Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastunut naimisissa olevaan työkaveriin

Vierailija
15.10.2022 |

Olen itsekin avoliitossa ja kihloissa oleva nainen.n.1,5 vuotta sitten sain työkaverikseni naimisissa olevan suurinpiirtein saman ikäisen miehen.
Nyt olen huomannut olevani todella ihastunut tähän mieheen, en voi olla ajattelematta häntä ja hänen lähellään on hermostunut ja kiihtynyt olo. Asiaa ei auta että teemme todella tiiviisti yhdessä töitä työparina, olemme siis lähes kaikki päivät yhdessä kahdestaan. Välillä saan fiiliksiä että hänkin voisi olla ihastunut, en tiedä onko sitten omia kuvitelmiani vai onko oikeasti.
Mitä minun pitäisi tehdä? Kummankin tilanteen takia olisi varmasti parempi olla tekemättä mitään, mutta jotenkin sekin vaihtoehto tuntuu pahalta.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
2/60 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sen kokeilla sua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pidät näppisi erossa.

Aina ei saa, mitä haluaa...

Kasva aikuiseksi, ennen kuin pilaat oman tai varsinkin jonkun toisen elämän.

Vierailija
4/60 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset kokeilevat tuossa tilanteessa onneaan, toiset eivät. Vaikea sanoa mitään yleispätevää. Sydämen asioita.

Vierailija
5/60 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda. Heti.

Vierailija
6/60 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aiot kokeilla sitä työkaveria, niin eroa ensin kihlatustadi. Toinen vaihtoehto on puhua asiasta kihlatun kanssa ja ehdottaa avointa suhdetta, joka sitten tietysti koskee myös kumppaniasi. Jos päädyt ehdottamaan avointa suhdetta, muistathan kertoa tilanteestasi avoimesti myös työkaverille ihan reiluuden nimissä ennen kuin alatte suhteeseen.

Vierailija
7/60 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun tekee mieli :D Perheet hajoaa, kun Ap kaltaisilla ihmisillä kielletty hedelmä alkaa himottaa. Voi voi

Vierailija
8/60 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ikävöin vieläkin yhtä jonka päästin vapaaksi, varmaan hautaan asti. Oma suhdekin tuntuu niin turvallisen väljähtäneeltä.

Vierailija
9/60 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautit yhteisistä päivistä, mutta ei muuta.

Vierailija
10/60 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kaikki jossain vaiheessa elämää ihastuu työkaveriinsa. Varsin loogista, koska töissä vietetään paljon aikaa ja ollaan tekemisissä usein paljon tiettyjen ihmisten kanssa. Mutta siitä huolimatta, työkaverin kanssa harvoin onnistaa parisuhde-mielessä. Ja ei kai siinäkään mitään, että suhde ei onnistu, mutta tuollainen epäonnistunut suhdeviritelmä voi rassata paljonkin, kun työpaikalla pitäisi silti kyetä neutraalisti työskentelemään toisen kanssa. Ja nyt teidän tilanteessa olette molemmat varattuja. Miten sun nykyinen parisuhde voi? Etkö voisi ensin päättää edellisen parisuhteesi ennen uuden hakemista? Ja työkaverisi on myös varattu. Ei kovin asiallista kärttää varattuja itselleen. Niin kuin varmaan tiesitkin.

Vierailija
11/60 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankit toisen työpaikan tai työparin.

Tai sitten eroat kihlatustasi, jolloin sinä olet vapaa kysymään työkaverin kiinnostuksesta. Ja jos työkaveri on kiinnostunut niin kehoitat esin kertomaan vaimolleen ennenkuin voitte aloittaa mitään.

Näinhän sinä et tule kuitenkaan toimimaan. Jos työkaveri antaa vihreää valoa niin aloitatte suhteen välittämättä kummankaan puolisoista. Alkuun on kivaa ja jännää ja ihanaa. Sitten alkaa omatunto kolkuttaa. Tulee syyllisyyttä ja ärtyneisyyttä. Viimeistään tässä kohtaa puolisolle paljastuu salasuhde. Joku kärsii tilanteessa ihan takuulla. Ja aivan hyvin se voit oll ap sinä, joka jäätkin sitten ilman työkaveria ja myös omaa puolisoasi.

Joskus kun nämä oman himon perässä menijät kerrankin saisi kokea milta tuntuu tulla petetyksiä, millaisia vaurioita se jättää ihmiseen pitkäksi aikaa. Tai useampaan ihmiseen, varsinkin jos mukana on lapsia.

Vierailija
12/60 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti nykyinen suhteesi ei kestäisi kuitenkaan jos jo kihloissa ollessa tunteet ovat noin laimeat. Jos jatkat nykyisessä suhteessa, se todennäköisesti kariutuu ja mietit mitä siitä olisi tullut tämän ihastuksen kanssa.

Itse kokeilisin onneani työpaikkaihastuksen kanssa.

Vierailija
13/60 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin todella ihastunut varattuun mieheen, mutta näissä tilanteissa ei missään nimessä lähdetä säätämään. Haaveilla saa ja se on ihanaa, mutta tosielämässä täytyy pitää jalat maassa. 

Vierailija
14/60 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti nykyinen suhteesi ei kestäisi kuitenkaan jos jo kihloissa ollessa tunteet ovat noin laimeat. Jos jatkat nykyisessä suhteessa, se todennäköisesti kariutuu ja mietit mitä siitä olisi tullut tämän ihastuksen kanssa.

Niin, koska minä minä ja VAIN mun tunteilla on väliä....

Vierailija
15/60 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mitä jeesustelua

Jokaisella oma polku, henkinen kehitys.

Ei toista voi omistaa.

Teidän välinen salainen juttu.

Vierailija
16/60 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä sinusta tuntuisi, jos puolisosi ajattelisi jostain naisesta samalla tavalla?

Suunnittelisi sinun pettämistäsi?

Vierailija
17/60 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut samassa tilanteessa. Ajan myötä se lopulta meni ohi. En sanonut työkaverille asiasta mitään.

Vierailija
18/60 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, koska minä minä ja VAIN mun tunteilla on väliä....

Niin, koska jos tunteet ovat laimeat, suhde ei kestä. Läheisissä ihmissuhteissa tunteet ovat tärkeitä.

Vierailija
19/60 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nautit yhteisistä päivistä, mutta ei muuta.

No näin se varmaan täytyy tehdä siihen asti että tämä tunne menee ohi

Vierailija
20/60 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä sinusta tuntuisi, jos puolisosi ajattelisi jostain naisesta samalla tavalla?

Suunnittelisi sinun pettämistäsi?

No sepä juuri, tuntuisi aivan kauhealta. Ja kyllä ajatus että itse pettäisin kihlattuani tai menettäisin hänet tuntuu aivan yhtä kauhealta.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan