Monta kahvipakettia teiltä löytyy kaapista nyt tällä hetkellä?
Kommentit (69)
Ei ensimmäistäkään, ei ole koskaan ollut eikä tule olemaan
Vierailija kirjoitti:
Huomatkaa, että joku Juhla Mokka ei ole kahviksi laskettava tuote.
Mikähän siinä on vikana? aivan älyttömän hyvää,kun tykkää ihan tavallisesta,mutta hyvästä suomalaisesta kahvista...makuasioita tietysti
8.
On hamstrattu kahvitarjouksista.
Stressi on nostanut kahvinjuontini kaksinkertaiseksi.
Kopi Luwak:ia löytyy muutama kymmenen purkkia.
10. Hamstraan aina kun osaa tarjous
Puoli purkkia kofeiinitonta pikakahvia. :)
Minulta löytyy yksi avaamaton joka on paulingin vaniljia kahvia sekä avattuna on juhlamokka samettinen kahvipaketti. Juon kahvia kotona vain silloin kun minulla on vapaapäivä joten ostan siksi kalliimpia kahveja kun sitä kahvia menee niin vähän minulla.
M31
Vierailija kirjoitti:
Kahvipapuja löytyy 5kg. Vain ääliöt käyttää valmiiksi jauhettua weetee kahvia.
Olen lukenut sekä sivistynyt rouvashenkilö ja minulla on vain kahvinpapuja jotka kissani on ulostanut. Vain weetee juo peruspavuista jauhettua kahvia.
Kaksi purkkia pikakahvia ja paketti kokonaisia papuja.
Yksi purkillinen murukahvia.
Ei tule jätettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
yksi avattu
Yleensä on ostettu tarjouksesta kaksi satsia (niitä 3 kympillä), eli olisi 6 pakettia, mutta nyt ei ole osunut tarjouksia kohdalle.Minkälainen ihminen ostaa tarjouskahvia?? Jotain kaameeta roskaa?
Minä ostan tarjouskahvia, koska tykkään niistä kaupunkikahveista. Reykjavikista, Pariisista jne. Ne ovat vähän väliä tarjouksessa ja itse asiassa tällä hetkellä halvimmasta päästä kahveja, vaikka aiemmin olivat melkein kalleimpia.
Meillä on tällä hetkellä kolme (keltainen ja tumma Brazil sekä Reykjavik). Lisäksi yksi Juhla Mokka, jonka mies vie maanantaina töihin.
Ostan yleensä palkkapäivänä monta kahvipakettia, mutta tällä viikolla en ole niin tehnyt. Patistin miehen kauppaan, eikä hän ostanut kahvia, vaikka hän sitä eniten juo. Minä kustannan perheelle laivareissun syömisineen ja karkkiostoineen syyslomalla, mies saa nyt pari kertaa ainakin ostaa ruuat kotosalla.
Minä olen hamstrannut kahvia vuosien mittaan aika paljon koska pelkään että kahvi loppuu tai se kallistuu paljon. Varastossa on säilössä nyt noin 500 pakettia juhlamokkaa, olen ostellut niitä tässä 10 vuoden aikana tarjouksesta aika ison läjän. Vaikka kahvissa päiväys menee niin se ei pilaannu.
En ole ostanut kahvia lisää nyt vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto, voin vaan kuvitella minkälainen tulehtuneen välilihan aromi leviää suuhun kun AP laittaa sen viimeisen neljä vuotta härskiintyneen kultakatriinan tulille.
Vakuumipakattu, kuivassa, viileässä säilytetty ilmalta,, kosteudelta ja valolta suojattu paketti säilyy käytännössä ikuisesti. Parasta ennen merkintä kertoo vain kuinka pitkään valmistaja takaa, että kaikki aromit ovat tallella, eikä tuote ole menettänyt makua tai muuttanut koostumusta.
Järjen käyttö on sallittua kommentoinnissakin.
Just nyt 0 kahvipakettia. Kahvikapseleita sen sijaan löytyy.
Hienoa, että sinäkin saat tuntea olevasi hyvä jossain.