Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ja olematon seksielämä

Vierailija
15.10.2022 |

Viimeksi ollut seksiä kesäkuun alussa. Puoliväkisin. Miehen puolelta siis.
Sen jälkeen syitä kieltäytymiseen ollut;
- väsymys
- työt
- stressi
- outo tuntemus peniksen varressa
- katsoin liian tarkkaan tätä outoa tuntemusta
- ei muistanut leikata kynsiä
- närästys
- Jääkiekko ottelun tuloksen masennus
Tänään syy oli liian kuumat löylyt että joutu ihan autolla lähtemään happea haukkaamaan. On jatkuvasti wa paikalla muttei vastaa minulle.
Kuinka tyhmänä miehet pitää vaimojaan?!

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen nainen ap:n miehellä. Tuossa tilanteessa hankkisin itsekin suhteen hyvällä omallatunnolla. Jos suhde on avoin, sen pitää olla sitä molemmille.

Selvästi on. Koska kaikki muukin elämässä on vähän paskaa.

Mutta kuka liki 50-v naisen nyt salarakkaaksi ottaisi joka ollut yhden miehen kanssa koko elämänsä aikana. Minun seksiviettini on vaan kiihtynyt koko ajan, ei mitään tylsistymisongelmia vaan päinvastoin tekisin märkähaarana vaikka mitä.

Vierailija
22/55 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen nainen ap:n miehellä. Tuossa tilanteessa hankkisin itsekin suhteen hyvällä omallatunnolla. Jos suhde on avoin, sen pitää olla sitä molemmille.

Mutta kuka liki 50-v naisen nyt salarakkaaksi ottaisi joka ollut yhden miehen kanssa koko elämänsä aikana. Minun seksiviettini on vaan kiihtynyt koko ajan, ei mitään tylsistymisongelmia vaan päinvastoin tekisin märkähaarana vaikka mitä.

Kysy Allulta tuolta toisesta ketjusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule kysyntää olisi vaikka miten paljon!

Vierailija
24/55 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen eronnut tuollaisesta liitosta. Nyt minulla on sellainen kumppani, jolla ei ole jatkuvasti vaikeeta ja hankalaa. Eksäkin sai hankittua suhteen, jossa ei tarvitse puuhailla mitään.

Vierailija
25/55 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset käyttävät ihan samantyyppisiä selityksiä kun eivät vaan halua seksiä - ainakaan sen miehen kanssa. Miehet varmaan tekevät samaa, kun eivät syystä tai toisesta halua enää vaimon kanssa lähempiin tekemisiin. Joku ongelma nyt tuntuu olevan, onko se sitten erektiovaikeuksia vaiko joku, jonka kanssa erektio pelittää niin hyvin ettei kotona enää huvita. Tuo lähtö autolla happea haukkaamaan saunan jälkeen vaikuttaa vähän siltä että on pitänyt päästä soittamaan jollekulle.

Keskustelemalla voisi tämäkin ehkä selvitä.

No mitäpä luulet tuosta keskustelusta? On yritetty moneen kertaan ja ne syyt luettelin jo aloituksessa.

Ja selvästi on kontaktissa jonkun kanssa puhelimitse parastaikaa. Mun viesteihin ei vastaa saati puheluihin. Tää hapenotto on kestänyt nyt n 2h.

Eksä kun lähti tuollaiselle hapenottoreissulle, tuli sieltä takaisin ilmoittaen, että haluaa erota. Syy oli, ettei hänellä ole aikaa panostaa suhteeseen. Ja seksielämä oli tosiaan kuollut. Voi olla, että pääset tyypistä eroon.

Vierailija
26/55 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pointti on kumminkin että mitä sinä haluat, ja jos et saa sitä, miten suhteen näkymät. Tosin pariterapiassa ja seksuaaliterapiassa hoidettavissa oleva asia, mutta vaatii molempien halun muutokseen.

Mihin tarvitaan kallista terapeuttia syhin jotka ovat selviä?

Mies ei halua puolisoon ja/tai on toinen.

Raukkamainen, ressukka mies ei sitä vaan saa sanottua.

Terapeutit ja syyllistäminen jäisi tässäkin tapauksessa naiselle. Varaa ajat, pohdi, itke, miksi, kenen syy, avaudu, tee tehtävät.

Ja mies leijuu syiden ja ratkaisujen ohi kun ei saanut suutaan aukaistua.

Monet pettävät ihmiset, niin miehet kuin naiset rakastavat puolisoaan. Se sivusuhde on vain laastari. Moni haluaisin korjata suhteen, mutta suhde on joskus sen verran jo heikentynyt ettei sitä pysty korjaamaan omin päin. Siksi on neutraalit terapeutit. Sukulaisilla on omat intressit mukana.

Moni ON pariterapiassa saanut apua ja voinut jatkaa suhdetta jos on halunnut. 

Terapiassa voi käsitellä niitä vaihtoehtoja ja joskus päädytään eroon, mikä ei ole aina huono asia.

Olennaista lienee tietoinen toiminta ja tietoiset valinnat, sen sijaan että ajelehditaan vuodesta toiseen onnettomassa liitossa.

Pettäjä ei kykene rakastamaan ketään muuta kuin itseään ja pettäjät jätetään samantien ilman terapioita.

Vierailija
27/55 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatiin emännän kans kunnon naurut, tsemppiä! :' D

Yhdessäkö te av'tä luette vai luetko sille ääneen?

Vierailija
28/55 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pointti on kumminkin että mitä sinä haluat, ja jos et saa sitä, miten suhteen näkymät. Tosin pariterapiassa ja seksuaaliterapiassa hoidettavissa oleva asia, mutta vaatii molempien halun muutokseen.

Mihin tarvitaan kallista terapeuttia syhin jotka ovat selviä?

Mies ei halua puolisoon ja/tai on toinen.

Raukkamainen, ressukka mies ei sitä vaan saa sanottua.

Terapeutit ja syyllistäminen jäisi tässäkin tapauksessa naiselle. Varaa ajat, pohdi, itke, miksi, kenen syy, avaudu, tee tehtävät.

Ja mies leijuu syiden ja ratkaisujen ohi kun ei saanut suutaan aukaistua.

Monet pettävät ihmiset, niin miehet kuin naiset rakastavat puolisoaan. Se sivusuhde on vain laastari. Moni haluaisin korjata suhteen, mutta suhde on joskus sen verran jo heikentynyt ettei sitä pysty korjaamaan omin päin. Siksi on neutraalit terapeutit. Sukulaisilla on omat intressit mukana.

Moni ON pariterapiassa saanut apua ja voinut jatkaa suhdetta jos on halunnut. 

Terapiassa voi käsitellä niitä vaihtoehtoja ja joskus päädytään eroon, mikä ei ole aina huono asia.

Olennaista lienee tietoinen toiminta ja tietoiset valinnat, sen sijaan että ajelehditaan vuodesta toiseen onnettomassa liitossa.

Pettäjä ei kykene rakastamaan ketään muuta kuin itseään ja pettäjät jätetään samantien ilman terapioita.

Ei ihan kai noin yksinkertaista, onneksi, terveisin pettäjä ja petetyksi tullut.  

Vierailija
29/55 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohduttaako yhtään tieto, ettei meillä ole seksiä ollut 9 vuoteen?

Muuten tullaan toimeen suurimman osan ajasta.

Vierailija
30/55 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita viesti, että haluat eron.

Niin lyhyt, että näkyy lukitusnäytöltä.

Eiköhän kohta vastaa. Ja eronhan sinä haluat?

Vierailija
31/55 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samantyylisiä selityksiä kuin AP sain minäkin 20 vuotisen avioliiton aikana. Erottuani selvisi mistä haluttomuus johtui, hän oli kiinnostunut lapsista, hyväksikäyttö tyttäriämme. Kuvottavaa!

Vierailija
32/55 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko mies on tullut?

Lähde nyt itseksesi käymään baarissa, on lauantai. Huomaat, että muita miehiä on tarjolla. Älä istu kotona odottamassa pettäjää.

Vierailija
33/55 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samantyylisiä selityksiä kuin AP sain minäkin 20 vuotisen avioliiton aikana. Erottuani selvisi mistä haluttomuus johtui, hän oli kiinnostunut lapsista, hyväksikäyttö tyttäriämme. Kuvottavaa!

Amputoithan sairaalta heiluvan?

Saiko rangaistuksen?

Vierailija
34/55 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaisin itse käyttäytymään vähän vastaavasti. Aina kun tulisi viesti, lukisin sitä hymyillen, tottakai salailisin että mies ei muka huomaa. En ehdottaisi enää seksiä. Alkaisin käydä omilla menoilla jne. Varmasti mies suuttuisi ja epäilisi.

Vierailija
35/55 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun palstaa kuuntelee, niin naiset tuntuu olevan puutteessa😑

Niin se maailma muuttuu

Mies54v

Vierailija
36/55 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaisin itse käyttäytymään vähän vastaavasti. Aina kun tulisi viesti, lukisin sitä hymyillen, tottakai salailisin että mies ei muka huomaa. En ehdottaisi enää seksiä. Alkaisin käydä omilla menoilla jne. Varmasti mies suuttuisi ja epäilisi.

Lapsellista pelailua. Oven pystyy sulkemaan lopullisesti. Ilmoittaa miehelle et se on moro. Lumosta saa nopeasti vara kämpän.

Vierailija
37/55 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 4.5v kestänyt parisuhde. Meillä oli tuollainen tilanne keväällä ja kesän alussa, välillä miesystävääni panetti ja välillä ei sujunut millään. Huomasin miehen kiusaantuvan ja keksivän vaikka mitä tekosyitä. Tajusin sitten kesällä, että olen ollut nipottava m*lkku, ja olen tuonut henkisiä paineita kumppanille. Nyt meillä on mennyt noin 4kk paremmin - olen keskittynyt omaan hyvinvointiini ja itseni kehittämiseen enkä laita ahdistuneena jatkuvasti viestiä (etäsuhde). Olemme taas iloisia yhdessä, en valita ja keksi väkisin miehen käytöksestä korjattavaa. Kehun, yritän pysyä kiitollisena ja huumorintajuisena. Pidämme yhdessä hauskaa.

Ja nyt seksissä ei ole enää mitään ongelmaa, se on jopa parempaa ja intohimoisempaa kuin aiemmin.

En tarkoita tätä syyttävästi, mutta miehillä suhteen sisäiset ongelmat heijastuvat heti seksiin. Miehillä kun on tapana vältellä ja paeta ongelmia, eikä ratkoa yhdessä. 

N23

Vierailija
38/55 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on 4.5v kestänyt parisuhde. Meillä oli tuollainen tilanne keväällä ja kesän alussa, välillä miesystävääni panetti ja välillä ei sujunut millään. Huomasin miehen kiusaantuvan ja keksivän vaikka mitä tekosyitä. Tajusin sitten kesällä, että olen ollut nipottava m*lkku, ja olen tuonut henkisiä paineita kumppanille. Nyt meillä on mennyt noin 4kk paremmin - olen keskittynyt omaan hyvinvointiini ja itseni kehittämiseen enkä laita ahdistuneena jatkuvasti viestiä (etäsuhde). Olemme taas iloisia yhdessä, en valita ja keksi väkisin miehen käytöksestä korjattavaa. Kehun, yritän pysyä kiitollisena ja huumorintajuisena. Pidämme yhdessä hauskaa.

Ja nyt seksissä ei ole enää mitään ongelmaa, se on jopa parempaa ja intohimoisempaa kuin aiemmin.

En tarkoita tätä syyttävästi, mutta miehillä suhteen sisäiset ongelmat heijastuvat heti seksiin. Miehillä kun on tapana vältellä ja paeta ongelmia, eikä ratkoa yhdessä. 

N23

Unohtui: Olen antanut miehen olla mies ja haalia takaisin maskuliinista energiaansa. Annan hänen hoitaa asiansa, en paapo, kysyn hänen apuaan tarvittaessa jne. Vastapainona hoidan omaa feminiinistä energiaani, olen mm. kehittänyt itsetuntoani ja seksuaalisuuttani sekä kommunikoinut selkeämmin omista rajoistani. Balanssi.

N23

N23

Vierailija
39/55 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N23

Unohtui: Olen antanut miehen olla mies ja haalia takaisin maskuliinista energiaansa. Annan hänen hoitaa asiansa, en paapo, kysyn hänen apuaan tarvittaessa jne. Vastapainona hoidan omaa feminiinistä energiaani, olen mm. kehittänyt itsetuntoani ja seksuaalisuuttani sekä kommunikoinut selkeämmin omista rajoistani. Balanssi.

N23

N23

Liikkistä, että täällä parikymppiset muutaman vuoden suhteen jälkeen antaa tosissaan ohjeita :D

Vierailija
40/55 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oo

Vierailija kirjoitti:

N23

N23

N23

Liikkistä, että täällä parikymppiset muutaman vuoden suhteen jälkeen antaa tosissaan ohjeita :D

Sama fiilis tuli

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä