Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menee hermo miehen yösyömiseen

Vierailija
15.10.2022 |

Tuo mielihalusyöminen tulee kalliiksi.

Sanoin miehelleni, että niin pitkään syö ylimääräisen perunan ja kananmunan illallisella, ettei illalla ja yöllä juosta jääkaapilla.

Perunan ja kananmunan määrää lisätään niin pitkään, että loppuu epäterve jääkapilla juokseminen.

Saadaan edes syömärytmi kohdalleen.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattas mitata ferritiini ja kilppari.

Vierailija
22/25 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puutu miehen syömisiin. Usein hän tekee yöllä voileipää. Tehköön, mitä se minulle kuuluu! Hän ei vastaavasti syö aamupalaa yleensä ikinä. Omapa on asiansa, en ryhdy aikuista miestä paapomaan ja opettamaan.

Itse en ikinä syö yöllä, en edes jouluna. Haluan syödä päivälliseni ajoissa, viimeistään klo 19, ja sen jälkeen ei tee mieli syödä yhtään mitään. Aamulla on aina nälkä ja syön kunnon aamupalan. Tämä on minun tapani, miehellä on eri tavat, se suotakoon hänelle.

Miksi kenenkään kuuluisi puuttua toisen aikuisen ihmisen syömisiin, millään tavalla?! En ymmärrä! Tuolla keinoinko niitä "mieslapsia" syntyy? Mies kantakoon itse vastuunsa syömisistään. Jos se tarkoittaa yösyömistä, olkoon sitten niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain lihavat syövät illalla ja yöllä.

Ruoka on ollut pakosta päivällä liian kevyttä ja siitä onnsaatu liian vähän oikeita aineita.

Vierailija
24/25 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

NOrmaalipainoiset ei syö väli- tai iltapaltoja.

Normaalipainoiset syö oikeaa ruokaa riittävästi.

Vierailija
25/25 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia on mennyt vakavaksi. Mt-ongelmia ollut aiemminkin kyllä, burn-out, lapsuustraumaa. Nyt tämän takia lääkitystä lisätty ja kovasti odotan terapiaan pääsyä. En pääse tästä asiasta eteenpäin omin voimin. Vertaistukea pyydän😢

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi