Kuvittelen aina, että joku uusi harrastus tai kurssi pelastaa elämäni
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä "arki tulee vastaan kaikilla" -lambit on rasittavia. Ap:n tapauksessa tuskin on kyse tuosta.
Hei lammas miksi käytät internetiä ja suosittua keskustelufoorumia? Bää bää koska kaikki muutkin
Lol mikä säälittävä triggeröityminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ADHD voi aiheuttaa tuota.
Ei mulla arjessa ole ADHD:n oireita. Pikemminkin päinvastoin, haen ulkoista impulssia nostamaan minut pois passiivisuudesta. Ap
Add?
Kiinnitin huomiota ilmaisuun "pelastaa elämäni". Mistä koet tarvetta pelastua? Jos ADHD / ADD on poissuljettu, niin tietoisuustaitojen ja meditaation harjoittaminen voisi auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä "arki tulee vastaan kaikilla" -lambit on rasittavia. Ap:n tapauksessa tuskin on kyse tuosta.
Hei lammas miksi käytät internetiä ja suosittua keskustelufoorumia? Bää bää koska kaikki muutkin
Voi kyynel kun piti ihan alaääni antaa (ja itselle ylä-ääni) :D mä annan sulle ylä-äänen kun heikkona lampaana sellaista näköjään tarvitset :D pus pus voimia
Idiootti, jolla ei mitään tarjottaa tälle ketjulle.
Nyyh lammas triggeröityi :D :DDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kyynel kun piti ihan alaääni antaa (ja itselle ylä-ääni) :D mä annan sulle ylä-äänen kun heikkona lampaana sellaista näköjään tarvitset :D pus pus voimia
Alaääni, ylä-ääni... Mistä oopperaharjoituksista tämä tollo puhuu?
Vierailija kirjoitti:
Kiinnitin huomiota ilmaisuun "pelastaa elämäni". Mistä koet tarvetta pelastua? Jos ADHD / ADD on poissuljettu, niin tietoisuustaitojen ja meditaation harjoittaminen voisi auttaa.
Oletko ap kokeillut noita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ADHD voi aiheuttaa tuota.
Ei mulla arjessa ole ADHD:n oireita. Pikemminkin päinvastoin, haen ulkoista impulssia nostamaan minut pois passiivisuudesta. Ap
Add?
Sopisi ADD:ksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alaääni, ylä-ääni... Mistä oopperaharjoituksista tämä tollo puhuu?
Uuh haukkuminen on tosi älykästä eikä lainkaan triggeröitynyttä! Kyllä minä niin mieleni pahoitin :D Sano BääBää vielä nyt se viimeinen sana niin päiväsi ja erityisuudentunteesi on pelastettu. Hauku monia vaikka tyhmäksi BÄÄ BÄÄ :D:D
Vierailija kirjoitti:
ADHD tosiaan voi yllä myös ilman näkyvää ylivilkkautta. Haaveileminen, "juuttuminen" / passiivisuus ja tuo impulssihakuisuus kaikki ADD:n oireita. Hesari-kommentit voi jättää omaan arvoonsa.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain puuttuu mutta mitä?
En tiedä. Terapiatkin käyty. Ap
Mikä terapiasuuntaus?
Vierailija kirjoitti:
Vaativa persoona?
Mahdollista tuokin toki, mutta luulisi tulleen ilmi terapiassa.
Matkustaminen ja lukeminen auttaa arjessa, ja - niin uskomattomalta kuin tuntuukin - niin yhdistystoiminta. Se antaa hurjan paljon uusia ulottuvuuksia. Ei tarvitse olla erityistoimija, rivijäsenyyskin riittää. On mukava tavata muita ihmisiä, kunhan vaan ensin löytää sen itselle sopivimman yhdistyksen. Niitä on paljon. Niissä on paljon kaikenlaista oheistoimintaa, matkoja, luentoja, erilaisia tutustumistilaisuuksia, juhlia jne. Eikä ole osallistumispakkoa, voi käydä silloin kun jaksaa ja huvittaa.
Entä lemmikkieläimen ottaminen, se on tosin harkittava kunnolla, koska jos on impulsiivinen ja helposti väsyvä, silloin eläin vain kärsii. Mutta joillekin se antaa sen elämän tarkoituksen.
Miksi tässä nyt pitää mitään diagnooseja etsiä, ollaan sellaisia kuin ollaan. Ihminen ei loppujen lopuksi kauhean paljon tarvitse elääkseen hyvää elämää. Muutama ystävä olisi hyvä olla, tai edes yksi. Rauhattomuuteen voi joskus auttaa se, että siivoaa kotinsa oikein perusteellisesti.
Ap on trolli. Turhaa käytätte energiaa neuvomiseen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tässä nyt pitää mitään diagnooseja etsiä, ollaan sellaisia kuin ollaan. Ihminen ei loppujen lopuksi kauhean paljon tarvitse elääkseen hyvää elämää. Muutama ystävä olisi hyvä olla, tai edes yksi. Rauhattomuuteen voi joskus auttaa se, että siivoaa kotinsa oikein perusteellisesti.
Diagnoosit aivan paikallaan silloin, kun oireilu aiheuttaa merkittävää haittaa. Sain sen fiiliksen, että ap jollain tasolla kärsii tilanteestaan.
Vierailija kirjoitti:
Putoan takaisin arkeen.
Mikä siinä arjessa sitten on vikana? Ts. missä pilvissä sitä sitten pitäisi leijailla? Miksei ihan vaan arki riitä tai kelpaa.
Mulla tulee ahdistus aina sen jälkeen, kun olen viettänyt aikaa poissa kotoa päivän pidempään. Takaisintullessa on sellainen "taasko täällä" enkä tavallaan olisi halunnut palata. Mutta sitten taas kun vähän aikaa kotona niin päinvastoin se pois lähteminen alkaa tuntumaan vaikealta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tulee ahdistus aina sen jälkeen, kun olen viettänyt aikaa poissa kotoa päivän pidempään. Takaisintullessa on sellainen "taasko täällä" enkä tavallaan olisi halunnut palata. Mutta sitten taas kun vähän aikaa kotona niin päinvastoin se pois lähteminen alkaa tuntumaan vaikealta.
Oliko tämä ap?
Mulla se on aina jokin vaate tai asuste. Joku tietynlainen villapaita, mekko, kaulahuivi.
Se puuttuu, jos saisin sellaisen elämäni olisi parempaa, kaikki tuntuisi täydemmältä, olisin parempi ihminen ja vähemmän yksin.
Tähän asti mikään vaate ei ole pelastanut minua. En edes käy missään, se viininpunainen baskeri ei ole kuljettanut minua täydelliselle bussipysäkille elämään täydellistä tiistaita. Koti on vaan täynnä vaatteita.