Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni seurasi useita vuosia autoani GPS-laitteella ja vahti viestittelyäni

Vierailija
15.10.2022 |

Mieheni seurasi useita vuosia autoani GPS-laitteella. Lisäksi hän vahti WhatsAppin ja Facebook Messengerin käyttöäni tarkkailemalla, milloin olen paikalla palveluissa ja arvaili kavereistaan, kenelle heistä kirjoitan (en kenellekään). Nyt olen kertonut, että tämä suhde ei enää anna minulle sellaisia asioita, joita haluaisin, ja seksi tuntuu pakolta ja velvollisuudelta, jopa kuvottavalta. Olen kertonut, että haluan erota.

Mies vähättelee tekojaan ja kaikki on hänen mukaansa nyt hyvin, kun hän ei enää vahdi tekemisiäni ja GPS-laite on poistettu autostani tai siirretty paikkaan, josta en sitä löydä. Mies on omien sanojensa mukaan kuormittanut näillä mustasukkaisilla luuloillaan myös työyhteisöään niin paljon, että työteho on laskenut ja siten myös palkkaus. Hänet on työantajan toimesta ohjattu työterveyslääkärille ja -psykologille.

Olen selvittänyt asuntovälittäjän kautta asuntomme arvoa ja laittanut pankille lainalupaushakemuksen. Mies on kuitenkin sitä mieltä, että asiat ovat puhuttavissa eikä yhteiselämän päättämiselle ole perusteita, koska saa nyt itselleen tukea ja kolmatta henkilöä ei ole. Minusta yhteinen tulevaisuus tuntuu ahdistavalta ja siltä, että en enää kykene tähän. Haluan päättää yhteiselämän ja antaa mahdollisuuden jollekin uudelle asialle elämässä. Toki yksin jääminen pelottaa sekä taloudellisesti että arjen taakan kantamisen ja yksinolon vuoksi. Meillä on erityislapsi.

En halua edes yhdessä terapiaan enää. Saako vaan erota? Mies selvästi ei käsitä, että voin huonosti, vaikka hän näkee, että kiukun ja riidan hetkinä saatan jopa lyödä itseäni.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla jotain salattavaa?

Vierailija
22/35 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja asutte Porvoossa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli heikko provo.

Vierailija
24/35 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lahjattomat ihmiset provoilevat? Oli tosi huono.

Vierailija
25/35 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satutäti on näköjään päässyt vauhtiin.

GPS ja kaikki.

Sitä se mielikuvitus teettää.

Vierailija
26/35 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin ap:sta että miks ei pistänyt stoppia ajoissa. Jos ei pistänyt, toiselle pitäisi antaa mahdollisuus muuttua.

Vierailija
27/35 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi nyt vielä laittanut kaukolaukaisimella toimivan pommin.

Vierailija
28/35 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on vaan lukenut Vauva palstaa pettäjän kiinni saamisessa 😅😅😅😅

Vierailija
29/35 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että on provo, vaikka täällä niin povataan, tuollaiset kuviot eivät ole niin harvinaisia kuin luulisi. Niistä ei vaan huudella ja pysyvät helposti neljän seinän sisällä.

Minulla on läheinen tuttava ihan samassa tilanteessa. Suhteeseen kuuluu myös ajoittain väkivaltaa. Eli salakuunnellaan, vakoillaan viestit ym puhelut. Ihan kameroitakin on ollut pihalla. Keinot muuttuu aina kun vanhoista tavoista vakoilla jää kiinni. Ehkä se jollain tasolla silti vakoilijaakin hävettää.

Ei voi auttaa jos ei itse ymmärrä että nyt on sairaat setit ja nyt on lähdettävä turvaan. Vaikka mitä apua tarjoaisi niin riippuvuus toiseen ihmiseen on kova. Samoin jos on narsistin luonnetta niin kohde helposti nujerretaan tahtoon. Ei saa aikaiseksi lähteä kun luulee ettei pärjää yksin.

Jokaiselle joko tulee se hetki että nyt asioiden on muutettava jossain vaiheessa tai sitten ei. Jälkimmäinen yleensä johtaa huonoihin tuloksiin jopa hengenlähtöön.

Tuollainen käytös aina pahenee. Sinua on varoitettu.

Vierailija
30/35 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan romanttinen provo :)

Vierailija
31/35 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui, olipa jännää.

Sinustahan voisi tulla uusi Agatha Christie :)

Vierailija
32/35 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohuutelijoille tiedoksi, että hulluja riittää. Tutullani on sairaalloisen mustasukkainen ukko, joka ei itse pysty käymään työssä, kun vahtii akkaansa. Nainen on ollut töissä muutamissa paikoissa ja mies on norkoillut aina pihalla tai sisällä, mikäli se on mahdollista. Yhteen naisen työpaikkaan se viritti valvontakameran, jonka seurauksena nainen sai potkut. En tiedä, onko viritellyt autoihin valvontalaitetta koskaan, mutta onhan näitäkin joskus lehdistä luettu. Mitä ne on, jollei gps-laitteita, vai miksi joku asialle hymähtelee?

Ap:lle, kyllä sä saat erota. Siihen ei tarvita mitään muuta syytä, kuin että haluat. Kun eroat, turvaa oma ja lapsesi selusta kunnolla. Ei nämä ihmiset muutu heti, vaikka kävisikin terapiassa.

Vierailija
33/35 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on 12 vuotta, kun minulle tehtiin vastaavasti. Herään edelleen painajaisiin siitä.

Jollette pysty nyt heti pikaisesti tekemään jotain suhteellenne, lienee parasta jatkaa eri teitä.

Vierailija
34/35 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin autoa se gps-laite oli? Pitääkö sen olla kytketty johonkin?

Eroa, et tarvitse lupaa.

Vierailija
35/35 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että on provo, vaikka täällä niin povataan, tuollaiset kuviot eivät ole niin harvinaisia kuin luulisi. Niistä ei vaan huudella ja pysyvät helposti neljän seinän sisällä.

Minulla on läheinen tuttava ihan samassa tilanteessa. Suhteeseen kuuluu myös ajoittain väkivaltaa. Eli salakuunnellaan, vakoillaan viestit ym puhelut. Ihan kameroitakin on ollut pihalla. Keinot muuttuu aina kun vanhoista tavoista vakoilla jää kiinni. Ehkä se jollain tasolla silti vakoilijaakin hävettää.

Ei voi auttaa jos ei itse ymmärrä että nyt on sairaat setit ja nyt on lähdettävä turvaan. Vaikka mitä apua tarjoaisi niin riippuvuus toiseen ihmiseen on kova. Samoin jos on narsistin luonnetta niin kohde helposti nujerretaan tahtoon. Ei saa aikaiseksi lähteä kun luulee ettei pärjää yksin.

Jokaiselle joko tulee se hetki että nyt asioiden on muutettava jossain vaiheessa tai sitten ei. Jälkimmäinen yleensä johtaa huonoihin tuloksiin jopa hengenlähtöön.

Tuollainen käytös aina pahenee. Sinua on varoitettu.

Komppaan tätä kirjoittajaa! Tiedän erään naisen kenellä myös kaikki laittomat keinot käytössä miehensä vahtimiseen ja elämän rajoittamiseen. Kuvio on lähestulkoon hullu ja pelkään, että joku päivä päätyy iltapäivälehtien otsikoiksi.