Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi saakeli, ukko alkoi pelata jääkiekkopeliä ja minä olin ajatellut meille leffailtaa

Vierailija
15.10.2022 |

Täällä kuuntelen nyt sitten jääkiekkopelin rasittavia peliääniä, jotka raikaa olkkarista, enkä pääse itse katsomaan telkkaria.

Ehdotin ukolle, että olisi pelannut vasta huomenillalla, kun itselläni on menoa ystäväni kanssa, tai maanantaina, kun olen töissä ja mies vapaalla, mutta ei. Pitää pelata just nyt.

Hohhoijaa.

Istun keittiössä, syön popcorneja ja vietän iltaa nyt sitten täällä av:lla. Great.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde johonkin panemaan.

Vierailija
2/26 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde johonkin panemaan.

:D

No en lähde. Mutta kommentti pisti naurattamaan, kiitos siitä :D

ap

Vierailija
4/26 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

voithan sinä katsoa jotain typerää nyyhkyleffaa sillä kännykällä, millä palstailet

Vierailija
5/26 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voithan sinä katsoa jotain typerää nyyhkyleffaa sillä kännykällä, millä palstailet

No onko vähän ankeeta tihrustaa niska kenossa kännykän ruudulta... o_O jääkiekkomökä taustalla kruunaamassa "nautintoa"...

ap

Vierailija
6/26 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita black metallia soimaan ja vedä kännit

Vierailija
7/26 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, että nyt se on loppu ja siirrät sian ulkoruokintaan. Meillä ei tulisi kuulonkaan jääkiekkopelin pelaaminen silloin kun talon nainen katsoo televisiota.

Vierailija
8/26 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierettääkö pop cornit sua? Jos pierettää, niin saanko tulla haistelemaan päästöjäsi? Siinä olisi sullekin tekemistä.

Yst. Terv. Pieruimuri

Vierailija
9/26 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei oikeastaan huono idea :D

En kyllä juurikaan ole kuunnellut koskaan black metallia, joten olisko ehdottaa jotain hyvää, mitä alan luukuttaa...?

ap

Vierailija
10/26 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet sinne alasti ja sanot että nyt nussutellaan. Jos mies on täysin normaali niin pelaaminen loppuu siihen.

m38

Vierailija
11/26 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vedä veitsellä kurkku auki ja sano et luistin viilsi

Vierailija
12/26 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pierettääkö pop cornit sua? Jos pierettää, niin saanko tulla haistelemaan päästöjäsi? Siinä olisi sullekin tekemistä.

Yst. Terv. Pieruimuri

Valitettavasti ei pieretä. Tuo tullessas jotain hyvää texmex-safkaa, jossa on papuja, sit olis saumaa ilmavaivoille.

ap

Vierailija
13/26 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei oikeastaan huono idea :D

En kyllä juurikaan ole kuunnellut koskaan black metallia, joten olisko ehdottaa jotain hyvää, mitä alan luukuttaa...?

ap

The Black Satans - Satans from Hell. Kannattaa katsoa myös musiikkivideo - oleellinen osa kokemusta.

Vierailija
14/26 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menet sinne alasti ja sanot että nyt nussutellaan. Jos mies on täysin normaali niin pelaaminen loppuu siihen.

m38

Ääähh... Haluisin katella leffaa.

Vai siis meinaatko, että vaan harhauttasin? 🤔 Ja kun mies on sulkenut kiekkopelin, sanonkin että ei vaiskaan ja rynnistän sieppaamaan kaukosäätimen...?

ap

Vierailija
15/26 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen töllötin tai läppäri taloon?

Vierailija
16/26 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun valitsee mieslapsen, saa mieslapsen :(

Vierailija
17/26 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m38

Vai siis meinaatko, että vaan harhauttasin? 🤔 Ja kun mies on sulkenut kiekkopelin, sanonkin että ei vaiskaan ja rynnistän sieppaamaan kaukosäätimen...?

ap

Mitä vikaa nussuttelussa on? Kun tarkemmin ajattelen niin pysy vaan siellä keittiössä popcornia mussuttamassa.

m38

Vierailija
18/26 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika köyhää jos löytyy vaan yks telkkari.

Vierailija
19/26 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika köyhää jos löytyy vaan yks telkkari.

Minulla ei ole yhtäkään. Monitoreilla olen pärjännyt hyvin jo vuosikaudet.

Vierailija
20/26 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m38

ap

Mitä vikaa nussuttelussa on? Kun tarkemmin ajattelen niin pysy vaan siellä keittiössä popcornia mussuttamassa.

m38

No ei mitään, mutta halusin viettää leffailtaa, ja sä ehdotat nussuttelua. Miten sen pitäisi lohduttaa mua? Palkitsisin miehen siitä että hän itsekkäästi haluaa viettää lauantai-illan pelaamalla, kun voisi pelata huomenna ja maanantainakin vaikka koko päivän, kun mä en ole kotona.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän