Mieheni seurasi useita vuosia autoani GPS-laitteella ja vahti viestittelyäni
Mieheni seurasi useita vuosia autoani GPS-laitteella. Lisäksi hän vahti WhatsAppin ja Facebook Messengerin käyttöäni tarkkailemalla, milloin olen paikalla palveluissa ja arvaili kavereistaan, kenelle heistä kirjoitan (en kenellekään). Nyt olen kertonut, että tämä suhde ei enää anna minulle sellaisia asioita, joita haluaisin, ja seksi tuntuu pakolta ja velvollisuudelta, jopa kuvottavalta. Olen kertonut, että haluan erota.
Mies vähättelee tekojaan ja kaikki on hänen mukaansa nyt hyvin, kun hän ei enää vahdi tekemisiäni ja GPS-laite on poistettu autostani tai siirretty paikkaan, josta en sitä löydä. Mies on omien sanojensa mukaan kuormittanut näillä mustasukkaisilla luuloillaan myös työyhteisöään niin paljon, että työteho on laskenut ja siten myös palkkaus. Hänet on työantajan toimesta ohjattu työterveyslääkärille ja -psykologille.
Olen selvittänyt asuntovälittäjän kautta asuntomme arvoa ja laittanut pankille lainalupaushakemuksen. Mies on kuitenkin sitä mieltä, että asiat ovat puhuttavissa eikä yhteiselämän päättämiselle ole perusteita, koska saa nyt itselleen tukea ja kolmatta henkilöä ei ole. Minusta yhteinen tulevaisuus tuntuu ahdistavalta ja siltä, että en enää kykene tähän. Haluan päättää yhteiselämän ja antaa mahdollisuuden jollekin uudelle asialle elämässä. Toki yksin jääminen pelottaa sekä taloudellisesti että arjen taakan kantamisen ja yksinolon vuoksi. Meillä on erityislapsi.
En halua edes yhdessä terapiaan enää. Saako vaan erota? Mies selvästi ei käsitä, että voin huonosti, vaikka hän näkee, että kiukun ja riidan hetkinä saatan jopa lyödä itseäni.
Kommentit (35)
Tietenkin saat vain erota. Sinun ainoa elämä, miksi suotta kuluttaa sitä tuollaisen pökiön kanssa?
Täytyy kyllä sanoa että tämä on päivän mauttomin provo:(
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin saat vain erota. Sinun ainoa elämä, miksi suotta kuluttaa sitä tuollaisen pökiön kanssa?
Koska se on niin komea ja eroaminen on syntiä.
Just joo.
Otahan satutäti lääkkeesi.
Kannattaa pohtia lähtisitkö turvakodin kautta. Miehesi vaikuttaa hyvin sairaalta. Ja ero on tuollaisissa kuvioissa naiselle hengenvaarallista aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy kyllä sanoa että tämä on päivän mauttomin provo:(
Ei ole provo. Miksi joku käyttäisi aikaansa kirjoittaakseen tuon pitkän tekstin vain huvin vuoksi?
Miksi kesti niin kauan, ennen kuin jäit kiinni?
Seurasi ihan GPS laitteella.
Tämähän oli hauska.
Kiitos päivän nauruista.......
Vierailija kirjoitti:
Miksi kesti niin kauan, ennen kuin jäit kiinni?
Siis kiinni mistä?
Mä olen aina miettinyt, että miten nuo sairaat sekopäät jaksavat käyttää aikaansa ja energiaansa tuollaiseen epäterveeseen käyttäytymiseen. Hyi h*lvetin perse, tuollaisista kannattaa pysyä mahdollisimman kaukana.
Miksi muka et voisi erota? Muuta pois ja katkaise kaikki välit tuohon hulluun, tee rikosilmoitus. Turvakodista saat apua.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa pohtia lähtisitkö turvakodin kautta. Miehesi vaikuttaa hyvin sairaalta. Ja ero on tuollaisissa kuvioissa naiselle hengenvaarallista aikaa.
Kyllä. Mies vaikuttaa juuri sellaiselta joka voi vaikka t*ppaa vaimon ja lapset. Ihan oikeasti miehen käytös on aivan häiriintynyttä, ei se tule tuosta paranemaan millään keinolla, vaan pahenemaan ja sinä ja lapsi olette vaarassa. Eroa ehdottomasti, mutta suunnittele ero niin että olette lapsen kanssa turvassa.
Miksi kyselet saako. Et tarvitse kenenkään lupaa eroamiseen, oma tahtosi riittää ja toiveesi. Ihmisillä on perussairauksia ja muita tilanteita jotka voivat estää työnteon tai teho ei ole hyvä, ei se sinänsä erikoista ole - ei ihminen ole mikään robotti. Tosin tuossa tapauksessa mies oli mustis. Mutta kaikissa suhteissa ei kannata olla jo ihan turvallisuuden vuoksi. Koska on jo erottu, pitäisikö lähteä vuokralle jo muualle lapsen kanssa? Ja sen jälkeen uusi asunto. Et voi asua miehen kanssa samassa kauempaa nyt eron jälkeen, ettei tilanne eskaloidu. Onko sukulaista tms.
Tämän takia elän yksin ja selibaatissa, etten vahingossakaan saisi riesakseni tuollaisia sairaita hulluja. Tsemppiä ap!
Hui. Lähde. Muutaman kuukauden päästä ihmettelet, miksi olit tuossa suhteessa.