Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jalkakäytävillä ajavat autot, aaarggh!

Vierailija
15.10.2022 |

Mikä siinä on, että pitää ajaa jalkakäytävällä? Tai kerrostalon tai rivarin edessä menevällä pelastustiellä?

Ja ei varota jalankulkijoita yhtään. Mikä tällaisia ihmisiä vaivaa?

Juuri äsken olin viemässä roskia, kun kulman takaa (meillä on sokkeloinen taloyhtiörykelmä) tuli auto ja varmasti kovempaa kuin 10km/h. Ja kehtasi vielä ajaa ihan liki ja ohi. Tässä kohtaa ei ole kuin hiekkakäytävä, ei edes mikään asfaltoitu pelastustie.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sinne kämpille on välillä viedä tai tuoda tavaroita. Meille ainakaan ei edes tule parempia katuja rapun eteen kuin sellainen pelastustie.

Vierailija
2/10 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vikipediasta lainattu

"Jalkakäytävä on jalankulkijoille varattu alue esimerkiksi tien tai kadun laidassa. Taajamissa se on tavallisesti hieman korkeammalla kuin ajorata, josta se yleensä on erotettu reunakiveyksellä. Taajamien ulkopuolella maantien vierellä kulkee usein yhdistetty pyörätie ja jalkakäytävä. Wikipedia"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa ajaa liki kunhan ei päälle tule. 

Mä kävelin kerran varmaan parisataa metriä auton edellä ulkoilureitillä. Siellä se perässä tuli, en tiedä miksi. En pitänyt kiirettä.

Vierailija
4/10 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko ja pakko, mutta mikä pakko on ajaa lujaa ja varomatta muita??

Vierailija
5/10 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kävelin kerran varmaan parisataa metriä auton edellä ulkoilureitillä. Siellä se perässä tuli, en tiedä miksi. En pitänyt kiirettä.

Mulqquko oot? Saitko jotain mielihyvää tuosta?

Vierailija
6/10 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Raision keskustassa ihan villi meininki. Autot ajaa jalkakäytävillä, talojen välistä, torilla jossa on pubi. Liikkeenharjoittajat pitävät autojaan koko päivän ikkunoidensa edessä. Jopa Mehiläisen ruokalähetti vanhuksille oikaiseen kapeiden kujien, talojen välistä. Huh, huh. Poika meinasi jäädä sähköpotkulaudalla alle. Läheltäpiti tilanteita on paljon. Uskomatonta typeryyttä autoilijoilta. Tuntuu, ettei kukaan välitä.

Vierailija
7/10 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi kerran niin, kun lähdin töihin. Asutaan kävelytien varrella, kääntöpaikka siinä vieressä. Paku oli kääntynyt ilmeisesti risteystä liian aikaisin ja päätyi kääntöpaikalle. Sen sijaan että olisi kääntynyt ja ajanut ajotietä seuraavaan risteykseen, niin päättikin oikaista kävelytietä. Satuin just siihen kävelytiellesamaan aikaan ja irvistin sille kuskille. Sehän avasi ikkunan, että mikä vaivaa, johon vaan tokasin vihasesti, että tämä on kyllä kävelytie. Eipä sanonut enää muuta. Veetuttaa tollaset ääliöt.

Vierailija
8/10 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulqquko oot? Saitko jotain mielihyvää tuosta?

Mä olen tehnyt ihan samoin! Oli talvi, molemmilla puolilla kinokset. Kyseessä iso rivitaloalue, jolla taksi puikkelehti. Ei kuitenkaan sellaista tietä, jonka varrella olisi ollut asuntoja vaan alueen takana menevää hiekkatietä joka johti sekä maantielle että toiselta puolelta metsäpoluille. Kyseessä oli kuitenkin sellainen tie, jossa moottoriajoneuvoilla ajo on kielletty.

Työnsin vaunuja, ja tämä mulqvisti kuski ilmeisesti ajatteli että pistän vipinää kinttuihin. En pistänyt. Minä olin oikeassa paikassa, taksi ei.

Vierailija
9/10 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en väistä ketään, joka ajelee kävelytiellä. Toinen joka ottaa päähän, on nämä jotka ajavat punasissa valoissa suojatielle. Kerran koputin ikkunaan ja kysyin, että tiedätkö missä olet? Peruutti suojatien taakse.

Vierailija
10/10 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi