Silikonirinnat, onko se niin väärin?
Onko se niin väärin haluta ottaa silikonirinnat :( ?
Luonnollisen kokoiset. Ei pomppaa esiin.
Tuntuu niin kuin tekisi jotakin väärää.
Vaikka tiedän että minun olisi helpompi olla omissa nahoissani.
Onko täällä muita, jotka on paininut tämän aiheen kanssa ja kokenut siitä valtavaa syyllisyyttä?
Kommentit (147)
Ei ne kumitissit sen aidommat ole, kuin jonkun sukupuolenkorjausleikkauksessa käyneen värkkikään. Miettikääpä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän typeränä ottaa terveydellinen riski silareista. Riskinä kun on kuolema. Harva tietää mitä silareille tapahtuu pitkällä aika välillä. Moni 40v katuu niiden ottoa koska rinnat venyvät joka kerta ja arvet pahenevat. Nyt on rinnat ohutta ihoa ja nännit kertaalleen siirretty.
🤢
No, onhan ne kamalat mtta eihän kukaan saa tietää että sinula on sellaiset ellet kerro/näytä. Jos olosi siitä olennaisesti paranee niin miksipä ei, toki siinä on terveysriskejä. Väärin se ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne kumitissit sen aidommat ole, kuin jonkun sukupuolenkorjausleikkauksessa käyneen värkkikään. Miettikääpä sitä.
Edelleen eri asia jos tälläinen syy
En voi ymmärtää miksi joku haluaa isot rinnat ja on valmis jopa maksamaan niistä. Isoista rinnoista ei ole kuin haittaa.
T: isorintainen luomusti
Vierailija kirjoitti:
Laitoin silikonit muutama vuosi sitten. Kyllä, Suomessa laitettiin. Onhan ne vaan upeat itseni ja myös mieheni mielestä kiihottavat. Muutama huomio, mitä olen tehnyt: Lähes kaikki miehet katsovat niitä ihaillen. Iso osa naisista ei halua miehensä katsovan niitä, vaan tuhahtelee miehelleen kun huomaa miehen vilkaisenvan tissejäni. Tämä on itse asiassa jopa huvittavaa, monet naurut on tälle saatu. Osa naisista myös ihailee tissejäni. Joskus yökerhossa toiset naiset haluavat myös kokeilla puristaa niitä. Suurin osa naisista haluaa itselelleen silarit kun ovat pikkuhumalassa keskustelleet niistä kanssani. Täällä kirjoittavat mammat ovat mukatyytyväisiä nahkalappuihinsa, että tuomitsevat ne naiset kenellä on silarit. Onhan se inhottavaa jos toinen nainen saa ihailua osakseen. Jostain ihmesyystä Instan silikonitisseillä varustetut naiset saavat satojatuhansia ihailijoita ja seuraajia. Täällä kirjoittavat miehet ovat pääosin vaimonsa tossukoita, eivätkä uskalla osoittaa ihailuaan mihinkään muualle oli se sitten hyvännäköinen toinen nainen tai ihan mikä muu hyvänsä. Miehet ryhdistäytykää.
Joopa joo. Oletkohan entinen kollegani, joka suorastaa tyrkytti niitä kumilollojaan kaikkien naamalle. Hieman vajaaälyisenä häntä pidettiin.
Vierailija kirjoitti:
No, onhan ne kamalat mtta eihän kukaan saa tietää että sinula on sellaiset ellet kerro/näytä. Jos olosi siitä olennaisesti paranee niin miksipä ei, toki siinä on terveysriskejä. Väärin se ei ole.
Näkeehän se arvista ja tuntee käsissä 🤢
.
Yök
.
T: Mies
Mielummin luonnollisesti turvonneet 👍
Maitoa tihkuvat
Jokainen tekee niinkuin tahtoo.
Mutta voisko joku selittää mulle miksi se ylimääräinen rinta on pakko olla nahan sisällä? Kuka vaan voi alkaa käyttää kookkaita "kananfileitä" rintsikoissaan ja näyttää isorintaiselta. Noitahan ei erota edes bikineistä. Saa haluamansa ulkonäön ilman terveysriskejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Kumirevoja saa sexshopista.
Vierailija kirjoitti:
Laitoin silikonit muutama vuosi sitten. Kyllä, Suomessa laitettiin. Onhan ne vaan upeat itseni ja myös mieheni mielestä kiihottavat. Muutama huomio, mitä olen tehnyt: Lähes kaikki miehet katsovat niitä ihaillen. Iso osa naisista ei halua miehensä katsovan niitä, vaan tuhahtelee miehelleen kun huomaa miehen vilkaisenvan tissejäni. Tämä on itse asiassa jopa huvittavaa, monet naurut on tälle saatu. Osa naisista myös ihailee tissejäni. Joskus yökerhossa toiset naiset haluavat myös kokeilla puristaa niitä. Suurin osa naisista haluaa itselelleen silarit kun ovat pikkuhumalassa keskustelleet niistä kanssani. Täällä kirjoittavat mammat ovat mukatyytyväisiä nahkalappuihinsa, että tuomitsevat ne naiset kenellä on silarit. Onhan se inhottavaa jos toinen nainen saa ihailua osakseen. Jostain ihmesyystä Instan silikonitisseillä varustetut naiset saavat satojatuhansia ihailijoita ja seuraajia. Täällä kirjoittavat miehet ovat pääosin vaimonsa tossukoita, eivätkä uskalla osoittaa ihailuaan mihinkään muualle oli se sitten hyvännäköinen toinen nainen tai ihan mikä muu hyvänsä. Miehet ryhdistäytykää.
Miehet katsoo sinua että miten joku voi olla noin ääliö että tunkee vielä tänä päivänä luonnotonta, vanhanaikaista haittamuovia itseensä, kun turhasta muovirojusta pitäisi muutenkin luopua että maailma pelastuu, nyt kun eletään sentään 2020-lukua!
Sinä kuvittelet että miehet haluaa ja että naiset kadehtii, oletko yksinkertainen vai onko ne sinun osamaksu-silikonit liuenneet ja menneet aivoihisi?
Ne jotka suurentaa tai korjaa rintojaan tänä päivänä, tekee sen omalla rasvallaan eli rasvaa siirretään esimerkiksi alleista, reisistä ja vyötäröstä rintoihin. On luomua kierrätystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Yök
.
Maitoa tihkuvat
Miten sen näkee ja tuntee jos AP ei näytä niitä? Osaatko sinä edes lukea? Tissi suussa nytkin?
Vierailija kirjoitti:
Niitä seuraajia voi helposti ostella, ja ne ihaillut silikonitäytteiset tyrkkynaiset on usein niitä joita voi tilata Dubaihin sheikkibileiden pissi-ja kakkapotiksi ja jotka saa kymmenentuhatta dollaria keikasta. Niillä rahoilla saa vaikkapa lisää silikonia kimpaleina kehoon ja ostettua lisää seuraajia, vaikka anuksen aukko olisi revennyt sheikkien bileissä niin että joutuu lentää sieltä vaipoissa kotiin mutta olihan se kymppitonnin arvoista ja eikun uudestaan.
Haluaisin mutten uskalla ottaa. Miestä en ole saanut koskaan ja tissit onnettomat a-kupit vaikka olen lihonut muutaman vuoden aikana 30 kg. Tissit kasvoivat aa-kupista a:han :( Kukaan mies ei tälläistä läskiä lautaa halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Kumirevoja saa sexshopista.
Itse en ole koskaan ymmärtänyt tätä kumisen pylly n panemista
siis muovinen pyllyn pala jonka voi ostaa🤢
.
Tai näitä Fleshlight pilluja🤢
.
Yököttäviä minusta...
Ei kiihota yhtään
.
Ystäväni osti ja näytti
ja voin sanoa että en tuntenut kateutta!
.
Siis en ymmärrä miten joku saa niistä muoveista mitää iloa irti, puhdistaminenkin oksettaa jo ajatuksena ja mätäneminen, home...
.
Joko luomu nainen tai sitten mielikuvitus 👍
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin mutten uskalla ottaa. Miestä en ole saanut koskaan ja tissit onnettomat a-kupit vaikka olen lihonut muutaman vuoden aikana 30 kg. Tissit kasvoivat aa-kupista a:han :( Kukaan mies ei tälläistä läskiä lautaa halua.
Ois kyllä näky 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Yök
.
Maitoa tihkuvatMiten sen näkee ja tuntee jos AP ei näytä niitä? Osaatko sinä edes lukea? Tissi suussa nytkin?
No miehillehän ne on
Ja arvet näkyy
Ja tuntuu feikki
Yök 🤢
Vierailija kirjoitti:
Edelleen voit luonnollisesti kasvattaa lypsämällä niitä pumpulla, alkaa kertyä Maitoa vaikka ei vauvaa 👍
Mä aattelin teetättää silikonipallit itelleni
1) tätä halveksuntaan yleisesti
2) jos otat sinua halveksuntaan yleisesti
- se ei mene ohi
3) sinua tullaan pitämään tyhmänä, myös miehet
4) sairastut
.
Jos haluaa ihailua kannattaa tehdä juttuja mitä ihaillaan! Vaikka sitten treenata sitä pyllyä salilla
.
Et voi muuttaa ihmisiä, mutta voit hyödyntää tietoa mitä ihaillaan - ja se ei ole silarihoro