Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joditabletit, tällaista ei saisi tapahtua

Vierailija
15.10.2022 |

Mitä, jos oikeasti kaikki ihmiset tarvitsivat jotain lääkettä. Yhdet hamstraisivat kaikki. Noissa pitäisi olla joku rajotus.

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän niitä myydään vain 10 ja 100 tabletin pakkauksissa, kun yksi aikuinen tarvitsee vain yhden tabletin?

No esim perhe ostaa yhteisen purkin. Meillä on kolme tuossa ikähaarukassa. Lisäksi paikalla voi olla jonkun lapsen kaveri, esimerkiksi mökillä, josta se kaveri ei pääsekään heti kotiinsa.

Meillä on nyt viis tablettia kotona ja viisi mökillä.

Niin, mutta miksi ei ole mahdollista ostaa pienemmissä erissä? Vaikka ihan kappaleIttain? On paljon ihmisiä joilla ei ole perhettä, ja jotka tarvitsevat vain sen yhden tabletin. Sitäkään en ymmärrä miksi pitäisi säilöä eri paikoissa niitä tabletteja, kun ihan hyvin voisi kuljettaa mukanaan sitä yhtä tarpeellista. Vaikka lompakkoon menee helposti yksittäispakattu pieni tabletti. Aika älytöntä jos toiset säilövät varmuudenvuoksi ja ihan ylimääräisiäkin tabletteja siellä sun täällä, ja sen takia tosipaikan tullen osa väestöstä jäisi ilman!

Huoh. NIITÄ TULEE LISÄÄ.

Tottakai tulee. Se on tosin laiha lohtu että joskus ensi viikolla tulee lisää, siinä vaiheessa kun tulee viranomaistiedote että nyt se tabletti pitäisi ottaa. Se on tunneista kiinni että se auttaa. Ei mitään hyötyä ottaa enää päivien päästä.

Se on kyllä ihan oma moka, jos ei välittänyt ostaa niitä ajoissa.

Vierailija
82/82 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, minä 63v setämies ostin kaikki apteekin joditabut ja katsoin nauraen kuinka nuoret lapsiperheet itkivät ja raastoivat tukkaansa tyhjien hyllyjen edessä viikatemiehen seisoessa selkiensä takana. MINÄ OLEN TURVASSA!!!! 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi