliinista energiaansa. Annan hänen hoitaa asiansa, en paapo, kysyn hänen apuaan tarvittaessa jne. Vastapainona hoidan omaa feminiinistä energiaani, olen mm. kehittänyt itsetuntoani ja seksuaalisuuttani sekä kommunikoinut selkeämmin omista rajoistani. Balanssi.

N23

N23

Ihanaa! Olet selkeästi tutustunut noihin energioihin. Maskuliini ja fem. Kiehtova juttu. Ja kun ne saa pelaamaan yhteen😊

Vierailija
44/55 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulkaas. Minä oon saanu viimeks pitkäaikaisen kumppanini k****a ottaa suihin joskus vuoden alussa. Että repikää siitä! Ja saa nähdä saanko enää.

Vierailija
45/55 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N23

N23

N23

Liikkistä, että täällä parikymppiset muutaman vuoden suhteen jälkeen antaa tosissaan ohjeita :D

Lapsellista. Kukaan ei olekaan väittänyt, että tietäisin suhteista enemmän kuin vanhempi sukupolvi. Mutta keskityitkö ollenkaan viestini sisältöön, vaiko pelkästään ikään? Olisitko keskittynyt itse viestiin, jos en olisi maininnut ikääni? Muuttuisiko sisältö? Tai muuttuisiko se, jos minulla olisi lapsia, olisin kolmekymppinen jne. Meillä ei ole mikään leikkisuhde.

Ehkä katkerien av-mammojen kannattaisi pysyä avoimina ja ottaa kaikenlaisia vinkkejä vastaan, niin ei tarvitsisi täällä jatkuvasti avautua omasta p*skasta parisuhteesta. ;)

N23

Vierailija
46/55 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hörönaurut.

T. Sirkka-Liisa

Vierailija
47/55 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap miten homma on edennyt, tuliko mies illalla kotiin? Lähditkö itse jonnekin? Mikä on tilanne nyt?

Vierailija
48/55 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei edes anna mitään syitä, perääntyy vaan. Huomasin, että oli erektiohäiriöitä jo pitkään ennen seksin loppumista. Ei halua puhua aiheesta. Viimeisestä kerrasta on 7 vuotta.

N 48v

Vierailija
49/55 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei edes anna mitään syitä, perääntyy vaan. Huomasin, että oli erektiohäiriöitä jo pitkään ennen seksin loppumista. Ei halua puhua aiheesta. Viimeisestä kerrasta on 7 vuotta.

N 48v

Miksi pysyt suhteessa? Oletko ottanut asian puheeksi? Jos seksi on tärkeä asia, niin en tuhlaisi elämääni tuollaiseen suhteeseen.

Vierailija
50/55 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli kotiin ja oli mennyt kauppaan. Syytä ei osannut kertoa miksei vastannut. Saa kai sitä rauhassa kaupassa olla vastas hyökkäävästi. Ja seksiä ei halua kun sitä kinuan jatkuvasti!? Otin tuplatyövuoron tälle päivälle etten nyt häiritse jatkuvalla kinuamisella herran päivää.

Vierailija
51/55 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N 48v

Miksi pysyt suhteessa? Oletko ottanut asian puheeksi? Jos seksi on tärkeä asia, niin en tuhlaisi elämääni tuollaiseen suhteeseen.

Kuten sanoin ei suostu puhumaan. Meillä nuorin on 8-vuotias. En halua vielä rikkoa perhettä tämän asian takia.

Vierailija
52/55 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelle että hankit muualta.

Vierailija
53/55 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen nainen ap:n miehellä. Tuossa tilanteessa hankkisin itsekin suhteen hyvällä omallatunnolla. Jos suhde on avoin, sen pitää olla sitä molemmille.

Selvästi on. Koska kaikki muukin elämässä on vähän paskaa.

Mutta kuka liki 50-v naisen nyt salarakkaaksi ottaisi joka ollut yhden miehen kanssa koko elämänsä aikana. Minun seksiviettini on vaan kiihtynyt koko ajan, ei mitään tylsistymisongelmia vaan päinvastoin tekisin märkähaarana vaikka mitä.

Yli viisikymppisen naisen kokemuksella vakuutan että ottajia löytyy jos sielle tielle haluat lähteä. Moni samanikäinen, nuorempi ja vanhempi mies ottaisi halukkaan aikuisen naisen mielellään salarakkaaksi, sekin ettet ole lennellyt kukasta kukkaan on pelkkää plussaa.

Vierailija
54/55 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin!!! Kuulostaa erittäin hyvältä.

t M50

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen nainen ap:n miehellä. Tuossa tilanteessa hankkisin itsekin suhteen hyvällä omallatunnolla. Jos suhde on avoin, sen pitää olla sitä molemmille.

Selvästi on. Koska kaikki muukin elämässä on vähän paskaa.

Mutta kuka liki 50-v naisen nyt salarakkaaksi ottaisi joka ollut yhden miehen kanssa koko elämänsä aikana. Minun seksiviettini on vaan kiihtynyt koko ajan, ei mitään tylsistymisongelmia vaan päinvastoin tekisin märkähaarana vaikka mitä.

Yli viisikymppisen naisen kokemuksella vakuutan että ottajia löytyy jos sielle tielle haluat lähteä. Moni samanikäinen, nuorempi ja vanhempi mies ottaisi halukkaan aikuisen naisen mielellään salarakkaaksi, sekin ettet ole lennellyt kukasta kukkaan on pelkkää plussaa.

Vierailija
55/55 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N 48v

Miten ihmeessä pystyt olemaan suhteessa ? Itselläni tekee jo se, että rakastellaan noin kerran viikossa pahaa, haluaisin enemmän. Ja siis nainen olen. On nämä suhdeasiat kyllä niin haastavia ja varmasti ne erektiohäiriöt on miestäsi vaivannut, mutta se puhumattomuus on kaikesta pahinta. Itse olen myös miehen kanssa, jolle puhuminen on aivan älyttömän vaikeata.

Kaikkea hyvää Sinulle.

N49

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän