Voi saakeli, ukko alkoi pelata jääkiekkopeliä ja minä olin ajatellut meille leffailtaa
Täällä kuuntelen nyt sitten jääkiekkopelin rasittavia peliääniä, jotka raikaa olkkarista, enkä pääse itse katsomaan telkkaria.
Ehdotin ukolle, että olisi pelannut vasta huomenillalla, kun itselläni on menoa ystäväni kanssa, tai maanantaina, kun olen töissä ja mies vapaalla, mutta ei. Pitää pelata just nyt.
Hohhoijaa.
Istun keittiössä, syön popcorneja ja vietän iltaa nyt sitten täällä av:lla. Great.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Lähde johonkin panemaan.
:D
No en lähde. Mutta kommentti pisti naurattamaan, kiitos siitä :D
ap
voithan sinä katsoa jotain typerää nyyhkyleffaa sillä kännykällä, millä palstailet
Vierailija kirjoitti:
voithan sinä katsoa jotain typerää nyyhkyleffaa sillä kännykällä, millä palstailet
No onko vähän ankeeta tihrustaa niska kenossa kännykän ruudulta... o_O jääkiekkomökä taustalla kruunaamassa "nautintoa"...
ap
laita black metallia soimaan ja vedä kännit
Sanot, että nyt se on loppu ja siirrät sian ulkoruokintaan. Meillä ei tulisi kuulonkaan jääkiekkopelin pelaaminen silloin kun talon nainen katsoo televisiota.
Pierettääkö pop cornit sua? Jos pierettää, niin saanko tulla haistelemaan päästöjäsi? Siinä olisi sullekin tekemistä.
Yst. Terv. Pieruimuri
Vierailija kirjoitti:
No ei oikeastaan huono idea :D
En kyllä juurikaan ole kuunnellut koskaan black metallia, joten olisko ehdottaa jotain hyvää, mitä alan luukuttaa...?
ap
Menet sinne alasti ja sanot että nyt nussutellaan. Jos mies on täysin normaali niin pelaaminen loppuu siihen.
m38
vedä veitsellä kurkku auki ja sano et luistin viilsi
Vierailija kirjoitti:
Pierettääkö pop cornit sua? Jos pierettää, niin saanko tulla haistelemaan päästöjäsi? Siinä olisi sullekin tekemistä.
Yst. Terv. Pieruimuri
Valitettavasti ei pieretä. Tuo tullessas jotain hyvää texmex-safkaa, jossa on papuja, sit olis saumaa ilmavaivoille.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei oikeastaan huono idea :D
En kyllä juurikaan ole kuunnellut koskaan black metallia, joten olisko ehdottaa jotain hyvää, mitä alan luukuttaa...?ap
The Black Satans - Satans from Hell. Kannattaa katsoa myös musiikkivideo - oleellinen osa kokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Menet sinne alasti ja sanot että nyt nussutellaan. Jos mies on täysin normaali niin pelaaminen loppuu siihen.
m38
Ääähh... Haluisin katella leffaa.
Vai siis meinaatko, että vaan harhauttasin? 🤔 Ja kun mies on sulkenut kiekkopelin, sanonkin että ei vaiskaan ja rynnistän sieppaamaan kaukosäätimen...?
ap
Toinen töllötin tai läppäri taloon?
Kun valitsee mieslapsen, saa mieslapsen :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m38
Vai siis meinaatko, että vaan harhauttasin? 🤔 Ja kun mies on sulkenut kiekkopelin, sanonkin että ei vaiskaan ja rynnistän sieppaamaan kaukosäätimen...?
ap
Mitä vikaa nussuttelussa on? Kun tarkemmin ajattelen niin pysy vaan siellä keittiössä popcornia mussuttamassa.
m38
Aika köyhää jos löytyy vaan yks telkkari.
Vierailija kirjoitti:
Aika köyhää jos löytyy vaan yks telkkari.
Minulla ei ole yhtäkään. Monitoreilla olen pärjännyt hyvin jo vuosikaudet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m38
ap
Mitä vikaa nussuttelussa on? Kun tarkemmin ajattelen niin pysy vaan siellä keittiössä popcornia mussuttamassa.
m38
No ei mitään, mutta halusin viettää leffailtaa, ja sä ehdotat nussuttelua. Miten sen pitäisi lohduttaa mua? Palkitsisin miehen siitä että hän itsekkäästi haluaa viettää lauantai-illan pelaamalla, kun voisi pelata huomenna ja maanantainakin vaikka koko päivän, kun mä en ole kotona.
Ap
Lähde johonkin panemaan.